Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Lj12

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Lj12 » tirsdag, 27. maj, 2014 21:39

Hvad med at give Pirlo en enkelt sæson i England, ved siden af gerrard? :)

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 27. maj, 2014 22:04

Ynwa-23 skrev:Shaqiri ville være en kanon signing -ville foretrække ham fremfor lallana anytime, det niveau han viste dengang han spillede i Basel var top class! plus hans pris er 10 mio imod 30 mio ( Omend det blot er rygter)

Derudover ser jeg gerne enten Sanchez eller Lukaku omend begge nok er en anelse urealistiske, dog ser jeg en mulighed i sanchez nu da Drogba er rygtet til Juventus, umiddelbart tror jeg ikke de har økonomien til begge spillere
http://www.bold.dk/nyt/Barca-boss-Sanch ... gen-steder
Alexis Sanchez er ikke til salg til sommer, fastslår Barcelonas præsident, Josep Maria Bartomeu, der ikke kender til interessen fra Juventus.

Alexis Sanchez har haft en god sæson i Barcelona, hvor han har nettet 19 gange i 34 ligakampe, og Juventus har på rygtebasis være meldt interesseret i den chilenske offensivspiller.

Barcelonas præsident, Josep Maria Bartomeu, maner dog rygterne til jorden. Sanchez skal ingen steder, fastslår han.

- Han er ikke til salg. Han har kontrakt med os, og han er en meget vigtig del af holdet. Jeg kender ikke til nogen interesse fra Juventus. Ingen har givet et officielt bud, siger Bartomeu til El Mercurio.

- Sanchez har haft en glimrende sæson, og han vil selvfølgelig være del af Barcelona næste sæson også.

Sanchez har været i Barcelona siden 2011, hvor han kom til fra Udinese.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 27. maj, 2014 22:57

Lj12 skrev:Hvad med at give Pirlo en enkelt sæson i England, ved siden af gerrard? :)
Dvs. med to holding midtbanespillere? Nej, det giver da ingen mening ...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » tirsdag, 27. maj, 2014 23:14

TomViolence skrev:
Lj12 skrev:Hvad med at give Pirlo en enkelt sæson i England, ved siden af gerrard? :)
Dvs. med to holding midtbanespillere? Nej, det giver da ingen mening ...
Nej silly sally, så tage Pirlo på mål og sætte Gerrard ned på venstre back!
Billede
"YNWA"

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 28. maj, 2014 06:33

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » onsdag, 28. maj, 2014 07:24

I jizzed in my pants ! -det kunne være en konge signing
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » onsdag, 28. maj, 2014 07:30

TomViolence skrev:
Ynwa-23 skrev:Shaqiri ville være en kanon signing -ville foretrække ham fremfor lallana anytime, det niveau han viste dengang han spillede i Basel var top class! plus hans pris er 10 mio imod 30 mio ( Omend det blot er rygter)

Derudover ser jeg gerne enten Sanchez eller Lukaku omend begge nok er en anelse urealistiske, dog ser jeg en mulighed i sanchez nu da Drogba er rygtet til Juventus, umiddelbart tror jeg ikke de har økonomien til begge spillere
http://www.bold.dk/nyt/Barca-boss-Sanch ... gen-steder
Alexis Sanchez er ikke til salg til sommer, fastslår Barcelonas præsident, Josep Maria Bartomeu, der ikke kender til interessen fra Juventus.

Alexis Sanchez har haft en god sæson i Barcelona, hvor han har nettet 19 gange i 34 ligakampe, og Juventus har på rygtebasis være meldt interesseret i den chilenske offensivspiller.

Barcelonas præsident, Josep Maria Bartomeu, maner dog rygterne til jorden. Sanchez skal ingen steder, fastslår han.

- Han er ikke til salg. Han har kontrakt med os, og han er en meget vigtig del af holdet. Jeg kender ikke til nogen interesse fra Juventus. Ingen har givet et officielt bud, siger Bartomeu til El Mercurio.

- Sanchez har haft en glimrende sæson, og han vil selvfølgelig være del af Barcelona næste sæson også.

Sanchez har været i Barcelona siden 2011, hvor han kom til fra Udinese.
Syntes deres udmeldinger har været lidt tvetydige, men det slukker nok den drøm så tag balo i stedet, det ville ikke gøre mig noget :headbang:
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 28. maj, 2014 08:00

Ynwa-23 skrev:
I jizzed in my pants ! -det kunne være en konge signing

Får de muligheden skal de gøre det. Selv til prisen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 28. maj, 2014 08:33

Er det helt håbløst at forestille sig at de to transfer-tråde kunne blive slået sammen? Evt. kunne man bare lukke dem begge og så starte én ny. Evt. efter at have givet folk lidt tid til at gøre eventuelle tvister færdige.

Hvad siger Mugge?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 28. maj, 2014 08:35

Enig med Hr. Drejer. Vi kan virkelig få svært ved at erstatte Gerrard fremover, men Rakitic er måske en af dem, der ville kunne udfylde skoene bedst. I den forstand er £25m ikke så meget. Det vrimler ikke med spillere, der kan det samme som Rakitic.

Tidligere blev det nævnt, at Remy måske kan erhverves for £8m. Selvom jeg heller ikke er overbevist om Remys attitude, så virker det også meget mere som value for money, end hvad der ellers har været nævnt af priser på spillere. Det er måske værd at tage chancen med ham. Desuden tror jeg, at Remy er sådan en spiller, der vil have nævneværdig resale-value, selv hvis han skulle floppe en enkelt sæson.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 28. maj, 2014 08:39

Jeg har ikke engang læst linket, men jeg vil næsten sige ja tak til Fabregas uanset hvad. Han var én af de absolut bedste spillere i Premier League sidste gang, han var der, og trods nogle lidt blege perioder i Barca, har han også leveret på højt niveau dernede.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » onsdag, 28. maj, 2014 09:15

45 mill pund!? Bob Bob Bob det er sgu mange penge

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » onsdag, 28. maj, 2014 09:36

LarsU skrev:Er det helt håbløst at forestille sig at de to transfer-tråde kunne blive slået sammen? Evt. kunne man bare lukke dem begge og så starte én ny. Evt. efter at have givet folk lidt tid til at gøre eventuelle tvister færdige.

Hvad siger Mugge?
Jeg mener også den tråd der hedder forstærkninger til sommervinduet godt kan lukkes. Det er samme indhold der i begge tråde.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 28. maj, 2014 09:36

LarsU skrev:Er det helt håbløst at forestille sig at de to transfer-tråde kunne blive slået sammen? Evt. kunne man bare lukke dem begge og så starte én ny. Evt. efter at have givet folk lidt tid til at gøre eventuelle tvister færdige.

Hvad siger Mugge?
Enig. Begge tråde behandler præcis det samme.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 28. maj, 2014 09:38

Belloni skrev:45 mill pund!? Bob Bob Bob det er sgu mange penge
Set i lyset af PSG's 50 mill £ for Luiz er det vel nærmest et røverkøb.

Besvar