Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » torsdag, 24. jul, 2014 10:33

Så gerne vi henter en større stjerne ind, de mest sandsynlige er vel isco, di maria, vidal som markedet ser ud lige nu.
Ville være et godt signal at sende, hvis vi fik et stort navn og dernæst ville det tage lidt af presset fra Gerrard .

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » torsdag, 24. jul, 2014 10:42

richs skrev:Så gerne vi henter en større stjerne ind, de mest sandsynlige er vel isco, di maria, vidal som markedet ser ud lige nu.
Ville være et godt signal at sende, hvis vi fik et stort navn og dernæst ville det tage lidt af presset fra Gerrard .
Du ville få noget ud af at læse den artikel, Jesper postede et par indlæg tilbage, hvor Rodgers siger følgende:
Our signings are strategic signings. They are not just names,” he said.

“They must all fit into the purpose of the team, but of course we want them to make a contribution. If that means we do not spend all the money or the net spend is the same then so be it.

“The character is important. It is not just about the player, but the right type of person. I want players that are committed to the cause to make Liverpool the best they can be.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... fc-7494849
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 24. jul, 2014 10:55

Surf skrev:
richs skrev:Så gerne vi henter en større stjerne ind, de mest sandsynlige er vel isco, di maria, vidal som markedet ser ud lige nu.
Du ville få noget ud af at læse den artikel, Jesper postede et par indlæg tilbage, hvor Rodgers siger følgende:
Our signings are strategic signings. They are not just names,” he said.

“They must all fit into the purpose of the team, but of course we want them to make a contribution. If that means we do not spend all the money or the net spend is the same then so be it.

“The character is important. It is not just about the player, but the right type of person. I want players that are committed to the cause to make Liverpool the best they can be.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... fc-7494849

Nærmest alle spillere er vel opsatte på, at gøre det bedste for deres klubber. Så det vil et stjerne indkøb vel også gøre.
Jeg forstår ikke hvorfor man fra LFC side, ikke vil forsvarer sidste år placering med næb og klør. På mig virker det som om næste sæson allerede er "opgivet" og der udelukkende tænkes længere frem.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » torsdag, 24. jul, 2014 10:57

Oomph242 skrev: Nærmest alle spillere er vel opsatte på, at gøre det bedste for deres klubber. Så det vil et stjerne indkøb vel også gøre.
Jeg forstår ikke hvorfor man fra LFC side, ikke vil forsvarer sidste år placering med næb og klør. På mig virker det som om næste sæson allerede er "opgivet" og der udelukkende tænkes længere frem.
Jeg tror snarere, at du ikke forstår Rodgers pointe. Vi arbejder ikke ud fra en år-til-år strategi hvor vi tager det som det kommer. Vi laver strategiske handler, hvilket i mine ører lyder som længere sigt og ikke bare "forsvar sidste års placering". Hvad mener du i øvrigt med, at næste sæson allerede er "opgivet"?

Og nej, jeg tror ikke nødvendigvis et stjernekøb vil være lige så opsat, som en spiller der stadig skal bevise sig selv.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 24. jul, 2014 11:29

Surf skrev:
Oomph242 skrev: Nærmest alle spillere er vel opsatte på, at gøre det bedste for deres klubber. Så det vil et stjerne indkøb vel også gøre.
Jeg tror snarere, at du ikke forstår Rodgers pointe. Vi arbejder ikke ud fra en år-til-år strategi hvor vi tager det som det kommer. Vi laver strategiske handler, hvilket i mine ører lyder som længere sigt og ikke bare "forsvar sidste års placering". Hvad mener du i øvrigt med, at næste sæson allerede er "opgivet"?

Og nej, jeg tror ikke nødvendigvis et stjernekøb vil være lige så opsat, som en spiller der stadig skal bevise sig selv.
Jeg synes de andre omkring os i PL opruster stærkere og mere målrettet (øjeblikkelige forstærkninger) og det vil de nok forsætte med i årene frem.

Fordi nogle spillere er mere opsatte end andre, er for mig ikke ensbetydende med de gør det bedre for holdet.

Jeg synes ikke holdet på nuværende ligner et, som rigtigt vil noget i top 4 og CL.

Opgivet i forhold til kampen om en PL topplacering i næste sæson.

Jeg håber, jeg tager fejl og alt mit "synes" bliver gjort til skamme.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 24. jul, 2014 11:50

Fodbold er et holdspil.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » torsdag, 24. jul, 2014 12:32

Jeg er efterhånden også lidt træt af at høre: "Køb nu Di Maria, Reus, Vidal og Pogba! Hvis vi ikke får en stjernespiller, så ender vi langt uden for top 4!". Det er simpelthen så uovervejet sagt. Vi har aldrig købt store stjerne, og jeg tror heller ikke, at man skal regne med det sker nu - medmindre der vitterligt er en derude, der passer perfekt og er tilgængelig.

