Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » fredag, 06. jun, 2014 12:53

Jesper skrev: http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... ayers.html
Et andet sted efter en kamp udtalte han at han hellere vil have to startere end 7 breddespillere. Den snak findes her i tråden
Ja okay. Intet direkte citat, men der står selvfølgelig:
The additional demands of Champions League football means a minimum of four new players - who Rodgers describes as “starters” rather than squad players - is essential.
Det læser jeg dog mere som spillere, der ville kunne starte, og ikke som spillere, der nødvendigvis kan gå direkte ind i vores stærkeste. Og det inkluderer jo så en spiller som Lambert. Men jeg medgiver, at det kan læses anderledes.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 06. jun, 2014 13:45

Surf skrev:
Et andet sted efter en kamp udtalte han at han hellere vil have to startere end 7 breddespillere. Den snak findes her i tråden
The additional demands of Champions League football means a minimum of four new players - who Rodgers describes as “starters” rather than squad players - is essential.
Det læser jeg dog mere som spillere, der ville kunne starte, og ikke som spillere, der nødvendigvis kan gå direkte ind i vores stærkeste. Og det inkluderer jo så en spiller som Lambert. Men jeg medgiver, at det kan læses anderledes.

Og fra d. 14/5.:"I don't want to put a figure on how many but I would rather have one or two absolute top players than seven that might not help us."

"It's about the quality. We can't be going into the Champions League this year with doubts about players. We have to be going in knowing what the players' capacity to play is and their capabilities."

"The World Cup does make it difficult but the club and ourselves have been preparing for quite a few months now so we will try and get the business done as early as we can."
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 06. jun, 2014 13:52

Surf skrev:
Rodgers; "I don't want to put a figure on how many but I would rather have one or two absolute top players than seven that might not help us."

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... his-summer
Kloppite

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » fredag, 06. jun, 2014 13:57

Jaja, jeg er med på at han har sagt, at han ville have 2 absolut topspillere. Men nu var der altså snak om, at vi skulle have 4-5 top-top spillere. Og det mener jeg så ikke der er belæg for, at Rodgers har sagt. Der er emmervæk forskel på at mene, at vi skal forstærke vores bedste start-11 med 2 eller 5 spillere.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 06. jun, 2014 14:07

http://www.liverpoolfc-news.dk/munchen- ... liverpool/

Bayernspiller på vej ?. Hmmm passer han til holdet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » fredag, 06. jun, 2014 14:28

Kelly skrev:http://www.liverpoolfc-news.dk/munchen- ... liverpool/

sad og tænkte det samme. har ikke set så meget til ham, så hvis der er nogen der kan lave en lille beskrivelse af ham,
så er det super:

hvad jeg ved/tror:

- meget driblestærk.
- Teknisk meget dygtig.
- en fysisk stærk spiller.
- en hurtig spiller (måske ikke sterling hurtig, men der omkring).

hvad jeg gerne vil vide:

- pasninger?
- Løbepensum??? passer han ind på holdet der? for rodgers vil gerne have folk som løber rigtig meget og frustrere modstanderne og aldrig giver dem ro.
- afslutninger?.
- kreativitet?.
- indlæg?.
- Spilforståelse?.
- Udholdenhed (hører lidt under løbepensum, men man kan vel godt have en knap så god cardio, men stadigvæk give den fuld skrald i 55min og så blive skiftet ud). så snakker vi hendo udholdenhed? :alcohol:
- defensivt arbejdsindsats.( igen lidt med løbepensum at gøre. men igen kan man vel godt løbe meget offensivt men ikke defensivt).

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 06. jun, 2014 15:32

Surf skrev:Jaja, jeg er med på at han har sagt, at han ville have 2 absolut topspillere. Men nu var der altså snak om, at vi skulle have 4-5 top-top spillere. Og det mener jeg så ikke der er belæg for, at Rodgers har sagt. Der er emmervæk forskel på at mene, at vi skal forstærke vores bedste start-11 med 2 eller 5 spillere.
Så skal man jo definere, hvad en topspiller er. Hovedpointen er, at de skal kunne hjælpe os, dvs. de skal kunne spilles i en start 11, uden vi går på komprmis med den kvalitet, vi i forvejen har. Vi har jo sådan set en rigtig stærk start 11, som der skal virkelig dyre spillere til for at decideret kunne slå af holdet.

Vores 2 backpladser kunne vi godt forbedre os på, men Flanno og Johnson er jo langt fra håbløse, og så kunne vi måske også trænge til et alternativ til Coutinho og Allen, men de er jo også rigtig dygtige spillere.

