Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 19. apr, 2014 21:37

ScouserTommy skrev:
mads2406 skrev:
YNWA! skrev:
lasse.j skrev:
Wormie skrev:HAHHAAHA

Totalt ironisk af jose mourinho

Den kan vel være mellem 0 og 15 dage karantæne
ja total underholdning :lol:
Hvad sagde han?

Han sagde at dommeren havde haft en super kamp, og at dommerne fra et objektivt synspunkt havde dømt fantastisk hele sæsosen.
Det var ikke svært at se ironien i hans stemme, men tvivler på at det kan give karantæne. Han kan jo altid påstå han mente det..
Til gengæld for den fysiske træner fra Chelsea nok en karantæne for at ville overfalde dommmeren:D
Han er nu altså ret cool sommetider, ham Mourinho...jeg ville, på trods af den triste anledning, have grinet min røv i laser hvis det var Brendan, der havde lavet det nummer :lol:
Tja. Træt af at det kontinuerligt er dommerne der skal have skylden for alt. Sørgelig tendens.
Edit: Faktisk mere end antyder han at dommeren var partisk og at dommerpåsætningen er halvkorrupt. Fordi det bliver pakket ind i sarkasme, så gør det det ikke bedre. Burde falde en lang, lang karantæne.
Senest rettet af Jesper lørdag, 19. apr, 2014 21:43, rettet i alt 1 gang.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » lørdag, 19. apr, 2014 21:41

Er en tendens ikke noget forbigående? Det kan man vist ikke sige brok over dommerne er.... :)

....alligevel en meget sjov udlægning af Mourinho, synes jeg.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 19. apr, 2014 21:46

Jesper skrev:
ScouserTommy skrev:
mads2406 skrev:
YNWA! skrev:
lasse.j skrev:
Wormie skrev:HAHHAAHA

Totalt ironisk af jose mourinho

Den kan vel være mellem 0 og 15 dage karantæne
ja total underholdning :lol:
Hvad sagde han?

Han sagde at dommeren havde haft en super kamp, og at dommerne fra et objektivt synspunkt havde dømt fantastisk hele sæsosen.
Det var ikke svært at se ironien i hans stemme, men tvivler på at det kan give karantæne. Han kan jo altid påstå han mente det..
Til gengæld for den fysiske træner fra Chelsea nok en karantæne for at ville overfalde dommmeren:D
Han er nu altså ret cool sommetider, ham Mourinho...jeg ville, på trods af den triste anledning, have grinet min røv i laser hvis det var Brendan, der havde lavet det nummer :lol:
Tja. Træt af at det kontinuerligt er dommerne der skal have skylden for alt. Sørgelig tendens.
Edit: Faktisk mere end antyder han at dommeren var partisk og at dommerpåsætningen er halvkorrupt. Fordi det bliver pakket ind i sarkasme, så gør det det ikke bedre. Burde falde en lang, lang karantæne.
Tag det nu ikke så tungt. Man skal have lov at sige, at man ikke er tilfreds med dommeren, og det her var imo en elegant måde at gøre det på.

I øvrigt vil det være HELT perfekt hvis Victor Moses scorer vores sejrsmål i morgen :P
#makeusdream
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 19. apr, 2014 21:47, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 19. apr, 2014 21:46

Jeg synes at der i de senere år med portvinstuden og nu med Mourinho bliver lagt et alt andet end fair play-pres på dommerne. På den måde synes jeg at det er en tendens ved at det er eskaleret. Hvilket ikke er blevet bedre at at alle domme skal ses i replay i ultra slowmotion 10 gange. Jeg savner at man accepterer skønnet og dommernes professionalitet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 19. apr, 2014 21:53

Smart af Mourinho. Han er overdreven ironisk, men FA kan jo ikke straffe ham for at rose dommeren :lol:

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » lørdag, 19. apr, 2014 22:02

Det er muligvis smart, men han er stadigvæk et dræn af rang. Dygtig, bestemt, men også ulidelig til tider.

For relativt få måneder siden himlede han op om hysteriske trænere og en udsat dommerstand, men det er jo selvfølgelig også nemmere at vise overskud når man ikke lige har smidt 3 point mod ligaens bundprop.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 19. apr, 2014 22:06

Hvem af jer herinde har gnedet på den magiske lampe og ønsket Ferguson på pension, Thatchers afkradsning og et mesterskab til Liverpool?

Jeg er pt. i gang med at begrave mig selv levende. De næste mange måneder kan godt blive ulidelige.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » lørdag, 19. apr, 2014 22:08

AllanShore skrev:Hvem af jer herinde har gnedet på den magiske lampe og ønsket Ferguson på pension, Thatchers afkradsning og et mesterskab til Liverpool?

Jeg er pt. i gang med at begrave mig selv levende. De næste mange måneder kan godt blive ulidelige.
Du kan da glæde dig over, at vm i fodbold nok fjerner lidt fokus. Nok ikke herinde på forum, men generelt ;)
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 19. apr, 2014 22:09

AllanShore skrev: Jeg er pt. i gang med at begrave mig selv levende.
Betyder det, at dette indlæg er dit sidste?

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 19. apr, 2014 22:11

AllanShore skrev:Hvem af jer herinde har gnedet på den magiske lampe og ønsket Ferguson på pension, Thatchers afkradsning og et mesterskab til Liverpool?

Dog næppe så lange som 24 år har været... ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 19. apr, 2014 22:11

Der er sgu noget smukt over det her, hvis vi vinder imorgen. Sunderland smider mesterskabet over til os, og vi kan samtidigt smide redningskransen ud til dem.

Jeg har ikke fulgt Sunderland overhovedet i denne sæson - hvad søren er der egentligt sket for dem? O'Shea, Brown, A. Johnson, Larsson, Giaccherini, Wickham og Borini... jeg synes som sådan ikke, at det lyder af spillere, der hører til i bunden af PL.
Badooo siger, hvad han mener!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 19. apr, 2014 22:17

Hr. Drejer skrev:
Jeg har sat en nørd ude fra DTU til at programmere en bot, der ud fra mine tidligere beskeder vil kunne fortsætte i samme rille som tidligere. Bare fordi jeg ved, at I vil savne mig. Så kan man så diskutere om kvaliteten ikke daler en smule, men det vil jeg personligt ikke mene.
Fan af Manchester United

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 19. apr, 2014 22:20

AllanShore skrev:
Hr. Drejer skrev:
Jeg har sat en nørd ude fra DTU til at programmere en bot, der ud fra mine tidligere beskeder vil kunne fortsætte i samme rille som tidligere. Bare fordi jeg ved, at I vil savne mig. Så kan man så diskutere om kvaliteten ikke daler en smule, men det vil jeg personligt ikke mene.
Damm.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 19. apr, 2014 22:40

Brugeravatar
Hagman

Indlæg af Hagman » lørdag, 19. apr, 2014 22:54

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Besvar