hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mugge » søndag, 03. aug, 2014 21:39

LFC_20 skrev:

Virker fornuftigt! - Tror på ham i længden.
Det var nu bedre, han kom på lån i en britisk klub, så han blev tilvænnet spillestilen.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 05. aug, 2014 19:36

Backup for Neuer - Må være pengene eller fordi han bare vil væk. - Men Reina har været en god mand for klubben, tak for alt - ærgerligt det endte lidt skidt sidste sommer...

YNWA Pepe :headbang:

(Ved godt det ikke er ensbetydende med han skifter, men antager at han ikke er Liverpoolspiller når sæsonen starter!)

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 05. aug, 2014 21:58

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » tirsdag, 05. aug, 2014 22:06

God vind til ham fremover. Havde godt nok ikke troet det var Bayern han skulle ende. Var ret sikker på at han ville ryge tilbage til Napoli, eller ihvertfald et sted hvor han ville spille fast

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » tirsdag, 05. aug, 2014 22:14

Belloni skrev:God vind til ham fremover. Havde godt nok ikke troet det var Bayern han skulle ende. Var ret sikker på at han ville ryge tilbage til Napoli, eller ihvertfald et sted hvor han ville spille fast
Ja alt hans snak om at spilletid var hans 1. prioritet falder da lidt til jorden, når han nu vælger en backup tjans for verdens bedste målmand som han aldrig nogensinde slår af holdet. Mon ikke det at spille med om titler oveni en klækkelig løn har fået ham til at ombestemme sig. Bayern er vel alligevel så gode at han nok skal få 10 kampe hvis det er det Bayern ønsker.

Alt muligt held og lykke til Pepe, en spiller derigennem det meste af sin tid i Liverpool var totalt professionel og en målmand med utrolig højt niveau. De sidste par år hvor begge ting har været lidt so-so glemmer vi og respekterer hvad han ellers gjorde for Liverpool. Specielt hans niveau i de 2 sæsoner på til VM i Sydafrika var utrolig højt.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 05. aug, 2014 22:48

Mon ikke han gerne vil arbejde under Pep Guardiola?

Havde ikke troet, at Reina ville blive, men når hans afgang bliver officiel, så skal jagten på en ny målmand intensiveres. Hvor meget godt jeg end har at sige om mennesket Brad Jones, kan ikke opveje for, at han er en for dårlig målmand til at vogte buret, hvis Mignolet skulle gå hen og blive skadet.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 05. aug, 2014 23:05

Alonso skrev:Mon ikke han gerne vil arbejde under Pep Guardiola?

Havde ikke troet, at Reina ville blive, men når hans afgang bliver officiel, så skal jagten på en ny målmand intensiveres. Hvor meget godt jeg end har at sige om mennesket Brad Jones, kan ikke opveje for, at han er en for dårlig målmand til at vogte buret, hvis Mignolet skulle gå hen og blive skadet.
Ja, lad os endelig forstærke os væsentligt på målmandsposten. Vi har en målmand, der er yderst svingene. Har problemer med afspillet og bolden ved fødderne - hvilket ikke lige passer ind i Rodgers filosofi - han dominerer ikke luftrummet, og forlader sjældent sin streg, og har problemer når han endelig prøver. Han er en god shootstopper og har en god koncentration, samt virker ikke til at være rystet selvom han laver en svipser.

Lad os hellere få en mere helstøbt keeper. Lad os hente Begovic, der indeholder de samme spidskompetancer som Mignolet, men ikke har de samme problemer i feltet.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 06. aug, 2014 07:02

Et rigtig fint salg af Pepe. Vi får 2,5 mio£ og slipper samtidig af med en stor lønudgift. Jeg troede vi skulle til at betale ham ud af kontrakten for at få ham væk så under omstændighederne er det absolut fint.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 06. aug, 2014 08:16

Emmy skrev:Et rigtig fint salg af Pepe. Vi får 2,5 mio£ og slipper samtidig af med en stor lønudgift. Jeg troede vi skulle til at betale ham ud af kontrakten for at få ham væk så under omstændighederne er det absolut fint.
Det er da heller ikke sikkert, at vi ikke har betalt ham en kompensation. Det får vi bare aldrig at vide.
Som Hekkem skrev (tror det var ham), så er der/har der været en grund til at han ikke har spillet i USA. Den pæne version er, at der foregik forhandlinger i kulissen, den mindre pæne er at han blev presset ud.

Jeg tror altid det bedste om min klub, men i hele Reina-spørgsmålet, så har det været lidt ufint sidste sommer og jeg er ikke helt så sikker på at det har været helt gnidningsfrit denne gang.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 06. aug, 2014 08:30

Det kan da godt være at transfersummen i sidste ende går til ham selv for at få ham videre. Men det er stadig en stor post på lønbudgettet der forsvinder og det åbner op for nytilgang.
Det andet er spekulationer. Jeg synes han er blevet fair og fint.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 06. aug, 2014 08:55

Kode: Vælg alt

g
hvis barcalona henter i arsenal og arsenal agger i liverpool brækker jeg mig.
Det ville være skamfuldt.

http://footy.dk/2014/08/06/rygte-arsenal-jagter-agger/
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 06. aug, 2014 09:35

Agger bliver ikke solgt til en anden PL klub. Han har selv flere gange udtalt at han ikke vil spille for andre end Liverpool i England. Selvom det er hørt hundredvis af gange før og ikke overholdt, så tror jeg faktisk han mener det.

