Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sjampen
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » søndag, 03. aug, 2014 20:05

LFC_20 skrev:
sjampen skrev:
Hr. Drejer skrev: Det med fed, kan du umuligt vide noget som helst om.
Så vidt jeg lige kan gennemskue er alle eksemplerne ting som vi med sikkerhed ved at Mario Balotelli om nogen står for. Nej, vi ved ikke om Suarez har gjort de ting, men med den opmærksomhed han får så ville de undre mig meget hvis det skete og det ikke var kommet frem, specielt efter vi har solgt ham.

En sammenligning af Mario Balotelli og Luis Suarez er efter min mening fuldkommen latterlig, men at tilføre Balotelli til holdet vil jo nærmest være den absolutte understregning af vores hidtil patetiske transfervindue. Hvis der er hold i rygterne virker det heldigvis til at være nogenlunde billigt.
hmmmm.
Indtil videre har vi solgt vores bedste spiller og erstattet ham med enten Lallana eller Markovic alt efter hvordan vi starter, derudover har vi styrket bredden. Bredde delen var tiltrængt, men det er nu ikke sådan man kommer tættere på Manchester Citys mesterskab. Et køb af Moreno vil selvfølgelig hjælpe, da vi i den situation rent faktisk forsøger at forstærke en svag position, hvilket vi i mine øjne ikke har gjort mærkbart endnu. Det kan da være Lovren overrasker mig, men jeg forventer nu ikke at han i den kommende sæson vil være en top forsvarsspiller som både City, Arsenal og Chelsea har.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 03. aug, 2014 20:21

@Ilusio
Du sagde, at Suarez opførte sig eksemplarisk under BR. Det er det, hele diskussionen handler om. Du begynder så at gøre perioden smallere efterfølgende, hvilket så ændrer på diskussionen fuldstændigt.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » søndag, 03. aug, 2014 20:32

sjampen skrev: Indtil videre har vi solgt vores bedste spiller og erstattet ham med enten Lallana eller Markovic alt efter hvordan vi starter, derudover har vi styrket bredden. Bredde delen var tiltrængt, men det er nu ikke sådan man kommer tættere på Manchester Citys mesterskab. Et køb af Moreno vil selvfølgelig hjælpe, da vi i den situation rent faktisk forsøger at forstærke en svag position, hvilket vi i mine øjne ikke har gjort mærkbart endnu. Det kan da være Lovren overrasker mig, men jeg forventer nu ikke at han i den kommende sæson vil være en top forsvarsspiller som både City, Arsenal og Chelsea har.
Han var bedre end de fleste af dem de har i sidste sæson, så kan ikke se, at det ikke også skulle kunne lade sig gøre hos os.

sjampen

Indlæg af sjampen » søndag, 03. aug, 2014 20:48

Mads T. skrev:
Han var bedre end de fleste af dem de har i sidste sæson, så kan ikke se, at det ikke også skulle kunne lade sig gøre hos os.
Lovren var i den grad ikke bedre end hverken Terry, Cahill, Koscielny eller Mertesacker og han har aldrig nogensinde vist et niveau der var bare i nærheden af det Kompany har haft, men ikke viste sidste sæson(Jeg ved ikke hvordan han var på PFAs årets hold sammen med Cahill, selvom det var tydeligt City var langt bedre med ham på banen). Jeg har bare langt større tiltro til at Kompany kommer tilbage til det niveau end at Lovren når derop.

Men jeg kan da også godt google mig frem til at Whoscored har Lovren rate højere end alle på nær Koscielny.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » søndag, 03. aug, 2014 20:52

Jamen så lad os da købe Kompany eller Cahill....
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » søndag, 03. aug, 2014 21:01

Nu er det også nemmere for eksempelvis Kompany at se rigtig god ud, på et hold som City's hvor de dominerer langt de fleste kampe, og han har færre dueller at forholde sig til, end Lovren som i Saints oftere blev presset og spillet langt ned af større hold.
YNWA

sjampen

Indlæg af sjampen » søndag, 03. aug, 2014 21:05

SimonA skrev:Nu er det også nemmere for eksempelvis Kompany at se rigtig god ud, på et hold som City's hvor de dominerer langt de fleste kampe, og han har færre dueller at forholde sig til, end Lovren som i Saints oftere blev presset og spillet langt ned af større hold.
Der er også nogle større forventninger til Kompany og hvad han skal kunne.
Imod moderne fodbold.