Læs nu, hvad Rodgers siger og husk på, at individet intet vinder. Sidste sæson mente ingen herinde, at vi kunne kæmpe med om mesterskabet. På papiret var holdet vel ikke engang til top 4, men nu spilles fodbold heldigvis på banen, og her handler det om holdet.

Mange vil nok smide efter mig, at vi sidste år havde Suarez. Og ja, han er en af verdens bedste, men det var altså ikke mange kampe, han vandt på egen hånd. Alle syntes også, at det så sort ud, da torres trak stikket og smuttede, men vi blev tværtimod kun klart bedre, og jeg har en tro på, at det samme vil ske nu.

Hvem ved, hvem det stepper op? For mig at se er det mange muligheder. Sterling bliver kun bedre med alderen, Sturridge er ung og kan udvikles meget endnu, Markovic måske? Remy kan vise sig at træde et niveau op på et stærkt hold som vores. Henderson er ung. Ibe kan få sit gennembrud. For slet ikke at tale om Coutinho. Imø. er der så mange muligheder i det her hold, at der ikke er behov for at hente en stor stjerne.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Highspeed

Indlæg af Highspeed » torsdag, 24. jul, 2014 13:12

Jeg husker at mange i januar 2014, så sort på fremtiden fordi der ikke blev hentet et stort navn..."farvel top4, farvel CL" var blandt andet nogle af ordene der kom. Men dengang havde vi Suarez, og det betød åbenbart ikke tro på noget stort !!

Holdet har kun mistet Suarez, og det ville vi gøre alligevel, senest næste sommer - og vores fremtid afhænger ikke kun af om han er der eller ej, for så var "hyle-koncerten" i januar jo ligegyldig.

Den øvrige grundstamme fra sidste sæson er indtakt, og nye spillere med blod på tanden er kommet til, så jeg tror såmænd sagtens vi kan levere, både i PL og CL.

Sturridge, Coutinho, Sterling og Hendo, bliver nøglespillere, og hvis Lallana og Can viser hvad de gjorde i Southampton og Leverkusen, kan de kun være forstærkende for holdet.

SG er lidt mere åben, hvad vej går det med ham ? - har han sult og tro nok på at det kan lade sig gøre ?

Og så noterer jeg med glæde at der nu kommer forstærkning ind på de bagerste linier.

Men skal vi også have en målmand ind ?
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » torsdag, 24. jul, 2014 14:11

Jeg siger ikke at alt går galt i næste sæson, men er da nok tilbøjelig til at være nervøs for at vi laver den meget omtalte Tottenham.
Samtidigt har vi jo endnu ikke forstærket os på nogle af de positioner som vi jo stort set alle mente burde være prioriteret højt, eksempelvis vores backs og gerne en ny keeper.
Vinduet er ikke lukket endnu men skulle vi ende med et par nye backs og en keeper og event en spiller mere oven i hatten er vi jo snart oppe på en hel start 11er og det er fanme en stor udskiftning/tilføjelse til truppe i et vindue og det kan godt gøre mig lidt nervøs omkring vores sæson.
Vælger at håbe på det bedste.

Brugeravatar
Jesse Pinkman

Indlæg af Jesse Pinkman » torsdag, 24. jul, 2014 14:15

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/ry ... ts-7494603

Ifølge Echo så vil vi hente Bertrand nu, istedet for Moreno.
Det håber jeg ikke på, da jeg ikke mener at dette er opgradering på i forhold til det vi har. Så vil jeg hellere lad Flanno fortsætte der ude.

Mtotheice

Indlæg af Mtotheice » torsdag, 24. jul, 2014 14:21

AndreasN skrev:Jeg er efterhånden også lidt træt af at høre: "Køb nu Di Maria, Reus, Vidal og Pogba! Hvis vi ikke får en stjernespiller, så ender vi langt uden for top 4!". Det er simpelthen så uovervejet sagt. Vi har aldrig købt store stjerne, og jeg tror heller ikke, at man skal regne med det sker nu - medmindre der vitterligt er en derude, der passer perfekt og er tilgængelig.

Læs nu, hvad Rodgers siger og husk på, at individet intet vinder. Sidste sæson mente ingen herinde, at vi kunne kæmpe med om mesterskabet. På papiret var holdet vel ikke engang til top 4, men nu spilles fodbold heldigvis på banen, og her handler det om holdet.