Jaqbobo

Indlæg af Jaqbobo » onsdag, 06. aug, 2014 09:35

Kelly skrev:

Kode: Vælg alt

g
hvis barcalona henter i arsenal og arsenal agger i liverpool brækker jeg mig.
Det ville være skamfuldt.

http://footy.dk/2014/08/06/rygte-arsenal-jagter-agger/
"Heldigvis" kommer rygtet fra The S**, så lad os håbe at vi ikke skal lægge for meget i det!

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 06. aug, 2014 09:50

Der er nu mange andre medier der skriver at Arsenal ønsker Agger. Eks. http://www.bathchronicle.co.uk/Premier- ... story.html?

http://liverpooloffside.sbnation.com/20 ... l-no-no-no?

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 06. aug, 2014 10:29

Jeg kan godt ærgre mig over, at Rodgers og Reina ikke kunne klinke skårene. Med både Reina og Mignolet ville vi være virkelig stærkt besat på målmandsposten. Og Reina's skifte til Bayern tyder ikke ligefrem på, at han har et ultimativt krav om spilletid. Jeg ved godt, at Reina efter sigende havde en løn hos os på £100-110.000 om ugen. Men får vi en ny backup til kun £2m? Hvis vi skal ud og bruge mere, så havde økonomien måske været lige så god, hvis vi havde beholdt Reina.

Jeg ærgrer mig også over, at vi sender Agger videre. Man har vidst det længe og har derfor kunnet vænne sig til tanken. Og jeg kan godt unde Agger nogle år i Barca. Men hvis han pludselig ender i Arsenal, så bliver det svært at acceptere. Igen er jeg godt klar over, at Agger havde en høj løn, men der kan vist ikke være meget tvivl om, at når man holder indtægten på Agger op imod udgiften til Lovren og indregner de to spilleres lønninger, så har vi nok ikke tjent på den udskiftning. Til gengæld har vi fået en yngre spiller, som forhåbentlig kan spille længe for os.

Så umiddelbart smider vi to spillere væk, der sagtens kunne være gode nok til vores startelver. Til gengæld er det også to spillere oppe i alderen med høje lønninger.

Netop det med lønningerne interesserer mig en del. Jeg gad godt at vide, om vi skal hodle vores lønbudget i status quo, eller om der er plads en udvidelse? Vi kan vel forvente at sige farvel til disse lønninger (nogle tal er mere gæt end andre):

200.000 Suarez
110.000 Reina
100.000 Agger
50.000 Moses
35.000 Cissokho
25.000 Aspas
15.000 Coates (som jeg forventer, at vi sælger)

Det giver et frit ugentlig lønbudget på i omegnen af £535.000.

Jeg har også en forventning om, at vi sælger Assaidi og Borini, men da de begge var udlejede i sidste sæson tæller jeg ikke deres lønninger med. Vi har fået nye lønninger ind i budgettet til nedenstående spillere. Alle tal er gæt, da jeg ikke aner, hvad de tjener.

25.000 Lambert
45.000 Lallana
30.000 Markovic
40.000 Lovren
25.000 Can
15.000 Suso

Det giver et ekstra ugentligt budget på ca. £180.000. Samtidig forventer jeg, at Sterling og Coutinho begge kan få lagt yderligere £30.000 oveni i deres eksisterende ugeløn, hvis de underskriver nye kontrakter.

Dermed tyder mine gæt på, at der stadig vil være næsten £300.000 om ugen til lønninger. Lidt mere konservativt gættet, så er beløbet måske kun £200.000. Hvis vi får Moreno og Manquillo (eller hvordan han staves), så tror jeg ikke, at de samlet vil få mere end £50.000 om ugen. Så i mit lille gætteværk, vil der stadig være £150.000 om ugen til at aflønne en såkaldt marquee-signing uden at springe budgettet. Og hvis budgettet i næste sæson må være højere, såm måske endda £200.000. Om vi kan få fat i en spiller, der berettiger så meget i løn er mere tvivlsomt, men teoretisk er pengene der.

Først skal vi dog lige officielt have solgt Agger, Borini og Assaidi. Og hvor ville jeg dog være glad, hvis vi også kunne slippe af med Johnson. Endnu en af de tunge lønninger, men modsat Agger og Reina, så mener jeg ikke, at han overhovdet kan gøre sig gældende i vores startelver længere. Derudover hænger der vel stadig et spørgsmåsltegn over Lucas, selvom jeg personligt mener, at han er vigtigere for vores trupsammensætning end Allen, hvis bidrag jeg ikke kan få øje på.
Kloppite

Besvar