One season wonder. Jeg tror ikke han rammer samme niveau igen i PL og måske ryger han retur til Spanien i denne sommer eller til vinter.Kelly skrev:Hvor er Michu henne er han helt væk. Ellers kunne han måsje købes billigt nu.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ok no go så.Emmy skrev:One season wonder. Jeg tror ikke han rammer samme niveau igen i PL og måske ryger han retur til Spanien i denne sommer eller til vinter.Kelly skrev:Hvor er Michu henne er han helt væk. Ellers kunne han måsje købes billigt nu.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg håber at vi 'kun' køber en 3-4 kvalitetsspillere i 15-25 mio pund-klassen, og så ellers supplerer med de tilsyneladende mange fine talenter, vi har rendende rundt.
Caulker, Lallana, Micah Richards, Konyplyanka (sp?) og så måske Griezmann.
Det er så nok også allerede omkring de 80 mio pund allerede...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Flere af de mest pålidelige kilder melder på twitter at vi har budt på lallana selvfølgelig, men der kun er tale om 16£ mio. Hvilket jeg bedre kan gå med til! Så ville det være et rigtig fint købt.
Derudover meldes det at vi allerede har budt på Moreno fra Sevilla! Det synes jeg derimod er endnu bedre. Der meldes dog ingenting om hvor meget buddet er.
Moreno ville være perfekt! Jeg ved dog ikke om Enrique ville ryge i tilfælde af vi køber ham, eller om han bliver, kan dog bare ikke se ham være tilfreds med en bænkplads.
Moreno og Lallana er fremme som muligheder indtil videre. Tør man håbe på et kanon vindue? Nej.
Men får vi de 2 inden VM. Så begynder jeg at tro på et rigtig godt vindue. Men intet er jo sikkert endnu. Chelsea og Real Madrid skulle os være efter Moreno så det er store konkurrenter.
Derudover meldes det at vi allerede har budt på Moreno fra Sevilla! Det synes jeg derimod er endnu bedre. Der meldes dog ingenting om hvor meget buddet er.
Moreno ville være perfekt! Jeg ved dog ikke om Enrique ville ryge i tilfælde af vi køber ham, eller om han bliver, kan dog bare ikke se ham være tilfreds med en bænkplads.
Moreno og Lallana er fremme som muligheder indtil videre. Tør man håbe på et kanon vindue? Nej.
Men får vi de 2 inden VM. Så begynder jeg at tro på et rigtig godt vindue. Men intet er jo sikkert endnu. Chelsea og Real Madrid skulle os være efter Moreno så det er store konkurrenter.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Hvem skal ind?
Ifølge den norske, som citerer Liverpool Echo, er Alberto Moreno på vores shopping liste. Asley Cole har ikke vores interesse. Det samme gælder Mascherano.
http://liverpool.no/Nyheter/Moreno-topp ... isten.aspx
Ifølge Tony Barrett fra The Times, er Agger og Lucas på vores salgsliste. Det kommer ikke som en overraskelse. Lucas er blevet overhalet af Hendo, Allen og Gerrard. De ser ud til at passe til Rodgers filosofi. Agger har mistet Rodgers opbakning. Det er tydeligt.
http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... sg12828548
The Telegraph melder at følgende spillere er til salg:
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... sales.html
http://liverpool.no/Nyheter/Moreno-topp ... isten.aspx
Ifølge Tony Barrett fra The Times, er Agger og Lucas på vores salgsliste. Det kommer ikke som en overraskelse. Lucas er blevet overhalet af Hendo, Allen og Gerrard. De ser ud til at passe til Rodgers filosofi. Agger har mistet Rodgers opbakning. Det er tydeligt.
http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... sg12828548
The Telegraph melder at følgende spillere er til salg:
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... sales.html
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Steven_Caulker
Steven Caulker tror jeg BR kender fra tidligere.
Men er han bedre end Agger. Nej vel

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
JAJudgeStudge skrev:Vi skal hente Kovacic. Hører du, Brendan? Kovacic, tak.

Sad med mine drenge og så højdepunkter fra kampen på italiensk tv, hvor jeg sagde, at Liverpool var interesseret i Kovacic, så ham skulle vi lægge mærke til - og det gjorde vi så mildest talt........
Advarsel: I ovenstående findes assist-sekvenser, som selv Coutinho ville være stolt af

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Av ja. Kovacic ville være utrolig lækkert. Han ville passe som fod i hose hos os, tror jeg. En spiller, der foruden at være glimrende fremadrettet, ligeledes er god til at søge hullet mellem midtbanen og forsvaret.
Selvom jeg er lidt imod et salg af Lucas, da jeg stadig holder af ham som spiller, så ville det altså ikke være dumt, hvis vi kan hente Kovacic, Carvalho og Lallana ind på midten... Det ville satme give nogle fleksible muligheder, som helt sikkert vil komme os til gavn i næste sæson.