Mange vil nok smide efter mig, at vi sidste år havde Suarez. Og ja, han er en af verdens bedste, men det var altså ikke mange kampe, han vandt på egen hånd. Alle syntes også, at det så sort ud, da torres trak stikket og smuttede, men vi blev tværtimod kun klart bedre, og jeg har en tro på, at det samme vil ske nu.

Hvem ved, hvem det stepper op? For mig at se er det mange muligheder. Sterling bliver kun bedre med alderen, Sturridge er ung og kan udvikles meget endnu, Markovic måske? Remy kan vise sig at træde et niveau op på et stærkt hold som vores. Henderson er ung. Ibe kan få sit gennembrud. For slet ikke at tale om Coutinho. Imø. er der så mange muligheder i det her hold, at der ikke er behov for at hente en stor stjerne.
Det kunne da være dejligt hvis folk som Sterling, Coutinho, Markovic m.fl. steppede op (hvilket jeg også tror de gør). Men selvfølgelig er ønskescenariet at transfervinduet endte med et køb af Vidal fx. Vi har pengene, så vi skal ikke nøjes. Vi skal gå efter at være de bedste.

Og lige præcis Vidal er min ønske spiller. Tænk hvilken midtbane vi kunne have med ham - av.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 24. jul, 2014 14:21

Han vil da fortsætte trenden af ordinære spillere på positionen, hvor vi mest af alt sætter pris på en helhjertet præstation. Han vandt da mange Chelsea hjerter på den måde, da de vandt Champions League.

Men nej, jeg er heller ikke fan.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » torsdag, 24. jul, 2014 14:22

Det lugter lidt af at Remy lovren og bertrand bliver vores transfer denne sommer også pakker vi de 80 mil væk og gemmer til en bedre lejlighed
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

ElTorro

Indlæg af ElTorro » torsdag, 24. jul, 2014 14:26

Wormie skrev:Det lugter lidt af at Remy lovren og bertrand bliver vores transfer denne sommer også pakker vi de 80 mil væk og gemmer til en bedre lejlighed
Ja, det ser efterhånden sådan ud. Jeg er ikke umiddelbart videre imponeret. Jeg behøver ikke et køb af en decideret stjernespiller, men jeg kan i realiteten ikke se, hvorfor vi skal hente Bertrand?... Købet af Remy virker egentlig fornuftigt nok, selv om jeg må indrømme, at jeg havde håbet på andet. Lovren kan jeg godt lide, men det må i udgangspunktet betyde et farvel til en anden forsvarsspiller, tænker jeg.
Jeg tror, måske, jeg havde håbet på andet efter salget af Suarez.

STMO

Indlæg af STMO » torsdag, 24. jul, 2014 14:57

Jeg synes, vi kom fint af med Suarez og til en ok pris. Der var ikke noget at komme efter.
Til gengæld er jeg nervøs for disponeringen af vores signings. I første omgang er vores største svækkelser ikke blevet dækket, og dernæst har vi ikke en tilstrækkelig erstatning helt i front. Vi har åbenlyst satset på bredden i stedet. Håber inderligt, at Markovic bliver en mega succes allerede fra starten af, og at vi derefter helt glemmer, at vi sukkede efter en verdensklasse erstatning.

Hvordan ser vores start etter ud i skrivende stund?
------------Mignolet-----------
Johnson-Skrtel-Sakho-Enrique
------------Gerrard------------
Sterling-Henderson-Coutinho
-----Markovic-Sturridge------

Er de alle klar mod Southhampton?
Er Lallana bedre end Coutinho?
Hvad med Gerrard, er han ved at være slidt op?
Husker Johnsons kollaps mod Crystal Palace. Kan det ske igen? Hvad er så modtrækket?
Vi har efterhånden en god bred bænk, men det kniber med at se de nye gå ind i start elleveren. Og med indkøb for over 50 mio £ skulle det vel nok have været muligt.

Jeg troede på mesterskabet sidste år - og jeg tror/håber på det igen. Men jeg har ikke mere at have det i. Ovenstående opstilling er svagere - Suarez var en afgørende forskel både i form af mål og assists.

Hvad så nu? Jeg tror ikke vi er færdige på transfermarkedet! Mest sandsynligt er at vi forstærker forsvaret med Lovren, så har vi i det mindste et bud på en styrkelse i forhold til det usikre forsvar, vi havde i mange kampe. Dernæst tror jeg, vi lurer på en overraskelse (op af hatten surprise), men den kan vente til vintertransfer vinduet.

Personligt ville jeg gå efter Torres eller Tevez, men det ser ikke ud til at ske.

Besvar