Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sirsvansealot

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af sirsvansealot » tirsdag, 29. apr, 2014 21:46

ElTorro skrev: Agger, Johnson, Skrtel og Toure har alle nået en vis alder, så måske er det på tide, vi igen finder en delvist etableret forsvarsspiller i alderen 21-24, der langsomt kan køres ind med Sakho?? :dontknow:
Illori? Kelly? Wisdom?

Tror dog (desværre) Agger ryger til sommer. Alt for dyr og skadet. Toure er heller ikke en langtids løsning, så der skal måske hentes en ind til sommer. Men må gerne være mere end deltids etableret. Gode central forsvarer hænger dog ikke på træerne. Slet ikke hvis prisen ikke må være 150mio +.

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 29. apr, 2014 22:21

sirsvansealot skrev:
ElTorro skrev: Agger, Johnson, Skrtel og Toure har alle nået en vis alder, så måske er det på tide, vi igen finder en delvist etableret forsvarsspiller i alderen 21-24, der langsomt kan køres ind med Sakho?? :dontknow:
Illori? Kelly? Wisdom?

Tror dog (desværre) Agger ryger til sommer. Alt for dyr og skadet. Toure er heller ikke en langtids løsning, så der skal måske hentes en ind til sommer. Men må gerne være mere end deltids etableret. Gode central forsvarer hænger dog ikke på træerne. Slet ikke hvis prisen ikke må være 150mio +.
Kelly er færdig i LFC. Han er overhovedet ikke god nok. Wisdom ser jeg heller ikke overhovedet endnu som en der kan begå sig på vores hold, ikke engang som backup. Ilori er svær at sige da jeg ikke har set særlig meget til ham, men han har vist gode takter i Granada.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 30. apr, 2014 07:40

Syntes også der skal en god midterforsvarer ind Dortmund har et par gode. Jeg tror dog at Agger bliver.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » onsdag, 30. apr, 2014 13:34

thefugle skrev:Wisdom ser jeg heller ikke overhovedet endnu som en der kan begå sig på vores hold, ikke engang som backup
Jeg går ud fra, at du inddrager hans 33 optrædener denne sæson for oprykkerne Derby i din vurdering. Du må meget gerne uddybe, hvorfor du mener Englands u21-kaptajn end ikke er god nok som backup i klubben?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

ElTorro

Indlæg af ElTorro » onsdag, 30. apr, 2014 14:16

Kelly skrev:Syntes også der skal en god midterforsvarer ind Dortmund har et par gode. Jeg tror dog at Agger bliver.
Jeg håber, at Agger bliver, da jeg godt kan lide ham som spiller såvel som person... Men spørgsmålet er blot, hvordan han egentlig vægtes hos Rodgers. Hans løn, skadeshistorik, alder etc. tror jeg kan blive (afgørende) faktorer ift. hans fremtid i klubben. Vi har vel næppe haft et bedre udgangspunkt i mange år for at ,,renovere'' truppen, end vi har netop nu?
Med hensyn til Dortmund, så har de et par gode, ja. Men mon ikke Hummels skifter til en ,,større'' klub, hvis lejligheden byder sig. Barcelona har vist været interesseret i ham i et par år, og Madrid kunne eventuelt også godt bruge en ekstra mand, da Pepe, trods sit fine niveau i år, heller ikke bliver yngre. Personligt synes jeg, vi skal prøve med et frækt bud på Varane...
Han er næsten en drømmesigning, da han både har alderen med sig samt et usædvanligt talent.
JTN skrev:
thefugle skrev:Wisdom ser jeg heller ikke overhovedet endnu som en der kan begå sig på vores hold, ikke engang som backup
Jeg går ud fra, at du inddrager hans 33 optrædener denne sæson for oprykkerne Derby i din vurdering. Du må meget gerne uddybe, hvorfor du mener Englands u21-kaptajn end ikke er god nok som backup i klubben?
Personligt synes jeg godt, vi kan beholde Wisdom som backup, da han netop besidder et fint potentiale. Derudover må jeg give thefugle ret mht. Kelly. Han er foruden at være for tung til at spille på backen endvidere mindre prangende fremad banen... Om han kan komme tilbage i det centrale forsvar, ved jeg ikke. Personligt ser jeg ikke så stor en stjerne i ham, som jeg gjorde for år tilbage... Men på den anden side: Det gjorde jeg heller ikke i Flanagan, og det endte med at bringe mig til skamme :) :)

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » onsdag, 30. apr, 2014 14:45

JTN skrev:
Ret skal være ret, Derby skal lige igennem playoff før de måske kan kalde sig oprykker.