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » søndag, 03. aug, 2014 21:13

sjampen skrev:
SimonA skrev:Nu er det også nemmere for eksempelvis Kompany at se rigtig god ud, på et hold som City's hvor de dominerer langt de fleste kampe, og han har færre dueller at forholde sig til, end Lovren som i Saints oftere blev presset og spillet langt ned af større hold.
Så har Lovren vel også gjort det ligeså godt som Kompany, hvis ikke bedre, ud fra forventningerne.
YNWA

sjampen

Indlæg af sjampen » søndag, 03. aug, 2014 21:22

SimonA skrev:
sjampen skrev:
Så har Lovren vel også gjort det ligeså godt som Kompany, hvis ikke bedre, ud fra forventningerne.
Omvendt så er alle langt mere opmærksomme på hvad Kompany laver og hvis han laver en fejl er det verdens undergang. Lovren kunne spille uden det samme pres og lavede han en fejl så gik det lidt i glemmebogen, fordi han jo havde en god sæson. Jeg prøver jo ikke at sige at Lovren ikke havde en god sæson, jeg siger bare at der var andre der var bedre, og de spiller hos vores konkurrenter.

Det jeg iøvrigt mente var at der var lidt større forventninger til hvad Kompany kan og skal på banen. Han skulle gerne pille glansen af Eden Hazard og Luis Suarez, det var det ingen der forventede Lovren skulle. Samtidig er midt bud at Kompany blev efterladt langt oftere alene end Lovren gjorde, fordi det eneste acceptable for City var 3 point, hvor Saints nødvendigvis altid skulle vinde. Det er altså lettere at spille forsvar når de midtbane hjælper til og ikke presser på længere fremme for at lave sejrsmålet. Det så vi jo tydeligt da Hendo ikke var på banen for os.
Imod moderne fodbold.

sjampen

Indlæg af sjampen » søndag, 03. aug, 2014 21:28

Surf skrev:Jamen så lad os da købe Kompany eller Cahill....
Ja ja når man ikke kan bidrage med andet, så skal jeg da hilse og sige du fik mig til at trække på smilebåndet. Næsten ligeså meget som dem der rent faktisk synes Lovren var den bedste CB i PL.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » søndag, 03. aug, 2014 21:31

sjampen skrev:
Ja ja når man ikke kan bidrage med andet, så skal jeg da hilse og sige du fik mig til at trække på smilebåndet. Næsten ligeså meget som dem der rent faktisk synes Lovren var den bedste CB i PL.
Nogen gange behøver man jo ikke skrive så forfærdeligt meget for at fremhæve det absurde i et indlæg. Et patetisk transfervindue? Det er da ikke de lyse briller du render rundt med.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » søndag, 03. aug, 2014 21:33

sjampen skrev:
Dem = Carragher

"In that position he was as good as anyone in the first-half of the season."

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/ja ... um=twitter

sjampen

Indlæg af sjampen » søndag, 03. aug, 2014 23:13

Surf skrev: Nogen gange behøver man jo ikke skrive så forfærdeligt meget for at fremhæve det absurde i et indlæg. Et patetisk transfervindue? Det er da ikke de lyse briller du render rundt med.
Jeg mener absolut at vi har gang i et patetisk vindue, når jeg har fokus på næste sæson. Et vindue hvor vi kun er blevet dårligere og jeg har meget svært ved, som tingene ser ud nu, at se hvordan vi skulle kunne forsvare vores 2. plads og jeg kan slet ikke se hvordan vi skulle kunne avancere i tabellen eller f.eks. vinde Champions League. Jeg skal da undlade at tale på andres vegne, men personligt så samler jeg på førstepladser. Jeg må samtidig indrømme at jeg har det relativt svært med folks åbenlyse optimisme, for jeg ser det simpelthen ikke som værende realistisk. Det er egentlig et indlæg jeg har "gemt" på et stykke tid, fordi transfervinduet trods alt ikke er slut endnu.

