Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 03. aug, 2014 16:51

SimonA skrev:Jeg er sikker på at Balotelli kan forløse sit potientiale fuldt ud under BR i Liverpool, og bliv en af verdens bedste angribere. Køb ham!
Det kræver han spiller fast han laver alt for meget støj på linjen ellers. Der skal aftales retningslinjer og konsekvenser inden det kan gå. Underholdningsniveauet vil stige med ham :)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » søndag, 03. aug, 2014 17:03

Kelly skrev:
SimonA skrev:Jeg er sikker på at Balotelli kan forløse sit potientiale fuldt ud under BR i Liverpool, og bliv en af verdens bedste angribere. Køb ham!
Det kræver han spiller fast han laver alt for meget støj på linjen ellers. Der skal aftales retningslinjer og konsekvenser inden det kan gå. Underholdningsniveauet vil stige med ham :)
Han spiller fast, hvis han præsterer - hvilket jeg nok tror han skal gøre!
YNWA

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 03. aug, 2014 17:04

SimonA skrev:
Kelly skrev:
Han skal bare gøre sådan: https://m.youtube.com/watch?v=hZ2GEP2pPX8
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » søndag, 03. aug, 2014 17:06

Balotelli er bare doven. Det har man aldrig kunne sige om Suarez. Derfor er de to på ingen måde sammenlignelige. Om Balotelli kan motiveres til at yde 100% måned efter måned, uge efter uge, dag efter dag, time efter time, minut efter minut og sekund efter sekund, det er jeg i tvivl om. Det er hvad der kræves, hvis man skal være en spiller i den absolutte elite.

Behøves man være det? Nej, men jeg ser lidt, at Balotelli opfatter sig selv sådan og derfor bliver frustreret, når virkeligheden er en anden. Det er derfor, han er så problematisk. Det er jo også derfor han laver de skabagtige scener ved mål, da folk ikke skal tro, at det er usædvanligt, at han scorer.

Kan det fokus findes i ham? Jeg aner det ikke. Det gør han formentlig heller ikke selv.

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 03. aug, 2014 17:11

http://footy.dk/2014/08/03/rygte-liverp ... lona-back/

Alves på højre back i stedet for Johnson.

Moreno på venstre back.

Og en klasseangriber.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 03. aug, 2014 17:13

Jesper skrev:
SimonA skrev:
Kelly skrev:
Så sammenligner vi lige med Suarez
https://www.youtube.com/watch?v=9HgioQfd9i0
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 03. aug, 2014 17:25

Hekkem skrev:
Jesper skrev:
SimonA skrev:
Kelly skrev:
Så sammenligner vi lige med Suarez
https://www.youtube.com/watch?v=9HgioQfd9i0
Puha det gør nærmest ondt, at se Suarez mål efterhånden. Og endnu mere ondt, at vide at Lambert og Borini er hans nuværende afløsere.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » søndag, 03. aug, 2014 17:33

Nu går da rygter omkring Dani Alves og Mario Balotelli. To forholdsvis ganske fine spillere med god erfaren i CHL og de to store ligaer: La Liga & Seria A, men de slår ikke Premier League. ;) Ser dem alligevel som to der er lidt tvivl om vi har muligheder for at hente til klubben, da deres lønninger kan være for høje... Men der skal i hvertfald hentes ind på de nævnte pladser: HB, VB og CF.... Johnson/Kelly skal have en konkurrent til pladsen og det samme med Sturridge/ Lambert. Liverpool har ellers haft et godt vindue med potentiale og fine talenter, dog må der gerne komme lidt mere konkurrence til start 11-eren.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 03. aug, 2014 17:44

Jeg synes faktisk ikke sammenligningen mellem Suarez og Balotelli viser en nævneværdig forskel på den måde de scorer. De har begge en evne til at modtage bolden i en mere eller mindre absurd situation og alligevel score. Det er ret fedt at se på.

Om Balo kan løfte den arbejdsmæssige arv fra Suarez er jeg dog mere i tvivl om.

EDIT: Hvis Alves kan erhverves for 6 mio. euro, og der lige pt. ikke er nogle yngre alternativer at satse på, til den back, så bør vi gå efter ham, og lade Flannagan udvikle sig til en klasseback i løbet af de 2-3 år Alves stadig spiller.
Senest rettet af Badooo søndag, 03. aug, 2014 17:46, rettet i alt 1 gang.
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 03. aug, 2014 17:46

DAGGER! skrev:Nu går da rygter omkring Dani Alves og Mario Balotelli. To forholdsvis ganske fine spillere med god erfaren i CHL og de to store ligaer: La Liga & Seria A, men de slår ikke Premier League. ;) Ser dem alligevel som to der er lidt tvivl om vi har muligheder for at hente til klubben, da deres lønninger kan være for høje... Men der skal i hvertfald hentes ind på de nævnte pladser: HB, VB og CF.... Johnson/Kelly skal have en konkurrent til pladsen og det samme med Sturridge/ Lambert. Liverpool har ellers haft et godt vindue med potentiale og fine talenter, dog må der gerne komme lidt mere konkurrence til start 11-eren.
Reina for Mario
Agger for Alves

