Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Jesperrosendal

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesperrosendal » onsdag, 23. jul, 2014 11:39

Enrique er ikke god nok til en top 4 klub, han er absolut en fin bredde spiller, men for silvan hvor laver han også mange placeringsfejl i forsvaret som har kostet mange mål imod os. Han laver simpelthen for mange fejl som er kostbare og derfor synes jeg vi skal have en VB ind som kan ufordre ham til start 11'eren...

Vi havde så mange problemer på VB sidste sæson, hvordan kan folk så sige at man ikke forstår hvorfor det er så vigtigt med en ny VB? Det fatter jeg ikke...

Vores fosvar var uden tvivl vores akilleshæl sidste sæson og sjovt nok er det det eneste sted hvor vi endnu ikke har foretaget indkøb... :wall: :wall: :dontknow: :dontknow: :oops: :oops:

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » onsdag, 23. jul, 2014 11:54

Venstra back (Moreno) og så beholde Enrique som backup (og Flanagan som backup til ham).

Center back (Lovren) og så sælge Agger/skrtel.

Isco til at give flere options oppe foran.

Det kan vel gøres for ca £60-70 mio. Sælges Reina og Agger og Borini, så har vi vel dækket de første £25 mio af.

Bonus:
Derudover kunne Johnson sælges og så hente Micha Richards. ny udfordring for Johnson og ny chance til Richards.

Så skulle vi være dækket ind på de fleste pladser. Hvem ringer til BR og ber ham lukke disse hurtigst muligt.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » onsdag, 23. jul, 2014 12:25

Jeg er enig i, at vi skal have en ny venstreback, men for søren hvor er det hårdt at gøre imod Flanagan, som lagde hjerte og sjæl i sin præstation sidste sæson. Det er næsten ikke til at bære, at han skal bruge den nye sæson på bænken. :/
Scouser by heart.

Siden 2009.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 23. jul, 2014 12:57

Flanagan får sin chance, det er jeg slet ikke i tvivl om. Vi har mange flere kampe i år, Johnson er rimelig injury prone, og lur mig om ikke Flanagan ender med at slå Johnson af. Johnson kan ikke spille mange flere kampe på røv-niveau, før han spiller sig af.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 23. jul, 2014 15:37

Faldt lige over dette rygte.

http://soccerlens.com/liverpool-table-r ... et/146838/

In what looks to be a sensational development regarding the Arturo Vidal transfer saga, Chilean newspaper El Mercurio have reported that Liverpool are willing to table a record offer to land Manchester United target Arturo Vidal from Juventus.

Billede

Selv hvis der skulle være hold i det, så ville jeg stadigt hellere kaste en ordenligt sjat penge efter Pogba, end at bruge £43mio på Vidal (27 år).

Igen, så er det vel ikke den centrale, hvor vi har brug flere spillere ?

Brugeravatar
And I'm Javert
Alder: 33

Indlæg af And I'm Javert » onsdag, 23. jul, 2014 16:05

ilusio skrev:Venstra back (Moreno) og så beholde Enrique som backup (og Flanagan som backup til ham).

Center back (Lovren) og så sælge Agger/skrtel.

Isco til at give flere options oppe foran.

Det kan vel gøres for ca £60-70 mio. Sælges Reina og Agger og Borini, så har vi vel dækket de første £25 mio af.

Bonus:
Derudover kunne Johnson sælges og så hente Micha Richards. ny udfordring for Johnson og ny chance til Richards.

Så skulle vi være dækket ind på de fleste pladser. Hvem ringer til BR og ber ham lukke disse hurtigst muligt.
Jeg går lige i clinch med dig igen, håber du bærer over med mig. ;)

Moreno så jeg gerne i i klubben.

Lovren er sikkert også et fint køb, men vil du gerne af med Skrtel/Agger over Kolo Touré? Hvis vi køber Lovren, har vi naturligvis for mange midterforsvarere, men Touré må absolut være den svageste af dem alle. Jeg forstår det udmærket, hvis argumentet er for bedre balance i truppen, da Touré nok er ok med ikke at være starter, men hvis Lovren flopper, og Sakho bliver skadet, står vi pludselig med et svagt midterforsvar uden Skrtel/Agger, så jeg er ikke sikker på, at jeg er enig.

Isco, synes jeg måske, vil være et forkert indkøb. Han har mange kvaliteter, men spiller han ikke lidt Coutinhos plads?

Vores midtbane og offensiv som jeg tror den spilles: Gerrard, Henderson, Lallana, Coutinho, Sterling, Sturridge. Det giver bænken: Can/Lucas, Allen, Markovic/Suso, Remy (Mon ikke den snart er officiel.) og Lambert.

Her synes jeg ikke, vi har egentlige mangler offensivt, som vi skal sprænge banken for at lappe. Jeg vil vurdere Isco til at være en spiller, der ikke er væsentligt bedre end Coutinho (Jeg har dog ikke set mere end 10 kampe med ham), derfor er jeg ikke sikker på, at vi bør bruge mange millioner pund på ham.

