Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 03. apr, 2014 15:59

Jeg skal måske lige tilføje, at jeg ikke nødvendigvis håber, at vi erstatter Mignolet med ter Stegen. Men hvis Rodgers henter ter Stegen, så kommer han også til at blive førstevalg.

Jeg synes heller ikke, at vi skal skifte målmand allerede. Hvis Mignolet havde stået katastrofalt, så kunne det være et tema, men det er jo ikke tilfældet.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 03. apr, 2014 16:03

http://www.liverpoolecho.co.uk/all-abou ... our%20mill

Lallana ville han være god nok. Er han ikke playmaker centralt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 03. apr, 2014 17:22

Lallana er en fantastisk lille spiller. Han har hurtige fødder, god boldkontrol og er dejlig agressiv, både med og uden bold, hvilket Rodgers anser som værende yderst vigtige kvaliteter hos en spiller. Lallana virker desuden til at have en god spilforståelse og opererer godt i de små rum, hvor han ofte er arkitekten, når der spilles i trekanter og på tredje mand.

Han kan i mine øjne både spille AM og positionen som yderangriber, da han også er ganske habil i mand mod mand situationerne. Til slut er han under Mauricio Pochettino skolet i et højt op- og genpres, hvilket bør gøre overgangen til Liverpool endnu lettere.

Jeg vil juble, hvis det lykkedes os at hente Lallana, da han i de seneste to sæsoner har vist, at han besidder international klasse, og samtidig har alderen til at udvikle og udfolde sig yderligere.

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » torsdag, 03. apr, 2014 17:33

guys ..
Mignolet har jo ikke stået fremragende? jeg har tidl. haft en diskussion om ham.
- Jeg syntes det vil være rigtigt, at hente en ny målmand ind til at tage kampen op. Og evt. lade en af dem spille chl , pokal og den anden i ligaen. Ligesom real gør, og som jeg syntes fungere fint.
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » torsdag, 03. apr, 2014 18:28

Lallana er helt klart min ønskespiller nummer 1 at få i hus!! Han er så dygtig IMO. Hans teknik, overblik, den måde han glider af på sine modstandere på.
Den engelske svar på Iniesta! Så det sagt!!
There is only one Captain...... Ma Captain!!

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 03. apr, 2014 18:44

kongrasmus skrev:guys ..
Mignolet har jo ikke stået fremragende? jeg har tidl. haft en diskussion om ham.
- Jeg syntes det vil være rigtigt, at hente en ny målmand ind til at tage kampen op. Og evt. lade en af dem spille chl , pokal og den anden i ligaen. Ligesom real gør, og som jeg syntes fungere fint.
Jeg synes faktisk han har stået ganske godt, han har lavet nogle fejl i nogle kampe, men det gør alle målmænd jo (Se bare verdens såkaldte bedste målmand, Petr Cech's kamp mod PSG igår, som lige valgte at lave 2), men har været ret imponeret over ham her i 2014. Der synes jeg folk glemmer lidt at rose ham. Synes hvis man tager et eksempel som kampen mod Villa hjemme, der tilskriver jeg lige så meget fejlen i det ene mål til Johnson. Og kampen mod Fulham, hvor han "ikke kommer ud og styre sit felt", ja tak, måske skulle vi os lige kigge på Skrtels enorme verdensklasse clearing der ryger lige i favnen på en modstander.
Synes folk er meget hårde ved ham.

Vores angreb har været sublimt ja, men hold dog ferie nogle redninger Mignolet har hevet op af hatten her i 2014, NU HVOR DET GÆLDER!

Synes ikke umiddelbart vi har brug for en ny. Jeg er fint tilfreds.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Overgaard
Alder: 37

Indlæg af Overgaard » torsdag, 03. apr, 2014 18:54

Ma Captain skrev:Lallana er helt klart min ønskespiller nummer 1 at få i hus!! Han er så dygtig IMO. Hans teknik, overblik, den måde han glider af på sine modstandere på.
+1
Ham håber jeg virkelig også vi går efter til sommer, måske et frækt dobbelt bud på ham og Jay Rodriguez! Så kan andre klubber konkurrere om Shaw!

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 03. apr, 2014 19:41

Shit, jeg glæder mig til transfervinduet. :jump:
Badooo siger, hvad han mener!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 03. apr, 2014 20:05

Jeg mener at Mignolet har stået bedre end Reina gjorde i de to sidste sæsoner i Liverpool. Men Reina stod enormt dårligt, så det siger måske ikke så meget.

Til Mignolets forsvar skal også siges, at vores forsvarskæde absolut ikke er stærk. Faktisk er det det dårligste af top 5 holdene, målt på antallet af mål, der er gået ind. Den dimension skal også medtages i vurderingen af Mignolet. Men Ter Stegen er bare et super talent, længere er den ikke, og hvis han kan fås til under £20 M. skal vi gå efter ham.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 03. apr, 2014 21:36

Overgaard skrev:
Ma Captain skrev:Lallana er helt klart min ønskespiller nummer 1 at få i hus!! Han er så dygtig IMO. Hans teknik, overblik, den måde han glider af på sine modstandere på.
+1
Ham håber jeg virkelig også vi går efter til sommer, måske et frækt dobbelt bud på ham og Jay Rodriguez! Så kan andre klubber konkurrere om Shaw!
Kunne forstå jer, hvis det havde været for et år siden. Men nu, Lallana? Ej, come on.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 03. apr, 2014 21:37

Mignolet er ikke god nok til et hold der vil spille med om mesterskabet.

Når det er sagt mener jeg Ter Stegen er mere komplet end Mignolet. Der er mange mangler hos Mignolet, men det har vi været inde på en del gange efterhånden.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Kriller8

Indlæg af Kriller8 » torsdag, 03. apr, 2014 21:46

Hekkem skrev:Mignolet er ikke god nok til et hold der vil spille med om mesterskabet.

Når det er sagt mener jeg Ter Stegen er mere komplet end Mignolet. Der er mange mangler hos Mignolet, men det har vi været inde på en del gange efterhånden.
Er det et forsøg på at være sjov? - Han spiller jo netop med om mesterskabet.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 03. apr, 2014 21:48

Synes det ville være vanvittigt at skifte ud på en plads hvor kontinuitet er så vigtigt. Han har mangler, men han arbejder tydeligvis også med dem. Hans spidskompetencer er til gengæld uovertrufne.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 03. apr, 2014 21:51

Kriller8 skrev:
Hekkem skrev:Mignolet er ikke god nok til et hold der vil spille med om mesterskabet.

Er det et forsøg på at være sjov? - Han spiller jo netop med om mesterskabet.
Sarkasme, min ven
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 03. apr, 2014 21:59

Jesper skrev:Synes det ville være vanvittigt at skifte ud på en plads hvor kontinuitet er så vigtigt. Han har mangler, men han arbejder tydeligvis også med dem. Hans spidskompetencer er til gengæld uovertrufne.
De bedste målmænd er dem der allround er gode til det hele, men nødvendigvis ikke er bedst i en given kompetence. Men du har ret i kontinuitet er vigtigt. Skal der skiftes ud, skal det være en man er sikker på er blandt de allerbedste og med Mignolet's relative unge alder, skal det også være en keeper på ca. samme alder. Niveau forskellen mellem Ter Stegen og Mignolet er ikke stir nok til at satse på den post.

Samlet set har Mignolet gjort et ok job. Ikke dumpet, men heller ikke verdensklasse. Bliver endda bedre i næste sæson.

Men er det en Asmir Begovic der banker på, er det et kvalitetløft der er stort nok til at kontinuiten må spille en anden rolle.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar