15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af JTN » fredag, 25. jul, 2014 22:08

Interview med Sturridge på Fenway efter kampen mod Roma.

http://nbcsports.nbcnews.com/soccer/pre ... gue-season

Jeg havde håbet han ville tage lidt pis, som han plejer i den slags interviews, men jeg må sige, at denne mere seriøse interviewfacon også klæder ham og klubben for den sags skyld - en god ambassadør at have med på landevejen. Man fornemmede også lidt Dr. Peters i idiosynkrasierne om at finde sit indre fodboldbarn til sidst i interviewet. Det skal sgu blive godt at se ham hamre mål ind igen snart - ikke mindst på grund af dansen :)
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » fredag, 25. jul, 2014 23:12

Han virker til at være en reel fyr, den gode Sturridge. "Arrogant" stemplet er efterhånden gjort til skamme.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 27. jul, 2014 11:10

Pede skrev:Han virker til at være en reel fyr, den gode Sturridge. "Arrogant" stemplet er efterhånden gjort til skamme.
Mener ikke det gør noget at vise lidt arrogance på banen, såfremt det er det der skal til for at en given spiller kan fremvise sit ypperste, når man har noget at have det i. Så længe han uden for banen ikke fremviser arrogancen, men er ned på jorden og respekterer sine omgivelser.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » søndag, 27. jul, 2014 13:51

Foretrækker faktisk spillere med lidt attitude. I min verden skal Sturridge fortælle konstant snakke til forsvarsspillerne og fortælle dem, at han om lidt vil gå forbi dem og afgøre kampen. Han skal fortælle dem, at de er langsomme, at de er elendige spillere, at de vil lave fejl, når Sturridge er i nærheden. Det er ikke sympatisk, men hvis det kan ryste modspilleren og gøre ham usikker, så er det en fremragende investering. Men attituden skal naturligvis ikke betyde, at de mener, at de er så gode, at de ikke behøves arbejde for holdet, levere en indsats til træning osv. Det giver sig selv.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » søndag, 27. jul, 2014 13:54

Hekkem skrev:
Pede skrev:Han virker til at være en reel fyr, den gode Sturridge. "Arrogant" stemplet er efterhånden gjort til skamme.
Mener ikke det gør noget at vise lidt arrogance på banen, såfremt det er det der skal til for at en given spiller kan fremvise sit ypperste, når man har noget at have det i. Så længe han uden for banen ikke fremviser arrogancen, men er ned på jorden og respekterer sine omgivelser.
Meget enig. Arrogance på banen, kan sagtens være en kvalitet - hvilken jeg mener det er i Sturridges tilfælde.
Min kommentar var primært affødt af den snak der tidligere var om hans personlighed, som værende en arrogant karakter, som satte sig selv over holdet. Det har jeg aldrig kunne nikke genkendende til.
Senest rettet af Pede søndag, 27. jul, 2014 14:08, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » søndag, 27. jul, 2014 14:07

Rodgers fører også en meget kontant ledelsesstil overfor især unge spillere, hvor han gør det klart for dem, hvordan de bør agere på og udenfor banen. Det kan nærmest virke som en militær skoling. Men han husker altid guleroden, så spillerne har et incitament for næsten altid at træffe de rigtige beslutninger. Det er en af grundpillerne i hans succes med unge spillere - Sturridge inklusiv.

Synes, kritikken af Sturridge inden hans skifte var korrekt. Det var meget mig, mig, mig, når han var på banen i Chelsea. Han var muligvis opsat på at vise sine kvaliteter, så han kunne komme på holdet og søgte derfor konstant at iscenesætte sig selv, men valgte den forkerte metode.

Vi har set lidt af det i Liverpool. Der har været nogle kampe, hvor han momentvis har glemt at være en holdspiller. Husker en kamp sidste sæson, hvor han havde spillet helt forrygende og scoret to mål, hvor han var så opsat på at få lavet et hattrick, at han blev utrolig selvisk i sin ageren på banen. Det var forfærdeligt at kigge på. Kort efter blev han flået ud af Rodgers - meget apropos den tilnærmelsesvis militære skoling.

Hvad vi heller ikke har set, er hvordan Sturridge tackler modgang. I Liverpool har han næsten kun haft tur i den og spillet på et vindende og succesfuldt hold, hvor tingene glider. Vi ved ikke, hvordan han vil gøre det i den modsatte situation.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 27. jul, 2014 14:29

Alonso skrev:Rodgers fører også en meget kontant ledelsesstil overfor især unge spillere, hvor han gør det klart for dem, hvordan de bør agere på og udenfor banen. Det kan nærmest virke som en militær skoling. Men han husker altid guleroden, så spillerne har et incitament for næsten altid at træffe de rigtige beslutninger. Det er en af grundpillerne i hans succes med unge spillere - Sturridge inklusiv.

