hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 25. apr, 2014 19:46

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:
texy skrev:
jørgen lk skrev:Hvis Agger forlader klubben, vil det så have nogen effekt på den planlagte BIF-kamp?
Nu var det mig, der lavede den tråd, hvor jeg linkede til en artikel, der påstod, at kampen var en realitet, men det lader vist stadig til at være ret usikkert. Mig bekendt er det dog ganske sikkert, at man lavede en aftale med Liverpool om en sådan show-kamp, da man solgte Agger. Og hvis man har det på papir, så kan et salg vist ikke ændre ved det.

Desværre får vi så ikke lov at hilse på Agger, når de engang kommer.
texy: Hvor har du fra, at Rodgers ville bytte Henderson for Dempsey ? Er det et 100% korrekt citat, eller er det en journalist's eller nettjeneste's antagelse ?

Det er da skrevet så mange steder, at der må have været lidt om snakken.

http://www.thisisanfield.com/2013/05/he ... an-option/
Jeg tror stadig, at jeg ville foretrække et citat fra Rodgers selv, hvis det ligesom skal være et faktum. Der foregår jo meget i et transfervindue, og Rodgers skulle helt sikkert være kreativ i sit første vindue, hvor han vel heller kendte spillerne så godt, som han gør nu.
Arbejdet han siden har gjort med Henderson har til gengæld været formidabelt, og han har jo brugt ham utrolig meget.

Vi får jo heller ikke nødvendigvis en spiller, fordi alle netstederne skriver om et forestående køb.

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » fredag, 25. apr, 2014 20:37

tror i suarez smutter? Hvis der kommer et bud i samme prisklasse som bale?
Don't worry be happy. YNWA!

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 25. apr, 2014 20:53

kongrasmus skrev:tror i suarez smutter? Hvis der kommer et bud i samme prisklasse som bale?
Helt ærligt så tror jeg ikke der er nogen der ved det.

Det kommer vel an på om han vil spille CL med liverpool. For HVIS vi vinder titlen, så har han jo prøvet det. Og så kan han jo tænke han vil prøve spansk, hvilket nok er der buddet kommer fra hvis det er.

Men helt ærligt tror jeg ikke på han bliver.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » fredag, 25. apr, 2014 21:02

thefugle skrev:
kongrasmus skrev:tror i suarez smutter? Hvis der kommer et bud i samme prisklasse som bale?
Helt ærligt så tror jeg ikke der er nogen der ved det.

Det kommer vel an på om han vil spille CL med liverpool. For HVIS vi vinder titlen, så har han jo prøvet det. Og så kan han jo tænke han vil prøve spansk, hvilket nok er der buddet kommer fra hvis det er.

Men helt ærligt tror jeg ikke på han bliver.
Tør sgu ikke bestille den nye trøje med suarez nemlig :D Det ville være lidt akavet hvis han så skifter..
Don't worry be happy. YNWA!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 25. apr, 2014 21:16

Niels K skrev:
texy skrev:
jørgen lk skrev:Hvis Agger forlader klubben, vil det så have nogen effekt på den planlagte BIF-kamp?
Nu var det mig, der lavede den tråd, hvor jeg linkede til en artikel, der påstod, at kampen var en realitet, men det lader vist stadig til at være ret usikkert. Mig bekendt er det dog ganske sikkert, at man lavede en aftale med Liverpool om en sådan show-kamp, da man solgte Agger. Og hvis man har det på papir, så kan et salg vist ikke ændre ved det.

Desværre får vi så ikke lov at hilse på Agger, når de engang kommer.
texy: Hvor har du fra, at Rodgers ville bytte Henderson for Dempsey ? Er det et 100% korrekt citat, eller er det en journalist's eller nettjeneste's antagelse ?
Ved ikke om Rodgers har sagt noget om det offentligt, men det var almén viden blandt andet fordi Henderson selv har fortalt om det.

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... field.html

EDIT:
Rodgers said last month: ‘Clint is a player we’ve enquired about. Ian Ayre, our managing director, has spoken with the club to see what the position is. He’s a very talented player but we don’t like to talk about other clubs’ players.’
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... chase.html

Jeg tror let, at google kan hjælpe til at finde endnu flere klare beviser for, at Rodgers interesse i Dempsey var reel og det samme var hans indledende interesse for Henderson.
Kloppite