Lad os starte fra toppen, salget af Luis Suarez. Et salg jeg personligt allerhelst havde set vi afholdt os fra og igen havde bedst Suarez om at stikke sit ønske om Barcalona op hvor solen ikke skinner indtil han ikke længere var bundet kontraktligt til Liverpool FC. Nuvel, sådan fungerer det ikke i virkeligheden og det var givetvis den rigtige beslutning om at sælge ham, selvom jeg aldrig kan få et salg af verdens 3. bedste spiller til at gå over til at blive noget positivt, specielt ikke når vi efter min mening solgte ham til en mindre rabatpris.
Jeg har det utrolig svært ved, men samtidig er det typisk for de fleste herinde, at nu hvor Luis Suarez er Barcalonaspiller, så var han slet ikke så god alligevel. Nu var Henderson ligepludselig vores vigtigeste spiller. En holdning jeg på ingen måde kan se skulle have bare et gram af sandhed i sig. Luis Suarez var med afstand den bedste og vigtigeste spiller i Liverpool sidste sæson, muligvis var han bedre eller vigtigere end Steven Gerrard nogensinde har været, hvilket efter min mening taler mere sandt for hvad hans betydning i LFC var. ALT vores angrebsspil var bygget op omkring Luis Suarez. Han bidrog ikke bare med rekordmange mål og assists, han var vores ubestridte playmaker, det var ham der tog teten når vi spillere dårligt og sikrede os point. Han var omdrejningspunktet der gav alle andre spillere på banen mere plads og løftede deres niveau. Det er jeg alvorligt bange for vi kommer til at mange i den kommende sæson.

Det bringer mig videre til det andre spillere i klubben og hvordan de reagere på at mangle Suarez. Jeg er meget bange for hvad der sker nu hvor holdene ikke skal frygte Suarez og Suarez ikke kan gøre vores spillere bedre. Pladsen på banen bliver mindre og ansvaret bliver i den grad lagt over på andre spillere. Samtidig er jeg noget forvirret over den imponerende optimisme der er omkring vores nuværende spillere. Vi har lige haft en FREMRAGENDE sæson og flere spillere levere det bedste de nogensinde har gjort. Forventerninger virker for mig som om at være at Sturridge, Sterling, Coutinho, Henderson, Flanno, Sakho, Suso, Allen, Ibe etc. alle tager et skridt frem i deres udvikling. Jeg skal da med det samme give at det er bestemt en mulighed. Min holdning er så bare at det modsatte er så sandelig også en potentiel udvikling, specielt nu hvor Suarez er væk og fokus er rettet imod dem. Der er i hvert fald spørgsmål: Kan Studge score 20+ mål, bliver Raheem den bedste kantspiller i England, går Hendo ned i gear og falder tilbage til niveauet under Kenny, er Coutinho klar til at vise at han ikke længere er et talent men på niveau med Oscar, Ozil, Cazorla, Cesc, Silva, Nasri og hvad playmakerne fra de andre hold ellers hedder, er Sakho den forsvarsspiller man troede da han var anfører i PSG for det har han ikke vist i LFC endnu? Jeg er noget udeforstående overfor meningen om at selvfølgelig bliver vi bedre fordi vi har brug for det, uden at skænke det en tanke at en spillers niveau ikke virkeligheden jo ikke bestemmes af et tal i en database som de er sikret at nå. Vi har brug for specielt Coutinho og Sterling, men bestemt også Hendo til at bidrage med flere mål og assists. Efter min mening mærkbart flere mål og assists, og jeg er fandme bekymret for om de kan tage skridtet.