Selvom jeg er lidt imod et salg af Lucas, da jeg stadig holder af ham som spiller, så ville det altså ikke være dumt, hvis vi kan hente Kovacic, Carvalho og Lallana ind på midten... Det ville satme give nogle fleksible muligheder, som helt sikkert vil komme os til gavn i næste sæson.
Men heller ikke meget dårligere, hvis overhovedet. Til gengæld kun 22 og kan blive bedre end Agger med årene.Kelly skrev:http://en.m.wikipedia.org/wiki/Steven_Caulker
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Kelly skrev:http://en.m.wikipedia.org/wiki/Steven_Caulker
Jeg tror ikke der er den store forskel på de to. Men Steven er yngre, billigere i løn, og er ikke lavet af glas.
Han er godt nok lidt oppe i årene, og hænger nok ikke sammen med strategien hvad angår indkøb, men mon ikke vi kan hente Huntelaar til en god pris?
Ellers synes jeg Jackson Martinez virker spændende, til at udgøre en kvartet med Suarez, Sturridge og Borini.
Ellers synes jeg Jackson Martinez virker spændende, til at udgøre en kvartet med Suarez, Sturridge og Borini.
YNWA
Synes lige jeg ville byde ind med min ønskeliste til sommertransfers:
En back: Tror ikke på Shaw, så lad os få Moreno eller Montoya ind. Richards vil jeg helst undgå grundet skadesfrekvensen.
En midterforsvarer: Kunne være Caulker.
En defensiv midt som erstatning for Lucas: Ikke så meget ævl - jeg vil have Mascherano tilbage.
En offensiv kvalitetsforstærkning: Ikke så meget ævl: Lallana.
Et røverkøb: Der er brug for bredde i næste sæson, så hvis vi kan få en spiller mere, der evt. har kontraktudløb eller bare er stjernebillig ift. hans kvalitet, så ville det være super.
En back: Tror ikke på Shaw, så lad os få Moreno eller Montoya ind. Richards vil jeg helst undgå grundet skadesfrekvensen.
En midterforsvarer: Kunne være Caulker.
En defensiv midt som erstatning for Lucas: Ikke så meget ævl - jeg vil have Mascherano tilbage.
En offensiv kvalitetsforstærkning: Ikke så meget ævl: Lallana.
Et røverkøb: Der er brug for bredde i næste sæson, så hvis vi kan få en spiller mere, der evt. har kontraktudløb eller bare er stjernebillig ift. hans kvalitet, så ville det være super.
Helt ærligt. Vi var millimeter fra at vinde ligaen, og vi er med i CL. Er det virkelig spillere som Caulker, Lallana, Richards og Konoplyanka, folk gerne ser, vi går efter?LarsU skrev:Jeg håber at vi 'kun' køber en 3-4 kvalitetsspillere i 15-25 mio pund-klassen, og så ellers supplerer med de tilsyneladende mange fine talenter, vi har rendende rundt.
I mine øjne er det spillere, vi også kunne have fået, hvis vi var endt på 7. pladsen, og det er ikke nogen, der virkelig løfter holdet. Vi skal udnytte, at vi er i CL, og vi skal hente topspillere, der virkelig kan styrke os. Det er de førnævnte ikke i mine øjne.
Helt enig. Lallana er umiddelbart den eneste af de spillere, jeg tænker kan være i spil til start 11'eren hver gang, hvis der ikke er skader. Jeg ser meget gerne en så stærk midtbanespiller, at hverken Henderson eller Gerrard skal føle sig sikker på en startplads. Og hentes der en ny central forsvarer, så skal det være en der er 100% sikker på at være starter, og der ser jeg faktisk ikke ret mange, hvor man kan sige at Skrtel, Agger, Sakho, Kolo og Illori er så meget dårligere, at de automatisk bliver skubbet ud på bænken.Aggerdoo skrev:Helt ærligt. Vi var millimeter fra at vinde ligaen, og vi er med i CL. Er det virkelig spillere som Caulker, Lallana, Richards og Konoplyanka, folk gerne ser, vi går efter?LarsU skrev:Jeg håber at vi 'kun' køber en 3-4 kvalitetsspillere i 15-25 mio pund-klassen, og så ellers supplerer med de tilsyneladende mange fine talenter, vi har rendende rundt.
I mine øjne er det spillere, vi også kunne have fået, hvis vi var endt på 7. pladsen, og det er ikke nogen, der virkelig løfter holdet. Vi skal udnytte, at vi er i CL, og vi skal hente topspillere, der virkelig kan styrke os. Det er de førnævnte ikke i mine øjne.
Det handler vel også om at hvis vi skal hente 4-5 spillere (og det skal vi, hvis vi skal have bredden til alle turneringer næste år), så går det jo ikke at vi ønsker os 5 i Suárez-prisklassen hvis vi "kun" har omkring 60 mio pund at gøre godt med. Så må man sigte efter spillere, der lige mangler at tage sidste skridt før de bliver lige så dyre som vores egen topscorer. I mine øjne er både Lallana og Griezmann i hvert fald klassespillere, der vil forstærke os markant.Aggerdoo skrev:Helt ærligt. Vi var millimeter fra at vinde ligaen, og vi er med i CL. Er det virkelig spillere som Caulker, Lallana, Richards og Konoplyanka, folk gerne ser, vi går efter?LarsU skrev:Jeg håber at vi 'kun' køber en 3-4 kvalitetsspillere i 15-25 mio pund-klassen, og så ellers supplerer med de tilsyneladende mange fine talenter, vi har rendende rundt.