AllanShore

Indlæg af AllanShore » fredag, 25. apr, 2014 21:34

En rimelig pålidelig gut blev spurgt om det på Twitter, hvortil han svarede, at Liverpool først ville begynde at kigge på bud ved en størrelse omkring £ 65 mio. Og at erstatningerne i så fald ville være Costa eller Cavani. Men på dette tidspunkt er det svært at udtale sig skråsikkert om 95 % af de forestående transfers.
Fan af Manchester United

texy

Indlæg af texy » fredag, 25. apr, 2014 21:49

AllanShore skrev:
En rimelig pålidelig gut blev spurgt om det på Twitter, hvortil han svarede, at Liverpool først ville begynde at kigge på bud ved en størrelse omkring £ 65 mio. Og at erstatningerne i så fald ville være Costa eller Cavani. Men på dette tidspunkt er det svært at udtale sig skråsikkert om 95 % af de forestående transfers.
Og en gut, der hedder Suarez, påstår at han ikke skal videre, og vil spille med om titlen igen i næste sæson, hvis det skulle glippe i denne.

http://www1.skysports.com/football/news ... ng-amazing
Kloppite

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 25. apr, 2014 21:50

@Texy - AS

Må indrømme jeg ikke er synderligt imponeret over Cavani. Og der kan man jo argumentere for at han spiller uden for sin position i PSG, men det er jo der hvor Suarez er anderledes. Han kan spille alle de forreste positioner.

Jeg ville være ualmindeligt ked af at erstatte Cavani med Suarez, eller Costa for den sags skyld. Ville hellere vi gik efter en lidt mere komplet spiller. Det er bare det der er så svært at finde. En spiller som Rooney fx synes jeg er noget af der der ligner en komplet spiller der faktisk kan alt, måske lige undtagen de helt store drible-finurligheder og uforudsigelig som Suarez, men en type som ham ville være en ideel erstatning, selvom Rooney self ikke er en mulighed.

Jeg ville desuden ikke overveje noget bud under £80 mio.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

texy

Indlæg af texy » fredag, 25. apr, 2014 21:56

thefugle skrev:@Texy - AS

Må indrømme jeg ikke er synderligt imponeret over Cavani. Og der kan man jo argumentere for at han spiller uden for sin position i PSG, men det er jo der hvor Suarez er anderledes. Han kan spille alle de forreste positioner.

Jeg ville være ualmindeligt ked af at erstatte Cavani med Suarez, eller Costa for den sags skyld. Ville hellere vi gik efter en lidt mere komplet spiller. Det er bare det der er så svært at finde. En spiller som Rooney fx synes jeg er noget af der der ligner en komplet spiller der faktisk kan alt, måske lige undtagen de helt store drible-finurligheder og uforudsigelig som Suarez, men en type som ham ville være en ideel erstatning, selvom Rooney self ikke er en mulighed.

Helt enig i din vurdering. For mig er Reus også tæt på at være en sådan komplet spiller.
Kloppite

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 25. apr, 2014 22:02

texy skrev:
thefugle skrev:@Texy - AS

Helt enig i din vurdering. For mig er Reus også tæt på at være en sådan komplet spiller.
Reus ville være konge! Kan bare desværre ikke se det ske. Især ikke når Götze han udtaler Reus altid gerne har ville til Man Utd.

Er der andre Suarez'er derude måske? Eller bare tæt på.

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » fredag, 25. apr, 2014 22:52

Om det så skal koste os stadionudviddelsen, så skal Suarez ikke sælges. Han er en ener, et unikum. Jeg nyder hvert et moment. Han skal blive en del at myten om det genrejse storhold, der vandt for første gang efter 24 år og siden igen dominerede engelsk og international fodbold.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » lørdag, 26. apr, 2014 10:45

Tror ikke at nogen Liverpool fans vil sælge Suarez.
Men liverpool FC er en foretning og jeg er ret sikker på at hvis der kommer bud omkring de 80 - 100 mio£ så er Suarez er solgt.
Spørgsmålet er så bare om financial fair play og deres åbenlyse transfer trusler mob Barcalona har haft en effektiv virkning som skræmme kampagne, for så kunne jeg faktisk godt se det ende som en fordel for os Liverpool fans der gerne vil beholde deres Nr 7.

Eksempelvis Real Madrid har jo ligesom selv trykket prisen helt op under taget ved deres køb af Bale og de bør vide at vi selvfølglig vil forlange et ligende beløb for topscoreren i PL.
Monaco og PSG er vil udover Real de eneste klubber der rent faktisk ville være i stand til at komme med et bud der ville kunne friste og helt ærligt så ser jeg ikke Suarez i hverken Monaco eller PSG.
Skulle det ske at vi starter en ny sæson op uden Suarez så håber jeg personligt at det bliver med Coste på toppen og derudover en meget bedere formøbling af den mange penge der bruges i dette vindu end hvad Tottenham formåede for det er et skræmme scenarium.