Men tænker da også, at Wisdom sagtens vil kunne fungere som 4.-5. valg til forsvaret. Hvis Agger bliver solgt, må Kolo og Ilori stå foran i køen.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » onsdag, 30. apr, 2014 14:58

Mads T. skrev:
JTN skrev:
Ret skal være ret, Derby skal lige igennem playoff før de måske kan kalde sig oprykker.

Men tænker da også, at Wisdom sagtens vil kunne fungere som 4.-5. valg til forsvaret. Hvis Agger bliver solgt, må Kolo og Ilori stå foran i køen.
Sandt! Men med Wisdom og Hughes burde det være en smal sag :) Selvom jeg ikke har set ham meget for Derby, så mener jeg også helt klart, at han bør have en rolle at spille på holdet. Hvis der er noget denne sæson må have lært os, er det at man ikke skal afskrive spillere for tidligt, bare tænk på Sterling og Henderson.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Kelly

Indlæg af Kelly » onsdag, 30. apr, 2014 16:11

Turan er god, men sikkert rigtig svær at lokke væk.

Kelly

Indlæg af Kelly » onsdag, 30. apr, 2014 21:52

Køb Koke han spiller virkelig godt.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 30. apr, 2014 23:36

Jeg så gerne en del spillere både ind og ud af holdet.

En ny mand i målet, dett kunne godt være Begovich.

En angriber Ind 1: Costa han arbejder meget for holdet og laver mål.
2: Falcao eller Martinez

En midt/kant 1: Reus.
2: Lallana.

To nye backs : Micah Richard og ???????

Ingen ny midterforsvar som flere ellers mener. ( Agger, Skrtel, Sakho, Ilori, Visdom. )

Ud : Reina, Coates, Kelly, Lucas, Assaidi, Touré, Aspas, Borini, Suso.

Skulle det lykkedes os at hente et par klasse backs, vil jeg også være villig til at skyde både Johnson og Enrique af hvis prisen er rigtig. Jeg syntes at deres præstationer er alt for svingende og Johnson har simpelthen virket fodbold træt.

Er det helt skudt forbi ???

asger90

Indlæg af asger90 » torsdag, 01. maj, 2014 00:32

rnh skrev:Jeg så gerne en del spillere både ind og ud af holdet.

En ny mand i målet, dett kunne godt være Begovich.

En angriber Ind 1: Costa han arbejder meget for holdet og laver mål.
2: Falcao eller Martinez

En midt/kant 1: Reus.
2: Lallana.

To nye backs : Micah Richard og ???????

Ingen ny midterforsvar som flere ellers mener. ( Agger, Skrtel, Sakho, Ilori, Visdom. )

Ud : Reina, Coates, Kelly, Lucas, Assaidi, Touré, Aspas, Borini, Suso.

Skulle det lykkedes os at hente et par klasse backs, vil jeg også være villig til at skyde både Johnson og Enrique af hvis prisen er rigtig. Jeg syntes at deres præstationer er alt for svingende og Johnson har simpelthen virket fodbold træt.

Er det helt skudt forbi ???

Både og.

Begovic i målet er altså også en idé jeg bliver mere og mere vild med. Jeg synes Mignolet har stået en helt fin debutsæson, men Begovic er bedre og de er altså på næsten samme alder. Vi vil fortsat have en knivskarp konkurrence hvis de to konkurrerede. Alternativt kunne Reina komme tilbage og så kunne Reina/Mignolet presse hinanden.

Jeg kan slet ikke se os spendere + £30m for Costa, Falcao eller Martinez. Og det selvom Costas frikøbsklausul på £32 lyder temmelig fristende. Vi har to verdenklasseangribere i forvejen og bør nok sørge for noget backup her. Jeg kan sagtens se Borini være den spiller.

Reus ville være en drøm, men jeg har svært ved at finde ud af om det ville kunne lade sig gøre. Idet alle andre storklubber i Europa vel også gerne vil ham, er min konklusion at han bliver nær umulig at få desværre. Lallana kan helt sikkert bidrage med noget og er et realistisk mål for os.

Jeg ved ikke om vi mangler nye backs. I en FM verden gør vi måske, men nok ikke i virkeligheden. Richards kan jeg slet ikke forstå at du nævner. Okay har så spændende ud engang, og han er stadig helt vanvittig i FIFA og FM, men han har vel ikke spillet mere en 10 kampe i PL de to seneste sæsoner. Jeg har svært ved at tro at bare fordi vi har Rodgers så vil Richards kunne finde sit gamle niveau. Han skal være bedre end Johnson i topform (længe siden, i know) og det ser jeg ham ikke blive.