Det bringer mig elegant videre til transfervinduet. Som sagt, jeg havde personligt beholdt Suarez, men sådan som virkeligheden er var det måske OK at tage pengene, for endelig. ENDELIG havde vi CL at byde ind med. Samtidig fik vi massere penge på lommen, ligesom man med salget af Suarez og CL må regne med at der er blevet lidt plads i lønbudgettet. Udover det har vi endelig ro i organisationen. Ejerene ved hvad de vil og vores træner er sikker i sædet, måske endda et direkte tiltrækningspunkt ved klubben.
Det var virkelig muligheden for at rykke, at sende United ned i det misserable helvede vi har kæmpet med de sidste par år. Også vælger vi at bruge pengene på hvad jeg anser som dygtige spillere, bestemt, men med mangler.
Ricky Lambert, selvfølgelig en historie der klæder LFC, at vi henter en tidligere ungdomsspiller hjem til at slutte karrieren. Og Lambert er da med garanti bedre end Aspas og har vidst han bestemt kan levere i PL. Fint med bredden, det er jeg ingenlunde utilfreds med, specielt ikke til prisen. Men medmindre man har absolut ingen bredde, så er det nok ikke med et køb af Lambert at vi hverken taber eller vinder mesterskabet.
Videre til Adam Lallana, der uden tvivl er en god spiller der er velkommen i LFC. En af ligaprofilerne, der dog efter min mening ikke var i nærheden af hverken Suarez, Hazard, Toure, Sturridge. Dog en spiller der virker til at passe rigtig godt ind i hvad Rodgers gerne vil og vi fik eftersigende presset prisen lidt ned selvom transfermarkt ikke er enig. Men, for der er et men. Er Lallana virkelig ham der rykker os tættere på Citys mesterskab? Er det virkelig ham der gør at vi kan levere i CL. Sådan som det ser ud ligenu er Adam Lallana vores marqee signing. Den helt store signing der sender et budskab til de andre klubber om at vi er Liverpool fucking FC og vi gennemknepper jeg allesammen og tager hvad der tilhører os, nemlig det hele. En signing af Lallana havde efter min mening rykket os hvis han var spilleren under vores store indkøb af en topklasse spiller. Ham der skulle hjælpe Sanchez eller Reus eller Di Maria eller Vidal. En spiller der er bragt ind til at konkurrere med en noget svingende Coutinho og sikrer at vi kan spille på forskellige måder og presse både ham selv men specielt Coutinho til at blive verdens bedste 10'er. Nuvel, vi tabte kampen om Sanchez, det er der jo ikke noget at gøre ved, men jeg må indrømme at jeg er noget kritisk overfor dem der bare undskylder det med at vi prøvede. Det ændrer jo ikke på vi ikke fik ham og ikke fik forstærket truppen med en topklasse spiller som jeg mener han er. Og indtil videre er det jo intet der tyder på vi er med i kampen om en signing af den kaliber. Reus bliver, Di Maria skal vidst til PSG og Vidal ser ud til at tage til fucking scum.

Videre til Can og Markovic, som jeg slår sammen fordi min holdning til dem begge er: Jeg tror de bliver rigtig dygtige spillere. Jeg er personligt MEGET glad for Markovic og jeg tror vi om 2-3 år vil kigge tilbage og glæde os over vi betalte så meget som vi gjorde. MEN, for igen er der et men, og det er måske grunden til jeg opfatter vinduet som patetisk. Jeg tror ikke hverken Can eller Markovic er klar/dygtige nok allerede til at have mærkbar effekt på vores sæson. For fremtiden er jeg helt enig i at det absolut er gode køb. Sådan som Can har spillet i pre-season kan han måske endda bidrage allerede i år, men ligesom jeg har spørgsmålstegn ved om Sterling eller Coutinho kan hæve deres niveau, er jeg altså heller ikke klar til at sikre hverken Markovic eller Can en rolle som hverken starter eller det som man i NBA kalder 6th man, altså den vigtige indskifter. Divock Origi hører vel med i den kategori og igen må man jo sige at han i hvert fald kommer til at bidrage med absolut ingenting allerede næste sæson. Og jeg baserer altså min udtalelse om et patetisk transfervindue på den kommende sæson, og der er min holdning at jeg tør ikke overlade det til Can og Markovic at skulle definere vores chancer for at vinde mesterskabet.