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » lørdag, 26. apr, 2014 11:22

rnh skrev:Tror ikke at nogen Liverpool fans vil sælge Suarez.
Men liverpool FC er en foretning og jeg er ret sikker på at hvis der kommer bud omkring de 80 - 100 mio£ så er Suarez er solgt.
Spørgsmålet er så bare om financial fair play og deres åbenlyse transfer trusler mob Barcalona har haft en effektiv virkning som skræmme kampagne, for så kunne jeg faktisk godt se det ende som en fordel for os Liverpool fans der gerne vil beholde deres Nr 7.

Eksempelvis Real Madrid har jo ligesom selv trykket prisen helt op under taget ved deres køb af Bale og de bør vide at vi selvfølglig vil forlange et ligende beløb for topscoreren i PL.
Monaco og PSG er vil udover Real de eneste klubber der rent faktisk ville være i stand til at komme med et bud der ville kunne friste og helt ærligt så ser jeg ikke Suarez i hverken Monaco eller PSG.
Skulle det ske at vi starter en ny sæson op uden Suarez så håber jeg personligt at det bliver med Coste på toppen og derudover en meget bedere formøbling af den mange penge der bruges i dette vindu end hvad Tottenham formåede for det er et skræmme scenarium.
hvorfor skulle suarez overhovedet have lyst til at forlade os, ´frem for real eller barcelona? vi spiller måske noget af det
bedste angrebs fordbold i verden pt, hvis ikke det bedste.

- Hos os er han den helt store stjerne : hos real ellers barca, er han bare en af de andre.
- Hos os har han måske verdens bedste træner når det kommer til man management : kan ikke rigtig sige det om de andre fra spain.
- Hos os er der et sindsygt godt sammenhold, og vi er en stor familie. se sidst hvor alle fejrede aspas fødselsdag, men spiller som stort set intet for gjort for klubben : tvivler på at der er så godt et sammenhold andre steder.
- Liverpools historie er noget helt specielt som man ikke finder andre steder : ingen kan måle sig med os på det område.
- Vi spiller CL næste sæson, som han har udtalt var hans drøm med Liverpool.
- Gerrard har udtalt at Rodgers er den bedste træner han har haft, det siger en del, så mon ikke at suarez føler det samme.
- Han og hans familie ser ud til at have det utrolig godt i liverpool, hvilket er en meget vigtig faktor.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 26. apr, 2014 11:31

pommelfeen skrev:
rnh skrev:Tror ikke at nogen Liverpool fans vil sælge Suarez.

hvorfor skulle suarez overhovedet have lyst til at forlade os, ´frem for real eller barcelona? vi spiller måske noget af det
bedste angrebs fordbold i verden pt, hvis ikke det bedste.

- Hos os er han den helt store stjerne : hos real ellers barca, er han bare en af de andre.
- Hos os har han måske verdens bedste træner når det kommer til man management : kan ikke rigtig sige det om de andre fra spain.
- Hos os er der et sindsygt godt sammenhold, og vi er en stor familie. se sidst hvor alle fejrede aspas fødselsdag, men spiller som stort set intet for gjort for klubben : tvivler på at der er så godt et sammenhold andre steder.
- Liverpools historie er noget helt specielt som man ikke finder andre steder : ingen kan måle sig med os på det område.
- Vi spiller CL næste sæson, som han har udtalt var hans drøm med Liverpool.
- Gerrard har udtalt at Rodgers er den bedste træner han har haft, det siger en del, så mon ikke at suarez føler det samme.
- Han og hans familie ser ud til at have det utrolig godt i liverpool, hvilket er en meget vigtig faktor.
Jeg er også forholdsvis rolig ift sommervinduet, tror at de forhold du lister op er dem der gør at han også er på Anfield efter sommerpausen - medmindre selvf, at der kommer et helt sindssygt højt bud fra RM, fx et der hedder Benzema + di Maria + £££££££

Noget andet er så, hvis vi, guderne forbyde det, flopper i næste sæsons PL og CL. I så fald er han formentlig fortid i 2015-sommervinduet, hvilket vil være vanskeligt at bebrejde ham.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 26. apr, 2014 11:43

Jeg tror nu heller ikke, at Real er så desperate efter Suarez, og det er ikke fordi de behøver slå transferrekorden hvert år. Benzema er desuden en så god angriber, at det ikke er et akut problem de har på angriberposten. De har i øvrigt et skræmmende hold med meget få svagheder. Det sted de formentlig kommer til at kigge efter forstærkninger til, er midtbanen, hvor Alonso ikke er så ung mere.
Fan af Manchester United

Besvar