Caulker er ung og har indikeret, at han ønsker spilletid på nuværende tidspunkt i hans karriere. Derfor tror jeg, at det er for ham ligegyldigt, om det er på Tottenhams eller Liverpools bænk han sidder på trods af, at Liverpool sportsligt er mere attraktive. Hvis Cardiff rykker ned som forventet, så tror jeg roligt, at du kan regne med, at en PL klubber melder sig på banen med løfte om fast spilletid.JTN skrev:Liverpool er jo heller ikke Tottenham, og på den anden side var det nok ikke Championship, han sukkede efter. Tør vi desuden satse på at kunne få så meget for enten Agger eller Skrtel, at det kan modsvare det sportslige deficit? Vi kan selvfølgelig gå ud og bruge eventuel indtjening fra et salg plus egne penge på en klasseforsvar, men så ser jeg hellere, at vi forbedrer os på backpositionen eller længere fremme.Redmaniac skrev:Den selvsamme Caulker, der forlod Tottenham pga. manglende spilletid? Næppe.JTN skrev:Hvis vi skulle sælge en midterforsvarer, ville Touré være mere oplagt i mine øjne. Kunne vi samtidig få en yngre forsvarsspiller, der kunne blive kørt ind langsomt over en sæson, ville det være endnu mere fornuftigt, fx Caulker. Det eneste, der taler for et salg af Agger/Skrtel, er, hvis en klub byder uforholdsmæssigt højt på en af dem eller deres lønninger skulle være uproportionelt høje.
Derudover får du ikke noget for Toure grundet alderen og blot et år tilbage af kontrakten. Så hellere lade ham blive. Han ville være god at parre sammen med eksempelvis Ilori i Capitol One/FA kampene qua. hans erfaring.
Derudover skulle det eneste argument for at sælge en forsvarsspiller være at hente en udviklingsspiller ind, og der er vi allerede sikret fremadrettet med Sakho og forhåbentligt Ilori.