Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
LFC_20
LarsU skrev:Svans? Der er vist et eller andet, jeg ikke lige forstår her?!
Enig? - Forstår den hellere ikke
-
Aggerdoo
af Aggerdoo » torsdag, 31. jul, 2014 23:44
Vi er åbenbart ved at lande Manquillo fra Atletico. 3 kampe i la liga i sidste sæson, så vidt jeg kan se. Hvem kan forklare mig rationalet?
-
Jesper
Det er vel ikke så svært at se. En fremtidens mand, en af de kommende stjerner, som kan bruge et år på at få erfaring nok, hvorfor Johnson om et år er historie. Vi har jo også Flannagan, så der er kvalitet nok.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Alonso
- Alder: 37
Aggerdoo skrev:Vi er åbenbart ved at lande Manquillo fra Atletico. 3 kampe i la liga i sidste sæson, så vidt jeg kan se. Hvem kan forklare mig rationalet?
At han har potentialet til at blive en virkelig god fodboldspiller? Det harmonerer måske med, at vores starter på højreback de sidste mange år har kontraktudløb om et år? Bare et bud.
-
Aggerdoo
af Aggerdoo » torsdag, 31. jul, 2014 23:52
Alonso skrev:Aggerdoo skrev:Vi er åbenbart ved at lande Manquillo fra Atletico. 3 kampe i la liga i sidste sæson, så vidt jeg kan se. Hvem kan forklare mig rationalet?
At han har potentialet til at blive en virkelig god fodboldspiller? Det harmonerer måske med, at vores starter på højreback de sidste mange år har kontraktudløb om et år? Bare et bud.
Men vi har vel Flanno som fremtidens mand? Synes i stedet vi burde forstærke os med det samme. Johnson ser ikke godt ud og har ikke gjort det længe.
Når det så er sagt aner jeg intet om Manquillos niveau.
-
Jesper
Jeg forstår så ikke helt, at man laver en låneaftale, med mindre at vi har en reel mulighed for at købe ham. Bliver han en succes ville de vel normalt bare kunne tage ham tilbage.
-
Aggerdoo
af Aggerdoo » torsdag, 31. jul, 2014 23:54
Jesper skrev:Jeg forstår så ikke helt, at man laver en låneaftale, med mindre at vi har en reel mulighed for at købe ham. Bliver han en succes ville de vel normalt bare kunne tage ham tilbage.
Der skrives om forkøbsret på 5 mio pund om et år.
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Hvad angår svanseriet, så er det bare lidt godmodig gas, der bunder i en lettere uheldig kommentar fra Kellys side omkring Shaqiri og nogle svansede tendenser. Så der er skam ingen diskriminerende hensigter i det.
Senest rettet af
Aarde torsdag, 31. jul, 2014 23:57, rettet i alt 2 gange.
-
Jesper
Aggerdoo skrev:Jesper skrev:Jeg forstår så ikke helt, at man laver en låneaftale, med mindre at vi har en reel mulighed for at købe ham. Bliver han en succes ville de vel normalt bare kunne tage ham tilbage.
Men hvem har 1. retten?
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » torsdag, 31. jul, 2014 23:57
@ViktorFagerLFC: #LFC in final stages of talks over Manquillo, on a two-year loan deal with option to sign him for £5m when that period expires. (Barrett)
Liverpool Football Klopp
-
Aggerdoo
af Aggerdoo » torsdag, 31. jul, 2014 23:59
Jesper skrev:Aggerdoo skrev:Jesper skrev:Jeg forstår så ikke helt, at man laver en låneaftale, med mindre at vi har en reel mulighed for at købe ham. Bliver han en succes ville de vel normalt bare kunne tage ham tilbage.
Men hvem har 1. retten?
Den lejende klub.
-
Alonso
- Alder: 37
Aggerdoo skrev:Alonso skrev:Aggerdoo skrev:Vi er åbenbart ved at lande Manquillo fra Atletico. 3 kampe i la liga i sidste sæson, så vidt jeg kan se. Hvem kan forklare mig rationalet?
Men vi har vel Flanno som fremtidens mand? Synes i stedet vi burde forstærke os med det samme. Johnson ser ikke godt ud og har ikke gjort det længe.
Nu vil jeg ikke gå ind i en debat omkring Flannagans nuværende niveau eller potentiale, men jeg tror på, at spillere kun udvikler sig mere, hvis der er konkurrence på deres position. Jeg ved dog også for lidt om Manquillo til at vurdere, om han rent faktisk vil presse de andre højrebacks i truppen - både nu og på sigt. Det er bedømt ud fra skriverier omkring ham.
-
TomViolence
- Alder: 36
af TomViolence » fredag, 01. aug, 2014 00:11
Alonso skrev:Aggerdoo skrev:Alonso skrev:Aggerdoo skrev:Vi er åbenbart ved at lande Manquillo fra Atletico. 3 kampe i la liga i sidste sæson, så vidt jeg kan se. Hvem kan forklare mig rationalet?
Nu vil jeg ikke gå ind i en debat omkring Flannagans nuværende niveau eller potentiale,
men jeg tror på, at spillere kun udvikler sig mere, hvis der er konkurrence på deres position. Jeg ved dog også for lidt om Manquillo til at vurdere, om han rent faktisk vil presse de andre højrebacks i truppen - både nu og på sigt. Det er bedømt ud fra skriverier omkring ham.
Uanset om det er rigtigt eller forkert, så lader det til, at Rodgers deler samme synspunkt. Så det giver meget god mening.
Scouser by heart.
Siden 2009.
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
LarsU skrev:Svans? Der er vist et eller andet, jeg ikke lige forstår her?!
Det var mig der kom til at kalde ham svans for noget tid siden. Det mente jeg ikke bogstaveligt men mere at han tidligere ikke altid har arbejdet så hårdt. Det gjorde han til VM meget godt endda.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.