Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Nikolai
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nikolai » lørdag, 19. apr, 2014 23:24

Er du sindssyg en Lørdag, pulsen har sjældent været så høj, når det ikke har været Liverpool jeg har set. Men fuck en dag, især når man for sjov lavede en hygge kupon med Sunderland til odds 17 og Millwall til odds fire :D men har sku lov at være heldig. Så nu kan man sidde og kigge i skærmen, for jeg kommer ikke til at sove...

Jeg har det sådan lidt , ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv i den her situation, jeg tør næsten ikke sige buh eller bøh... De her uger tærer sku da på ens alder :shock:
some people think football is a matter of life and death
i assure you, it's much more serious than that!... "Bill Shankley

Brugeravatar
Hagman

Indlæg af Hagman » lørdag, 19. apr, 2014 23:26

Selvom Chelsea-kampen fik ødelagt mine odds (100+50,-) så er jeg mere glad for det her.
Jeg håbede på uafgjort, men dette her er fantastisk.

Kan vi vinde imorgen, så tror jeg på mesterskabet.
...og det har jeg endnu ikke gjort i denne sæson.

KOM SÅ RØD !
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » søndag, 20. apr, 2014 02:35

Lander med flyet og får tændt for mobilen.
Min sidemand i flyet har nok tænkt sit over mit lille jubelbrøl og meget knyttede næver. Og pludselige meget store trang til store smil.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » søndag, 20. apr, 2014 03:35

Hvad har Gustavo Poyet gjort med Connor Wickham? Han er gået fra at være et sindssygt fejlcastet angrebsflop, der i desperation var sendt ud til Championship, til at være et fremragende aktiv i deres opspil. Både mod City og Chelsea har han været eminent til at falde ned i banen og gøre sig spilbar og på den måde holdt bolden i egne rækker - og væk fra duelspillernes comfortzone. Det har hjulpet Sunderland gevaldigt mod konstant at blive trykket i bund.

Da Connor Wickham var den mest lysende på stjernehimlen, blev han sammenlignet med Fernando Torres. Ganske uforståeligt. Wickham har tydeligvis aldrig haft det eksplosive antrit og den smidige atletiske krop, der gjorde Torres til måske verdens bedste 9'er.

Men han minder faktisk lidt om den nuværende Torres, der primært er et aktiv som spilstation. Forhåbentlig kan Wickham bygge yderligere på sit spil. For målene mod City har givet ham modet til meget mere. Det beviste dagens kamp.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 20. apr, 2014 08:06

Hvis andre, ligesom jeg, ikke har set interviews efter Chelsea-Sunderland, så er de her:
http://www1.skysports.com/watch/video/s ... nd-cardiff
(dejlig afslutning fra Poyet på spørgsmålet "Hvem bliver mester" og han svarer: "Min gode ven Luis Suarez")

Skulle man have lyst til at se en selviscenesættende og smålig portugiser, så kig dette link:
http://www1.skysports.com/watch/video/s ... s'-referee
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » søndag, 20. apr, 2014 08:35

Cynwal skrev:Hvis andre, ligesom jeg, ikke har set interviews efter Chelsea-Sunderland, så er de her:
http://www1.skysports.com/watch/video/s ... nd-cardiff
(dejlig afslutning fra Poyet på spørgsmålet "Hvem bliver mester" og han svarer: "Min gode ven Luis Suarez")

Skulle man have lyst til at se en selviscenesættende og smålig portugiser, så kig dette link:
http://www1.skysports.com/watch/video/s ... s'-referee
God service. Hvor ville jeg dog ryste på hovedet af Mourinho, hvis jeg var Chelsea-fan ... Men siden jeg er Liverpool-fan, nyder jeg hans opførsel, fordi det nederlaget tydeligvis gør meget, meget ondt på ham.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 20. apr, 2014 09:01

Emmy skrev:Her fra Sardinien skal der lyde et højt TAK til agent Borini.
Hvor på Sardinien er du? :)

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » søndag, 20. apr, 2014 10:18

Mine venner er allerede begyndt at sende lykønskninger og de snakker og skriver som om at vi allerede er mestre, hvilket vi IKKE er. Jeg svarer det samme til dem alle sammen, nemlig at de ikke skal ønske mig tillykke med noget som helst, for jeg og Liverpool har ikke vundet noget!!! Og vi har ikke vundet noget og mangler stadigvæk at møde Chelsea og har en svær udekamp i dag og ikke mindst mod Crystal Palace, som lige nu er i storform! Der skal så lidt til at det hele vender igen og taber vi i dag, så kan Chelsea stadig nå os med en sejr på søndag.