Det bringer os jo så videre til Lovren. Min holdning er sådan set at jeg synes det er et OK køb, men jeg anser ham nu ikke for at være klart bedre end hvad vi allerede har, men han er selvfølgelig yngre end Skrtel og Agger. Jeg håber da ikke han er her for at tage overfor Sakho, for så kan vi vel sætte endnu en spiller i kolonnen over Rodgers fejlkøb. Det er måske de 2 eneste ting jeg kan sætte en finger på Rodgers. Jeg er ligeglad med at han er blevet skilt og har tabt sig. Jeg deler ikke Alonsos mening om hans personlighed. Jeg er vild med at han har udviklet vores unge spillere så godt og jeg er meget imponeret af hans spillestil, specielt den meget direkte version med massere af fart, power, drive og høj teknisk klasse tilsat en rigtig god mental forståelse vores spillere imellem. Men Rodgers har lavet nogle fejlkøb og han har igennem hele sin periode som LFC træner ikke vidst at han har kunne få står på det forsvar. Nuvel det er en del af vores offensive taktik, men vi er sårbare dernede, der kan vi forhåbentlig blive enige om. Kæmpe ros til Rodgers for købene af Sturridge og Coutinho der om nogen er nøglespillere på vores hold, men der er jo også andre handler. Nu ser Allen ud til at kunne bidrage noget, men han har vidst aldrig levet op til hans prisskilt. Personligt tror jeg meget på Sakho og at når han er faldet helt til og har fået en ordenlig pre-season(Tak VM for ikke at lige ordenligt) så bliver han en stor succes, men han har altså heller ikke slået helt til endnu. Mignolet er jo en OK målmand, men han er da ikke i nærheden af at blande sig i debatten omkring topmålmænd i ligaen. Hverken Aspas, Alberto, Moses eller Cissokho behøver vi vidst bruge mere tid på. Sahin var selvfølgelig en underlig situation og Borini er lige nu et mysterie, men det er da vidst efterhånden et faktum at Rodgers ikke har været god nok på transfermarkedet. Hvilket jo så bringer mig tilbage til Lovren, som et lidt underligt køb, men han skal da bestemt ikke afskrives allerede. Jeg er ikke imod et køb af Lovren, men det er jo som sagt ikke første gang Rodgers forsøger at stabilisere forsvaret og det har altså ikke virker endnu. Er Lovren spilleren der gør det? Jeg har ærlig talt min tvivl, selvom det da er rart at hører at Lovren tilsyneladende har nogle lederegenskaber vi har manglet.

Det er muligt at Hummels, Reus, Sanchez, Di Maria etc er urealistiske, men det er nu engang de spillere som kan rykke os. Mon ikke Mats Hummels havde større chance for at få styr på det forsvar end Lovren, og rygterne om at han tager til United vil ligesom rygterne om Reus til os, ikke rigtig forsvinde. Samtidig har Atletico jo ikke ligefrem holdt sig fra at sælge spillere, kunne Godin ikke være bedre for LFC end Lovren? Efter min mening jo.
Den anden forsvarsmekanisme er jo at folk nærmest brækker sig fordi har så travlt med at fortælle at alle transfers jo er risikofyldte, men det glemmer de fleste skægt nok når de snakker om vores egne signings. Der er jo en grund til at man anser de nævnte for topspillere, det er sq da fordi der er større chance for de simpelthen spiller bedre end de andre muligheder.
Det betyder jo så at vi i skrivande stund, efter min mening ikke har forstærket så meget som en enkelt plads på holdet, i hvert fald mærkbart. Bliver vores defensiv bedre med tilgangen af Lovren? det er da bestemt en mulighed. Bliver vores offensiv bedre? Jeg tvivler stærkt på at vi ikke kommer til at se en tilbagegang uden Suarez, omså man kalder Lallana hans direkte erstatning eller ej.

