Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Det er godt nok et helt nyt scenarie, at man nærmest skal håbe på at man u vinder kampen, så de kan beholde deres elendige træner. Men jeg hører til i den grøft der håber på, at de ryger ud. Dels fordi jeg ikke vil have de vinder CL, dels bare fordi jeg gerne vil have at deres fans bliver skuffede og sure.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Jeg er ligeglad med om de får flere kampe. De henter os ikke alligevel. Tilgengæld er der er chance for at de tager 4. pladsens ChL plads så længe de er med i turneringen.thefugle skrev:JA det er fedt at se dem tabe. Men at de får 2 kampe mere på programmet ville ikke gøre mig noget.LFC-Aaby skrev:United skal ikke vinde. De skal tabe alle kampe. Sådan en enkelt(ligegyldig kamp med lfc øjne) får mig virkelig op i det røde felt. Hader det hold og Van persie!
Og det bedste ved det hele er at Møjes får mere tid!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Du får halvdelen af min løn resten af livet, hvis united vinder CL. Lad da bare få Moyes en lille oprejsning, så han får længere snor og dermed længere tid til at fucke op. Han taber knap så meget ansigt, hvis han ryger ud til et langt stærkere hold i kvartfinalen fremfor Olympiakos. Medmindre de selvfølgelig render ind i Bayern/Real og taber tocifrede over to kampe (fingers crossed).LFC-Aaby skrev:Jeg er ligeglad med om de får flere kampe. De henter os ikke alligevel. Tilgengæld er der er chance for at de tager 4. pladsens ChL plads så længe de er med i turneringen.thefugle skrev:JA det er fedt at se dem tabe. Men at de får 2 kampe mere på programmet ville ikke gøre mig noget.LFC-Aaby skrev:United skal ikke vinde. De skal tabe alle kampe. Sådan en enkelt(ligegyldig kamp med lfc øjne) får mig virkelig op i det røde felt. Hader det hold og Van persie!
Jeg lægger hele min løn oven i puljen.Redmaniac skrev:Du får halvdelen af min løn resten af livet, hvis united vinder CL. Lad da bare få Moyes en lille oprejsning, så han får længere snor og dermed længere tid til at fucke op. Han taber knap så meget ansigt, hvis han ryger ud til et langt stærkere hold i kvartfinalen fremfor Olympiakos. Medmindre de selvfølgelig render ind i Bayern/Real og taber tocifrede over to kampe (fingers crossed).LFC-Aaby skrev:Jeg er ligeglad med om de får flere kampe. De henter os ikke alligevel. Tilgengæld er der er chance for at de tager 4. pladsens ChL plads så længe de er med i turneringen.thefugle skrev:JA det er fedt at se dem tabe. Men at de får 2 kampe mere på programmet ville ikke gøre mig noget.LFC-Aaby skrev:United skal ikke vinde. De skal tabe alle kampe. Sådan en enkelt(ligegyldig kamp med lfc øjne) får mig virkelig op i det røde felt. Hader det hold og Van persie!
Hvis de møder hold som Real Madrid eller Bayern så bliver de kværnet i sådan en grad som man aldrig oplever manchester united blive kværnet igen.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Jeg kan da blive smårig hvis de går hen og vinder så!
Måske jeg skulle helgardere ved at smide opsparingen på at de IKKE vinder. Jeg hader det hold. Ønsker ikke at se dem vinde noget som helst.
Måske jeg skulle helgardere ved at smide opsparingen på at de IKKE vinder. Jeg hader det hold. Ønsker ikke at se dem vinde noget som helst.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Ikke at jeg finder det sandsynligt at manure vinder CL, men vi behøver jo bare tænkte på os selv i år 2005 eller Chelsea i år 2012 for at vide, at det sagtens kan ske. Man kan jo også henlede opmærksomheden på EM i 1992 og EM i 2004.
Jeg ånder ikke lettet op, før vi har sikret os 3. pladsen eller manure er ude af CL.
Jeg ånder ikke lettet op, før vi har sikret os 3. pladsen eller manure er ude af CL.
Enig. Det vil simpelthen være det værste der er sket i mange år, og får det sgu helt skidt af at tænke på det!!Surf skrev:Ikke at jeg finder det sandsynligt at manure vinder CL, men vi behøver jo bare tænkte på os selv i år 2005 eller Chelsea i år 2012 for at vide, at det sagtens kan ske. Man kan jo også henlede opmærksomheden på EM i 1992 og EM i 2004.
[
Her snakker vi om et manchester hold, der slet ikke fungere både individuelt og som et hold. Og vigtigst af alt, en mand som ikke aner en fløjtendes fis om hvad han foretager sig.
Der er den den mest betydningsfulde forskel for mig, træneren. Og igen som jeg siger. Bare se de hold der er tilbage nu. De går ikke videre fra næste runde, alle hold der er med er velfungerende hold med gode trænere, som lige pt spiller rigtig rigtig god fodbold, med undtagelse af dortmund måske pga skader dvs roteringer.
Det er rigtigt med spillermaterialet, men du glemmer jo at der snakker vi mastermind ham self rafa benitez, som jo var ekstremt god til det han havde gang i, specielt i tuneringer. Og ved ikke helt om jeg vil være enig med dig i Chelsea 2012, men men de fik os ny træner effekten ind ligepludselig, samtidig gjorde Matteo det jo rigtig godt i CL, så han har måske kigget lidt efter BenitezSurf skrev:Ikke at jeg finder det sandsynligt at manure vinder CL, men vi behøver jo bare tænkte på os selv i år 2005 eller Chelsea i år 2012 for at vide, at det sagtens kan ske. Man kan jo også henlede opmærksomheden på EM i 1992 og EM i 2004.