Og så kan jeg slet ikke forstå at du vil af med Touré, Lucas, Borini og Suso.

Jeg ville nok prioritere målmandsposten og et køb af Begovic fordi jeg synes han er et niveau over både Reina og Mignolet, købe en venstre back, central midtbane og kant.

Følgende ville være min drømmetrup til 2014/2015 sæsonen: (tallene er selvfølgelig bare egen estimering).

GK: Asmir Begovic (£10m), Simon Mignolet, Brad Jones
RB: Glen Johnson, Jon Flanagan, Ryan McLaughlin
CB: Martin Skrtel, Mamadou Sakho, Daniel Agger, Kolo Toure, Andre Wisdom, Thiago Ilori
LB: Luke Shaw (£23m), Jose Enrique, Jack Robinson
DM: Steven Gerrard, Lucas Leiva, Jordan Rossiter
CM: Jordan Henderson, Joe Allen, Will Hughes (£15m), Luis Alberto
RW: Raheem Sterling, Jordan Ibe
AM: Philippe Coutinho, Suso, Joao Teixeira
LW: Xerdan Shaquiri (£16m), Oussama Assaidi
ST: Luis Suarez, Daniel Sturridge, Fabio Borini

Ind: Begovic (£10m), Shaw (£23m), Hughes (£15m) og Shaquiri (£16m) = £64m
Ud: Reina (£7m), Kelly (£2.5m), Coady (£100.000), Coates (£2m), Aspas (£5m), Moses (retur) og Cissokho (retur) = £16.6

Net spend: £64m - £16.6m = £47.4m

Løn:
Ind: Begovic (£70.000) om ugen, Shaw (£65.000) om ugen, Hughes (£45.000) om ugen og Shaqiri (£75.000) om ugen = £255.000 om ugen

Ud: Reina (£90.000) om ugen, Kelly (£30.000) om ugen, Coady (£5.000) om ugen, Coates (£20.000) om ugen, Aspas (£50.000), og lad os sige vi betaler £50.000 om ugen for at leje Moses og Cissokho = £245.000 om ugen

Steget lønbudget: £10.000 om ugen

Man har vel lov at drømme :o ;) :) :D

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 01. maj, 2014 00:45

Bare for lige at knuse din drøm om Shaw, så kommer han ikke til at gå for det nævnte beløb, og United har angiveligt smidt omkring 100.000 om ugen efter ham, hvilket alligevel er et pænt skel i forhold til din angivne lønsats.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 01. maj, 2014 00:57

Shaw er hypet. Han er dygtig, men hypet. Clyne og Chambers er fuldgode erstatninger. Derudover tror jeg også, at vi skal holde øje med James Ward-Prowse. Kunne sagtens forestille mig, at den unge midtbane-mand, er den næste til at få det helt store gennembrud på Pochettinos vildt talentfulde mandskab.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 01. maj, 2014 01:45

@asger
Jeg kan lide dine tanker, men den trup du præsenterer er åndssvagt tynd. Sterling går ud med en skade - skal vi så sætte vores lid til Ibe? Jeg tror på Ibe, men ikke nok til at bringe ham SÅ tæt på allerede, og når man tænker på at vi har CL i næste sæson er det bare ikke bredt nok..
Badooo siger, hvad han mener!

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » torsdag, 01. maj, 2014 03:57

AllanShore skrev:Bare for lige at knuse din drøm om Shaw, så kommer han ikke til at gå for det nævnte beløb, og United har angiveligt smidt omkring 100.000 om ugen efter ham, hvilket alligevel er et pænt skel i forhold til din angivne lønsats.
Nu er der jo forskel på hvad hold fra toppen af PL med en spændende fodboldfilosofi og en dygtig træner skal betale i både transferbeløb og løn for spillere i forhold til middelklubberne i PL som for det meste losser bolden i feltet. Det er jo lige før turen til Manchesters røde halvdel ville være et skridt ned i karrieren for Luke Shaw. Men hvad er grænser for en fanbase der tror at Diego Simeone eller Jurgen Klopp bare sådan lige forlader deres respektive klubber og også bare sådan lige tager Reus eller Koke med sig.

Når det så er sagt så tvivler jeg da også på at Luke Shaw skifter for under 25m og han ved nok også godt hvad han skal have i løn.
Imod moderne fodbold.

Besvar