Men igen, den ubekendte faktor er jo Remy og Markovic. Hvis succesen udebliver, kan Isco gå hen og blive meget nyttig. Jeg vil bare nødig se Coutinho rådne på bænken, eller Isco blive købt til millioner uden at blive brugt meget.
Do not forget my name!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 23. jul, 2014 17:42

Jensen skrev:Faldt lige over dette rygte.

http://soccerlens.com/liverpool-table-r ... et/146838/

In what looks to be a sensational development regarding the Arturo Vidal transfer saga, Chilean newspaper El Mercurio have reported that Liverpool are willing to table a record offer to land Manchester United target Arturo Vidal from Juventus.

Billede

Selv hvis der skulle være hold i det, så ville jeg stadigt hellere kaste en ordenligt sjat penge efter Pogba, end at bruge £43mio på Vidal (27 år).

Igen, så er det vel ikke den centrale, hvor vi har brug flere spillere ?
Men King Arturo, har bare en fantastisk evne til at løbe bag om forsvaret og generelt en utrolig iver til at komme ind i feltet og søge chancer, på trods af, at han, som alle chilenere også arbejder hårdt bagudrettet. Vidal har den x-faktor og den respekt og ærefrygt alene af sit navn, der gør, at han kan drage opmærksomhed til sig, præcis som Suarez gjorde gang på gang sidste sæson, hvor han næsten altid blev forsøgt op-passet af to mand. Vidal er et marquee navn, der som Rodgers ønsker, kan tage andel i målscoringen. Han ville være en fortræffelig forstærkning, omend Di Maria og Marco Reus, står øverst på min ønskeliste.

Og så er 27 altså ingen alder, selvom jeg gerne medgiver, at Pogba er et talent af de helt store og alene det at gnide salt i Man Us sår, ved at hente ham, er meget lokkende.

Hvis vi kan begynde at signe navne som Vidal, så bliver det for alvor en sjov sæson, vi går i møde!

Det må være guf for Rodgers.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 23. jul, 2014 18:31

Men 43 mio £ for Vidal godt nok? Jeg tilstår ærligt at jeg ikk ser italiensk fodbold og dermed har set meget få kampe med ham. Er han virkelig det værd?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 23. jul, 2014 18:42

Emmy skrev:Men 43 mio £ for Vidal godt nok? Jeg tilstår ærligt at jeg ikk ser italiensk fodbold og dermed har set meget få kampe med ham. Er han virkelig det værd?
Jeg vil ikke gøre mig klog på inflationen i priserne, men han er så utroligt dynamisk i sit spil. Aggressiv i sine løb og meget ofte kampafgørende. En utroligt god spiller og ganske enkelt en superb signing, skulle det utænkelige ske
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 23. jul, 2014 18:44

Taget de andre priser, der bliver arbejdet med i denne sæson (både vores og andre klubbers) så: Ja, han er det værd. For en sæson siden, hvor der stadig var lidt substans og logik i transferpriserne så: Nej, så ville en fair pris for ham være under £40 mio, men over £30 mio, hvis man spørger mig. Der er dog ingen tvivl om, at han sammen med Pogba, er den helt store stjerne på Juventus hold. Han er garant for mål og assist, men leverer samtidig et enormt arbejde i sin box-to-box rolle. Henderson ville komme i mesterlærer hos Vidal, der er en komplet all-round spiller. Han mestrer simpelthen alle spillets facetter.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 23. jul, 2014 18:56

JudgeStudge skrev:Taget de andre priser, der bliver arbejdet med i denne sæson (både vores og andre klubbers) så: Ja, han er det værd. For en sæson siden, hvor der stadig var lidt substans og logik i transferpriserne så: Nej, så ville en fair pris for ham være under £40 mio, men over £30 mio, hvis man spørger mig. Der er dog ingen tvivl om, at han sammen med Pogba, er den helt store stjerne på Juventus hold. Han er garant for mål og assist, men leverer samtidig et enormt arbejde i sin box-to-box rolle. Henderson ville komme i mesterlærer hos Vidal, der er en komplet all-round spiller. Han mestrer simpelthen alle spillets facetter.
Fuldstændig enig. Og så har han den perfekte alder, og dem har man også brug for (ikke kun unge). Vidal, Henderson og Lallana foran Gerrard. Det er satme en stærk midtbane, hvis man skal drømme lidt!

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 23. jul, 2014 19:13

Vidal er verdensklasse. Der findes ikke en midtbanespiller, der er bedre til at løbe i dybden. En helt utrolig løbekapacitet. Jeg synes altid, at han dukker op i feltet. Han er også god på låget, selvom han ikke er så høj. I pasningsspillet mangler han imø lidt i forhold til Henderson, men ellers er han bedre på alle områder.

Det virker dog lidt vanvittigt at give £43m for ham, når vi trods alt har andre midtbanespillere.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 23. jul, 2014 19:20

Men er der et eneste seriøst medie der bringer denne historie udover gengivelser af rygtebørsen?

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 23. jul, 2014 19:27

Jamen så siger jeg: KØB!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 23. jul, 2014 19:30

@ Jesper:

Spørgsmålet er nok, hvad vi kan betegne som et næsten 100% seriøst/troværdigt medie. Jeg vil efterhånden kun kategorisere BBC som sådan et, men de breaker også sjældent nogle vilde nyheder ang. transfers.

Besvar