Jeg er ikke helt enig mht Borini. Rodgers kræver eksplosivitet og fart hos sine kanter, hvilket Borini på ingen måde besidder. Borini besidder desuden ikke evnerne i pasningsspillet til at kunne iscenesætte sine medspillere. Den eneste kvalitet, der berettiger til en plads på kanten er Borini's arbejdsraseri - men med Rodgers store fokus på offensiven er det svært at tro, at det vil være en udslagsgivende faktor.Aarde skrev:Nu kan Borini jo spille alle de tre offensive pladser, når vi spiller 4-3-3, og begge de forreste pladser, når vi spiller diamanten, så hvis han kommer tilbage til klubben, bliver det nok i en rolle som en slags utility player, der kan fylde hullerne, hvor det er nødvendigt. Som udgangspunkt kommer han vel til at være bagved Suárez, Sturridge og Sterling og til dels Coutinho (såfremt man stadig vil spille ham i venstre side i 4-3-3'eren fra tid til anden), men han kan selvfølgelig ryge længere ned i rangordenen, hvis vi henter yderligere forstærkninger til offensiven, hvilket man må gå stærkt ud fra, at vi gør.Mads T. skrev:Borini > Aspas any day.
Og mon ikke der hentes en stærk angriber til sommer, således at Borini bliver 4. violin?
I mine øjne skulle vi gerne have 6-8 kvalificerede offensivspillere at vælge fra, når vi har 3-4 pladser at besætte to gange om ugen. Pt har vi som bekendt kun fire, så jeg kan sagtens se Borini (og Suso for den sags skyld) få mulighed for at spille en rolle i næste sæson - også selvom vi skulle gå hen og få fingre i en eller to ydereligere offensive forstærkninger i sommervinduet.
At Borini har været placeret på kanten for os ser jeg på daværende tidspunkt som mangel på bedre. Borini er i mine øjne en fattigmands Hernandez - dygtig til at læse spillet og tage de rette løb, men med store mangler i sit spil så snart han skal deltage i spillet længere tilbage på banen.