Samlet set tror jeg det er en lønbesparelse særligt hvis Johnson sælges

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » søndag, 03. aug, 2014 19:43

Badooo skrev:
ilusio skrev:
Emmy skrev:
ilusio skrev:
Badooo skrev:Fik BR styr på Suarez? :?
Opførte han sig ikke eksemplarisk i vores flotte røde trøje?
Ikke helt....
Brugte han albuer i dueller i luften?
Lavede han farlige taklinger med knupperne først?
Svinede han sine medspillere til?
Undlod han at deltage i presspillet?
Ville han hellere sparke i sidenettet end aflevere til sine medspillere?
BED han nogen igen?
Satte han spørgsmålstegn på sin managers beslutninger?
Gik han i byen og lavede dumme ting?
Blev han ved med at holde fast på at ville væk fra klubben?

Nej, fra starten af sidste sæson var hans opførsel på og uden for banen så god som nogen anden fra klubben!
Undskyld, men du kan sgu da ikke sige at han var eksemplarisk under BR, og så kun tage halvdelen af den periode, fordi den lige passer til dit syn. Faktum er, at Suarez bed, var illoyal osv., under BR. At sige, at man får styr på manden i den røde trøje, og han så i en lyseblå går ud og sætter tænderne i en anden spiller er for langt ude. Om det er BRs ansvar eller ej når han er på banen fra Uruguay, er vel ligegyldigt? BR fik på ingen måde styr på den værste af Suarez' brister. Suarez kunne lige så godt have tygget sig igennem en spiller i vores kamp mod Crystal Palace.
Læs lige min sidste linie igen. Fra starten af sidste sæson. Nævn bare to ting han gjordesom du ikke mener er god opførsel. Gerne sat i perspektiv men enhver anden gennemsnitlig angriber eller LFC spiller.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 03. aug, 2014 19:51

ilusio skrev:
Emmy skrev:
ilusio skrev:
Badooo skrev:Fik BR styr på Suarez? :?
Opførte han sig ikke eksemplarisk i vores flotte røde trøje?
Ikke helt....
Brugte han albuer i dueller i luften?
Lavede han farlige taklinger med knupperne først?
Svinede han sine medspillere til?
Undlod han at deltage i presspillet?
Ville han hellere sparke i sidenettet end aflevere til sine medspillere?
BED han nogen igen?
Satte han spørgsmålstegn på sin managers beslutninger?
Gik han i byen og lavede dumme ting?
Blev han ved med at holde fast på at ville væk fra klubben?

Nej, fra starten af sidste sæson var hans opførsel på og uden for banen så god som nogen anden fra klubben!
Det med fed, kan du umuligt vide noget som helst om.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » søndag, 03. aug, 2014 19:57

Hr. Drejer skrev: Det med fed, kan du umuligt vide noget som helst om.
Så vidt jeg lige kan gennemskue er alle eksemplerne ting som vi med sikkerhed ved at Mario Balotelli om nogen står for. Nej, vi ved ikke om Suarez har gjort de ting, men med den opmærksomhed han får så ville de undre mig meget hvis det skete og det ikke var kommet frem, specielt efter vi har solgt ham.

En sammenligning af Mario Balotelli og Luis Suarez er efter min mening fuldkommen latterlig, men at tilføre Balotelli til holdet vil jo nærmest være den absolutte understregning af vores hidtil patetiske transfervindue. Hvis der er hold i rygterne virker det heldigvis til at være nogenlunde billigt.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » søndag, 03. aug, 2014 19:59

sjampen skrev:
Hr. Drejer skrev: Det med fed, kan du umuligt vide noget som helst om.
Så vidt jeg lige kan gennemskue er alle eksemplerne ting som vi med sikkerhed ved at Mario Balotelli om nogen står for. Nej, vi ved ikke om Suarez har gjort de ting, men med den opmærksomhed han får så ville de undre mig meget hvis det skete og det ikke var kommet frem, specielt efter vi har solgt ham.

En sammenligning af Mario Balotelli og Luis Suarez er efter min mening fuldkommen latterlig, men at tilføre Balotelli til holdet vil jo nærmest være den absolutte understregning af vores hidtil patetiske transfervindue. Hvis der er hold i rygterne virker det heldigvis til at være nogenlunde billigt.
hmmmm.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 03. aug, 2014 20:05

Ikke Balotelli. Bare ikke Balotelli! Han er den mest uintelligente spiller, jeg længe har set. Han er absolut ikke en holdspiller. Han har haft utallige disciplinære problemer, og det ses også på prisen. Man c gav i sin tid 21.8 millioner euro, og nu er der tale om at vi skal give 18 (ifølge den norske rygtebørs).

Besvar