Nu er vinduet jo ikke slut endnu, og med Moreno og Manquillo rygterne lyder det jo som om vi har tænkt os at kigge på sagerne. Moreno tror jeg meget på selvom jeg foretrækker Ricardo Rodriguez, Manquillo er jeg ikke imponeret af, specielt ikke når det kommer til at bidrage til 14/15 sæsonen. Specielt Moreno kunne bidrage til at forstærke holdet. Flanno gjorde det bestemt godkendt, men han var altså mulig at komme forbi defensivt og han var ikke altid en lige stor trussel offensivt. Samtidig har Enrique jo vist at han alt andet lige rager en del skader til sig, ligesom jeg synes den gængse holdning til ham er lidt at de har glemt den kritik han fik da han spillere regelmæssigt.
Det kunne jo også stadig ende med at vi rent faktisk hev Reus, Vidal, Di Maria og hvad de ellers hedder, hvorfor min holdning selvfølgelig ændres markant, men jeg er ikke positiv.

En sidste del af min holdning skal selvfølgelig også findes i konkurrenterne. Ligaen var nærmest parodisk svag sidste sæson. Personligt forventer jeg da i hvert fald at både Spurs og United leverer langt bedre end de gjorde sidste år. Jeg tror nu ikke at de ligefrem bruser forbi os, det er deres trupper nu engang ikke så imponerende til, men jeg skal da indrømme at jeg er bange for United. Selvom deres forsvar og centrale midtbane virker lidt svag(Rafael er dybt overvurderet, deres CBs er vel alle middelmådige og Shaw er ung - Carrick og Cleverly gider jeg ikke engang bekymre mig om), så er jeg bange fordi de har det vi kunne mangle nu, nemlig spillere der muligvis hører til iblandt de aller bedste. RVP, Rooney og Mata kan vel sparke dem i mesterskabskampen hvis de ellers finder tilbage til deres tidligere niveau.

Der hvor jeg er mest bekymret er Arsenal, Chelsea og City som alle er blevet stærkere. Jeg finder det til grin at folk herinde nærmest griner af Diego Costa og sviner ham til som de gør. Igen, det er typisk at nu hvor han spiller hos en konkurrent så er han egentlig ikke ret god, selvom han scorede mere end Sturridge gjorde. Derudover har de forstærket ligaens bedste forsvar med La Ligas bedste målmand og venstreback i Courtois og Filipe Luis og erstattet en aldrende Lampard med Cesc Fabregas.
Arsenal har tilføjet Debuchy som jeg personligt ikke er vild med, en mon ikke ham og Chambers skal få styr på den højre back. Ligeledes fik det selvfølgelig Sanchez og samtidig rygtes de, selvom de dog tilsyneladende ikke kan lukke aftalerne, flere dygtige defensive midtbanespillere(Khedira, Bender, Schneiderlin) som icing on the cake til deres store signing af Sanchez. Det er lidt noget andet end Bertrand og Bony ikke? Ellers læser jeg at Christian Poulsen er ledig på markedet.
City har muligvis ikke forstærket sig så meget, men deres trup var vidst også god nok i forvejen(Bedre end vores var endte det jo desværre med), og både Fernando, Sagna og for den sags skyld Willy skald da nok ende med at bidrage på en eller anden måde. Samtidig forventer jeg nu stadigvæk at de smider omkring sig med pengene og henter en dygtig spiller mere.

Også bliver jeg nød til at spørge. Selvom man er uenig med alt hvad jeg har sagt. Er der seriøst nogle der synes vi som der ser ud nu kan vinde Premier League? Har vi en stærkere eller ligesåstærk trup som konkurenterne? Har vi erstattet Suarez med pengene fra hans salg så vi kan træde skridtet op? Vinder vi ligaen fordi vi har styrket bredden i vores trup? Har vi undgået at gøre hvad Tottenham gjorde med deres Bale penge?

Jeg må for mit vedkommende svarer nej til langt de fleste af de spørgsmål. Derfor mener jeg at vi indtil videre har handlet sådan at vores sommerpause kun kan betegnes som patetisk, for jeg mener simpelthen at i forhold til næste sæson, så er vi kun gået ned af stigen.
Imod moderne fodbold.