Ud fra dette perspektiv, så giver de foreløbige handler god mening, ligesom Moreno og dem vi ellers rygtes til, da de alle lader til at have niveauet til at gøre det godt for os i modsætning til spillere som Aspas, Cissokho og Moses f.eks.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 06. jun, 2014 15:52

Han siger ikke at vi skal have en til to, han giver et hypotetisk eksempel for at pointere at han vil have "starters". Og det er vel et soleklart budskab. Så beklager jeg, at jeg var skråsikker om de 4-5 "starters", idet var journalistens udlæg.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 06. jun, 2014 15:56

Niels K skrev:
Surf skrev:[...] Moses f.eks.
jøsses hvor er jeg dog glad ved tanken at han er sendt retur....
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

jonasc21
Alder: 31

Indlæg af jonasc21 » fredag, 06. jun, 2014 16:15

pommelfeen skrev:
Kelly skrev:http://www.liverpoolfc-news.dk/munchen- ... liverpool/

sad og tænkte det samme. har ikke set så meget til ham, så hvis der er nogen der kan lave en lille beskrivelse af ham,
så er det super:

hvad jeg ved/tror:

- meget driblestærk.
- Teknisk meget dygtig.
- en fysisk stærk spiller.
- en hurtig spiller (måske ikke sterling hurtig, men der omkring).

hvad jeg gerne vil vide:

- pasninger?
- Løbepensum??? passer han ind på holdet der? for rodgers vil gerne have folk som løber rigtig meget og frustrere modstanderne og aldrig giver dem ro.
- afslutninger?.
- kreativitet?.
- indlæg?.
- Spilforståelse?.
- Udholdenhed (hører lidt under løbepensum, men man kan vel godt have en knap så god cardio, men stadigvæk give den fuld skrald i 55min og så blive skiftet ud). så snakker vi hendo udholdenhed? :alcohol:
- defensivt arbejdsindsats.( igen lidt med løbepensum at gøre. men igen kan man vel godt løbe meget offensivt men ikke defensivt).
Jeg har set en del til ham, men jeg tror ikke jeg kender ham meget bedre end alle andre. Jeg vil dog tilføje nogle ting til ovenstående.
Hans klare forcer er som sagt hans hurtig og teknik.
Derudover:

- Løbepensum? passer han ind på holdet der? for rodgers vil gerne have folk som løber rigtig meget og frustrere modstanderne og aldrig giver dem ro.
Jeg synes ikke han er en doven spiller, men han er heller ikke en hendo type(hvilket der er meget få som er).

- afslutninger
Han har et rigtig godt venstre ben, som han ofte affyrer med en masse kraft. Derudover er han ikke som så mange andre venstre benede, meget ét-benet. Kan sagtens bruge højrebenet også. - Rigtig gode langskud!

- pasninger/kreativitet
Meget kreativ spiller, med godt blik for medspillerne. Indimellem har han dog tendens til at køre selv(dette var dog mest i Basel, hvor han ikke var omgivet af stjernespillere).

Har ikke gjort så mange observationer her.

- Udholdenhed
Synes jeg har oplevet er han har en ganske fornuftig form. - Er dog ikke 100 på denne.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 06. jun, 2014 16:43

En pudsig ting - og helt sikkert nok en tilfældighed - men man kan dog godt sige, at Brendan Rodgers går efter at finde spillere, som er vænnet til at ramme en medspiller helt i rødt: ;)

Ricky Lambert:
Billede
Xherdan Shaqiri:
Billede
Alberto Moreno:
Billede
Adam Lallana:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 39

Indlæg af Jæger » fredag, 06. jun, 2014 16:59

@Cynwal

Der er en dybere årsag. Det viser forskning måske. Brendan kigger efter mentaliteten. Bliver det udstrålet oftere gennem selvtilliden ved at bære en rød trøje?

Ifølge Steve Hawkins

He said: “Statistically England’s red kit is more successful and we should play 4-3-3 rather than 4-4-2. Psychologists in Germany found red makes teams feel more confident and can lead them to being perceived as more aggressive and dominant. Likewise, 4-3-3 is more positive so the team benefits for similar psychological reasons.

http://www.westerndailypress.co.uk/Prof ... story.html

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » fredag, 06. jun, 2014 17:16

Det var jo noget vores kære Shanks indså for mange år siden, da han ændrede spilledragterne til rød. ;)

Ian St John;
Writing about the change in his autobiography, striking legend Ian St John recalled: "Shankly thought the colour scheme would carry psychological impact - red for danger, red for power.

"He came into the dressing room one day and threw a pair of red shorts to Ronnie Yeats. 'Get into those shorts and let's see how you look,' he said. 'Christ, Ronnie, you look awesome, terrifying. You look 7ft tall.'"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 06. jun, 2014 17:33

At de andre har spillet i rødt, forklarer jo så bare ikke, hvorfor vi ender med at købe Marco Reus, gør det?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

pingel

Indlæg af pingel » fredag, 06. jun, 2014 19:29

Slet ingen der tror at Tom Ince lige pludselig trækker i den røde trøje igen? Ved ikke om det vil være godt eller skidt, men han har lige afvist Inter for at spille i Prem League - og så var det lige at jeg tænkte... #kanin #hat

Besvar