Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 25. jul, 2014 21:40

Mads T. skrev:Jeg tror du misforstår Wormies ide med indlægget (eller også gør jeg).

Tror egentlig bare han mente, at hvis resten af pengene (hvis vi tager udgangspunkt i, at de 60 mil er gode nok, hvilket jeg tror de er) skal bruges på en venstreback, så er det en meget dyr venstreback. Jeg tror i bund og grund, at vi alle er ret enige omkring, at en venstreback ville være fin, og så hvis muligt en spiller, som går direkte ind i vore start ellever og giver holdet et løft fra dag et. Den spiller kan dog være svær at finde, i hvert fald hvis han skal være tilgængelig for Liverpool.
Jeg forstod udmærket hvad han mente. Det står for egen regning, det kan jo være at mange finder det vældigt interessant og berigende. Jeg gør det ikke, hvorfor jeg bare ville brokke mig over den tankegang hans indlæg repræsenterer. Og det kan i sig selv være irriterende at læse om:-)

Til trådens kerne. Lovren, Mignolet og Sakho er fransktalende, så vidt jeg ved. Måske ikke helt tilfældigt.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » fredag, 25. jul, 2014 22:14

Jesper skrev:Lovren, Mignolet og Sakho er fransktalende, så vidt jeg ved. Måske ikke helt tilfældigt.
Og Remy for den sags skyld, men så skal de selvfølgelig råbe højt.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Robbie_God_Fowler

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 25. jul, 2014 22:56

De fleste topmanagers nu til dags benytter sig af spin i mere eller mindre grad. Jeg forstår godt, at Rodgers glider af på spørgsmålene omkring salget af Suarez. Det vil ikke være rigtigt at gå ud og pege på enkelte spillere, da det vil forårsage et enormt pres på disse spillere.

Skal vi bevare de kritiske briller på, kan man måske anfægte, at Rodgers ved slutningen af sidste sæson meldte ud, at han ville hente kvalitet over kvantitet. Mere præcist nævnte han, at vi hellere skulle hente 2 klassespillere fremfor 7 til bredden. Kigger vi på de handler, som vi pt. har foretaget, er en del af disse spillere vel tiltænkt som bredde- eller udviklingsspillere (Can, Lambert, Markovic), hvor Remy, Moreno/Bertrand og Origi også falder ind under ovenstående kategorier skulle vi ende med at signe dem.

Det er indiskutabelt, at vi skulle styrke vores bredde, når man kigger på den bænk vi havde i sidste sæson, og samtidig medtager denne sæsons krævende CL kampe. Men skal man tro de mest pålidelige kilder ender vi med at signe 7-9 spillere. Heraf ser det ud til, at kun 2-3 stykker med sikkerhed vil banke på til vores stærkeste opstilling. Det strider lidt imod Rodgers føromtalte udtalelser.

Det kan selvfølgelig være, at vi har overvurderet vores tiltrækningskraft, og ikke kan tiltrække spillere af højeste kvalitet. Alternativt kan det selvfølgelig være, at Rodgers vurderer, at spillere som Can, Markovic, Lallana og Lovren er stærkere end Henderson, Coutinho og Skrtel.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 25. jul, 2014 23:21

Emmy skrev:Mourinho er utroværdig og fuld af bullshit så den udtalelse er intet værd. Men jeg tror de er færdige med at sælge angribere til os.
Drogba er hentet tilbage til Chelsea på en 1-årig kontrakt. Og det er garanteret ikke den sidste handel de laver.

Det må iøvrigt betyde nul spilletid til Torres så mon ikke han skal hjem til Atl. Madrid?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 26. jul, 2014 00:00

Rygterne florerer lige nu på Twitter om, at Man City vil byde £50 svimlende millioner på Vidal. Hvornår får den klub at vide, at det er slut med at have spenderbukserne på? Det er trist, at de sæson efter sæson køber sig til mesterskabet. De køber jo til overpris hver eneste gang, fordi deres sugar-daddy har råd - Det har intet med fodboldfinansiering at gøre og det er decideret dræbende for charmen ved fodbold og skyld i, at der går inflation i lorten/sporten. Trist.

De har ikke engang brug for ham, men vil vel bare have ham for, at konkurrenterne ikke får ham, hvis det passer. Under alle omstændigheder, skal vi ikke byde i nærheden af £50 mio. Før eller siden, skal FFP nok ramme Man City - Man kan så bare håbe, at det rammer så hårdt, at klubben bliver erklæret konkurs og dermed farvel til EPL.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 26. jul, 2014 00:05, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 26. jul, 2014 00:05

Tror næppe vidal vil sidde på bænken i city.

han slår ikke Silva og toure af holdet.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 26. jul, 2014 08:32

Helt ærligt hvad sker der med den venstre back. Der er vi virkelig skidt kørende.
Får de hentet en venstre back tror jeg kassen bliver lukket i.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » lørdag, 26. jul, 2014 09:44

Wormie skrev:Tror næppe vidal vil sidde på bænken i city.

Spiller for spiller, så vil jeg sige, det kommer an på dagsformen, men deres position på cityholdet kan han selvfølgelig ikke rokke ved fra dag ét, men så er der jo Fernandinhos plads at kæmpe om også. Det kunne dog også betyde, at Touré rent faktisk er på vej væk, for bedre erstatning findes vel ikke på markedet.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 26. jul, 2014 09:47

Gaitan er det en mand vi mangler ?.

cyj71

Indlæg af cyj71 » lørdag, 26. jul, 2014 22:27

Jeg kunne godt tænke mig at vi prøver til en gang mere med Konoplyanka, personligt synes jeg han er en kanon spiller også er han hurtig og der er "en del år tilbage i ham"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 27. jul, 2014 11:31

Wormie skrev:Tror næppe vidal vil sidde på bænken i city.

Vidal er en 8'er. David Silva er en 10'er. Yaya Toure kan både spille 6'er, 8'er og 10'er, men man får mest ud af ham som 8'er. Spiller Man City med en opstilling ala 4-1-3-1-1 så er der plads til både Vidal og Yaya Toure på banen samtidigt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 27. jul, 2014 17:51

http://da.m.wikipedia.org/wiki/Antoine_Griezmann

Fint nok mwd Remy. Byd på Griezmann og Bony.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » søndag, 27. jul, 2014 17:52

Kelly skrev:http://da.m.wikipedia.org/wiki/Antoine_Griezmann

Fint nok mwd Remy. Byd på Griezmann og Bony.
Ååååh Nej, bare det ikke betyder vi går tilbage efter Bony! - Griezmann ja tak.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 27. jul, 2014 17:53

Griezmann er mm fra at ryge til Atl Madrid. Men måske vi så kan fingrene i Turan.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 27. jul, 2014 17:54

Emmy skrev:Griezmann er mm fra at ryge til Atl Madrid. Men måske vi så kan fingrene i Turan.
Turan ville være klasse eller Cuadrado.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Juan_Guillermo_Cuadrado

Besvar