Nikolai
Alder: 38

Indlæg af Nikolai » søndag, 03. aug, 2014 23:53

sjampen skrev:eg må for mit vedkommende svarer nej til langt de fleste af de spørgsmål. Derfor mener jeg at vi indtil videre har handlet sådan at vores sommerpause kun kan betegnes som patetisk, for jeg mener simpelthen at i forhold til næste sæson, så er vi kun gået ned af stigen.
Dejligt fyldigt indlæg. Du er selv inde på det i dit indlæg, at sidste sæson måske ikke var den stærkeste, men så alligevel var den. Der var seks hold, der til omkring nytår kæmpede om de fire første pladser, derefter gjaldte det om form og timing hvilket vi ramte perfekt, i forhold til konkurrenterne. Vores 13/14 sæson havde ingen forventet, og derfor synes jeg det er lidt patetisk at begynde at snakke om Liverpool som et mesterhold igen, for det er vi ikke. Vi er i en fase hvor vi bygger, og jeg har virkelig fornemmelsen af at mange LFc fans ligeså pludselig ser os som toppen af poppen. Ja fra et subjektivt synspunkt, er der intet større end LFC, det er en ære at følge klubben, og jeg ville føde samtlige spilleres børn hvis nødvendigt. Men fra et objektivt synspunkt, har vi jo ikke bevist ret meget. Jo vi havde en fremragende sæson, og den skal følges op. Man at kalde vores transfers patetiske, for min mave til at vende sig.

Sidste sæson var vi heldige at vi ikke ramte længerevarende skader på vigtige positioner, som f.eks. arsenal, everton. Vi havde kollektivet, og det var hvad der drev os til nummer 2. ikke suarez, ikke gerrard, ikke BR nej kollektivet.
Jeg glæder mig til den nye sæson, for spillet ikke er bygget op på suarez, hvor vi ofte er låst i offensiven, fordi vi havde de to bedste skyttere Suarez og sturrigde, hvilket gjorde vi ikke bænkede den ene. I år bliver vi mere, alsidige og uforudsigelige i vores spillestil. Kan ikke forstå den her råben på superstjerner, det har aldrig og bliver aldrig the Liverpool way. Vi er en klub med ære og respekt for vores fodbold filosofi, og folk dømmer os allerede ude, why?

Det kan da godt være arsenal, chelsea har forstærket sig, men du ved jo ikke om det fungere, ja det ser smart ud med store navne, men fungere det. Jeg har en tro på det projekt der forgår pt. Jeg elsker spillere der arbejder uselvisk og for holdet, jeg elsker at se vores manager agere i det offentlige rum, jeg elsker den buzz der er omkring liverpool i øjeblikket, lad os nu alle tage en dyb indånding, og vente ca. 14 dage, så har vi svaret på hvor vi står.

BR har en klar strategi, hvad med at lade tvivlen komme ham til gode, han ved trods alt lidt mere end de fleste af os ;)

Jeg kan kun sige, glæder mig til en vild sæson, og den bliver vild. The reds are coming up the hill boys
some people think football is a matter of life and death
i assure you, it's much more serious than that!... "Bill Shankley

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » mandag, 04. aug, 2014 00:09

Jesper skrev:Lucas tror jeg vi nok skal få brug for i sæsonen. Han ser mere fit ud end længe.

Balotelli rygtet begynder at poppe op flere steder....
Jeg siger ja.
Hvorfor: Prisen er formentlig rimelig, da Milan har brug for penge og at få lønudgifterne ned.
Balotelli kan spille flere positioner, hvilket også var tanken bag et køb af Remy.
Balotelli har spidskompetencer som få.
Det virker som om at alt vivar uden for banen er for nedadgående.
Har han holdånd, fight og løbevillighed? Ja, både og. Når han ikke er motiveret, så nej. Men når han til tider har trukket den blå landsholdstrøje over hovedet, så ja.
Rodgers kan et eller andet - jeg stoler på at han kunne forløse talentet 100%.
Jeg mener at Lucas er færdig på top plan.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Besvar