Synes, kritikken af Sturridge inden hans skifte var korrekt. Det var meget mig, mig, mig, når han var på banen i Chelsea. Han var muligvis opsat på at vise sine kvaliteter, så han kunne komme på holdet og søgte derfor konstant at iscenesætte sig selv, men valgte den forkerte metode.

Vi har set lidt af det i Liverpool. Der har været nogle kampe, hvor han momentvis har glemt at være en holdspiller. Husker en kamp sidste sæson, hvor han havde spillet helt forrygende og scoret to mål, hvor han var så opsat på at få lavet et hattrick, at han blev utrolig selvisk i sin ageren på banen. Det var forfærdeligt at kigge på. Kort efter blev han flået ud af Rodgers - meget apropos den tilnærmelsesvis militære skoling.

Hvad vi heller ikke har set, er hvordan Sturridge tackler modgang. I Liverpool har han næsten kun haft tur i den og spillet på et vindende og succesfuldt hold, hvor tingene glider. Vi ved ikke, hvordan han vil gøre det i den modsatte situation.
Rodgers fører også en meget kontant ledelsesstil overfor især unge spillere, hvor han gør det klart for dem, hvordan de bør agere på og udenfor banen. Det kan nærmest virke som en militær skoling. Men han husker altid guleroden, så spillerne har et incitament for næsten altid at træffe de rigtige beslutninger. Det er en af grundpillerne i hans succes med unge spillere - Sturridge inklusiv.
Du får det til, at lyde helt religiøst..

Jeg ved sku ikke om BR gør så meget mere, end andre managers på det område. På mig virker det mere som om, BR ofte ønsker spillere uden så meget kant og karakter. Det giver jo problemer:).

Jeg frygter Sturridge kan gå lidt ned i år, han er nu holdets første angriber og det er ham forsvarernes øjne nu hviler primært på. Jeg frygter også han grundet opmærksomheden, kan gå indtil flere skader end før...

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 03. aug, 2014 10:09

Så sturrigde er allerede tilbage i england efter han fløj hjem med en forstrækning i baglåret.
Rogers håber han kan være klar mod dortmund.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » søndag, 03. aug, 2014 13:10

Wormie skrev:Så sturrigde er allerede tilbage i england efter han fløj hjem med en forstrækning i baglåret.
Rogers håber han kan være klar mod dortmund.
Nu kan det godt være at jeg i en alder af 23 allerede er gammelsur og bitter, men du bliver simpelthen snart nødt til at vende dig til at smide kilder på alle de påstande du smider op. Jeg går ud fra at det er denne artikel du har læst:
http://www.lfctour.com/news/latest-news ... -uk-return

Iøvrigt, og det er muligvis bare min egen lille "pet peeve", men jeg synes simpelthen at det er sindssygt respektløs overfor vores spillere, træner eller for den sags skyld andre spillere etc. at du konsekvent staver deres navne forkert. Det er muligt at jeg lægger mere mærke til det end alle andre, og det er naturligvis heller ikke sådan så man skal dobbelttjekke at hvert indlæg er uden stavefejl eller grammatiske fejl, men navne er altså en anden sag når vi nu ikke snakker om Mkhitaryan eller Konoplyanka(hvor jeg godt kan forstå hvis man får placeret et bogstav forkert). Vores træner hedder Brendan Rodgers, og når man konsekvent kalder ham Rogers kunne man efter min mening ligeså godt kalde ham, "ham den tykke/grimme/ringe træner", for det er ligeså respektløst.

Sure opstød done, jeg cikler en tur eller går i haven og luger ud.
Imod moderne fodbold.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 17. aug, 2014 17:11

Daniel Sturridge

50 kampe.
36 mål
14 assist

1 M/A per kamp.

Godkendt stats
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » søndag, 17. aug, 2014 21:49

Sindssyge stats. Det er imponerende.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » mandag, 18. aug, 2014 10:00

Billede
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 18. aug, 2014 10:05

Godt vi skilte os af med ham Luis Suarez. Det er jo ringe det der.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » tirsdag, 19. aug, 2014 08:39

Mest imponeret af Fowler og Owen, da De var yngre og med mindre erfaring end Torres, Luis og Daniel. Men 36 mål 14 assist i 50 kampe er nu ønskesenariet når man køber en angriber.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 19. aug, 2014 09:29

Læg lige mærke til hvem vi købte. En afskrevet Chelsea angriber, der i 63 kampe havde scoret 13 mål. Ikke udpræget klasse. For, som jeg husker det, £12-15 mio. Han endte som en kæmpe succes.

Chelsea købte modsat en top klasseangriber, der i 102 kampe scorede 65 mål. Høj klasse! Og blev købt for godt £50 mio. I bestemmer selv hvordan i betegnet hans Chelsea tid.

Hvad vil jeg sige med det? Ikke andet end at det ikke er navnet og prisen der afgør om en spiller er god. Og slet ikke er en garanti for det. Det er vigtigere at købe spillere der passer ind i spillestilen. Tror det her vindue er godt for os. Ikke de allerstørste navne, men tror vi ender med en høj succesrate.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Besvar