Så vi har ikke vundet en skid endnu og en af mine kammerater siger at jeg er verdens mest negative mand, hvortil jeg svarer at det må han da gerne kalde mig og jeg er måske også tæt på at være det, men jeg nægter at juble det mindste over en titel vi ikke har vundet endnu. Når eller hvis vi på et tidspunkt kommer så langt foran at vi ikke kan indhentes på points og vi snakker heller ikke i den yderste teori eller den sidste kamp fløjtes af og vi er nummer 1, så jubler jeg, ikke et mikro sekund før.

Pisser mig af at ens venner som holder med andre klubber, bare sådan tager for givet at vi har vundet mesterskabet nu, når de udmærket godt ved at tingene kan vende lynhurtigt igen. Men ok, jeg er også MAX sensibel lige nu og nerverne presser mig.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » søndag, 20. apr, 2014 10:29

Harvey skrev:Mine venner er allerede begyndt at sende lykønskninger og de snakker og skriver som om at vi allerede er mestre, hvilket vi IKKE er. Jeg svarer det samme til dem alle sammen, nemlig at de ikke skal ønske mig tillykke med noget som helst, for jeg og Liverpool har ikke vundet noget!!! Og vi har ikke vundet noget og mangler stadigvæk at møde Chelsea og har en svær udekamp i dag og ikke mindst mod Crystal Palace, som lige nu er i storform! Der skal så lidt til at det hele vender igen og taber vi i dag, så kan Chelsea stadig nå os med en sejr på søndag.

Så vi har ikke vundet en skid endnu og en af mine kammerater siger at jeg er verdens mest negative mand, hvortil jeg svarer at det må han da gerne kalde mig og jeg er måske også tæt på at være det, men jeg nægter at juble det mindste over en titel vi ikke har vundet endnu. Når eller hvis vi på et tidspunkt kommer så langt foran at vi ikke kan indhentes på points og vi snakker heller ikke i den yderste teori eller den sidste kamp fløjtes af og vi er nummer 1, så jubler jeg, ikke et mikro sekund før.

Pisser mig af at ens venner som holder med andre klubber, bare sådan tager for givet at vi har vundet mesterskabet nu, når de udmærket godt ved at tingene kan vende lynhurtigt igen. Men ok, jeg er også MAX sensibel lige nu og nerverne presser mig.

Du er ikke alene med nerverne, jeg har det også som om jeg går på nåle for tiden, og tager heller intet for givet før vi ikke kan hentes. Vinder vi ikke idag betyder Sunderlands sejr igår intet.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 20. apr, 2014 10:42

Harvey skrev:Mine venner er allerede begyndt at sende lykønskninger og de snakker og skriver som om at vi allerede er mestre, hvilket vi IKKE er. Jeg svarer det samme til dem alle sammen, nemlig at de ikke skal ønske mig tillykke med noget som helst, for jeg og Liverpool har ikke vundet noget!!! Og vi har ikke vundet noget og mangler stadigvæk at møde Chelsea og har en svær udekamp i dag og ikke mindst mod Crystal Palace, som lige nu er i storform! Der skal så lidt til at det hele vender igen og taber vi i dag, så kan Chelsea stadig nå os med en sejr på søndag.

Helt enig, vi skal INTET fejre før det er matematisk sikkert. Vi kan ikke fralægge os favoritværdigheden, sådan må det nødvendigvis være med 3 og 5 points forspring til rivalerne med 3-4 kampe igen. Men vi må IKKE forfalde til at tage noget for givet, før det er det. Hybris og nemesis; og alene tanken om hvordan de andre klubbers fans, ikke mindst Manure's, vil håne os og wanke, hvis vi fejrer titlen for tidligt og så fucker det hele op, er jo ULIDELIG.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

lars
Geografisk sted: Århus C
Alder: 39

Indlæg af lars » søndag, 20. apr, 2014 10:54

Det er jo tåkrummende pinligt at se Mourinho "pressemødet"...

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » søndag, 20. apr, 2014 11:07

WAHAHAHAA. :lol:

Hvor er han da ynkelig og pisse pigesur, ham Lose-inho!
Det er så sjovt, at jeg er ved at vælte ned fra sofaen.

Godt du kom ud med det José, man skal ikke gå og holde på sådan noget. :alcohol:

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » søndag, 20. apr, 2014 11:38

Har en kammi der på trods af sunderlands resultater stadig tror Norwich er easy Win. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde eller har en statistik over at bubdholdende hapser flere point mod topholdene i slutningen af sæsonen?
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
And I'm Javert
Alder: 33

Indlæg af And I'm Javert » søndag, 20. apr, 2014 12:02

Mignolet, Johnson, Skrtel, Sakho, Flanagan, Gerrard, Allen, Lucas, Coutinho, Sterling, Suarez.
Do not forget my name!

Brugeravatar
And I'm Javert
Alder: 33

Indlæg af And I'm Javert » søndag, 20. apr, 2014 12:43

Ikke meget gang i forum før kick-off. Sidder i alle nervøse med Harvey? :D
Do not forget my name!

Besvar