Her snakker vi om et manchester hold, der slet ikke fungere både individuelt og som et hold. Og vigtigst af alt, en mand som ikke aner en fløjtendes fis om hvad han foretager sig.
Der er den den mest betydningsfulde forskel for mig, træneren. Og igen som jeg siger. Bare se de hold der er tilbage nu. De går ikke videre fra næste runde, alle hold der er med er velfungerende hold med gode trænere, som lige pt spiller rigtig rigtig god fodbold, med undtagelse af dortmund måske pga skader dvs roteringer.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
thefugle skrev:Jeg lægger hele min løn oven i puljen.Redmaniac skrev:Du får halvdelen af min løn resten af livet, hvis united vinder CL. Lad da bare få Moyes en lille oprejsning, så han får længere snor og dermed længere tid til at fucke op. Han taber knap så meget ansigt, hvis han ryger ud til et langt stærkere hold i kvartfinalen fremfor Olympiakos. Medmindre de selvfølgelig render ind i Bayern/Real og taber tocifrede over to kampe (fingers crossed).LFC-Aaby skrev:Jeg er ligeglad med om de får flere kampe. De henter os ikke alligevel. Tilgengæld er der er chance for at de tager 4. pladsens ChL plads så længe de er med i turneringen.thefugle skrev:JA det er fedt at se dem tabe. Men at de får 2 kampe mere på programmet ville ikke gøre mig noget.LFC-Aaby skrev:United skal ikke vinde. De skal tabe alle kampe. Sådan en enkelt(ligegyldig kamp med lfc øjne) får mig virkelig op i det røde felt. Hader det hold og Van persie!
Hvis de møder hold som Real Madrid eller Bayern så bliver de kværnet i sådan en grad som man aldrig oplever manchester united blive kværnet igen.

Fryd at united skal ydmyges i de næste 2 kampe i CL.
Det bliver højst sandsynligt endestationen, det skal jeg osse gerne kaste min næste lønseddel efter!
Nu tænker jeg kun på vores placering i PL, så self. må de da gerne tage alle 3 point mod City.
Hvad tror i pisser united fans mest af?
At se Liverpool slutte foran dem, i top 4, eller at vide, hver gang (hvis) de tager point fra et af de forreste hold, er de med til at bringe os tættere på mesterskabet ?

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Præcis. Det er aldrig forbi før den fede dame har sunget og dommeren har fløjtet af. Man ser i ånden kampe, hvor United er udspillet og presset i bind, men hvor træværk, en flyvende de Gea, fejlkendelser, uskarphed, uheld osv osv hindrer deres modstandere i scoringer, hvorefter et RvP kludemål i slutfasen afgør det heleBelloni skrev:Enig. Det vil simpelthen være det værste der er sket i mange år, og får det sgu helt skidt af at tænke på det!!Surf skrev:Ikke at jeg finder det sandsynligt at manure vinder CL, men vi behøver jo bare tænkte på os selv i år 2005 eller Chelsea i år 2012 for at vide, at det sagtens kan ske. Man kan jo også henlede opmærksomheden på EM i 1992 og EM i 2004.

Paranoia måske, og jeg tror ikke det kommer til at ske, men HELT sikker er jeg først når de endegyldigt er ekspederet ud. Jeg vil nu krydse fingre for at de trækker BM eller RM i næste runde. Og glæde mig over at agent Moyes vel er reddet endnu en stund.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Der er næsten pr. tradition sikkert at Man U vil trække et af de letteste hold i næste runde, hvilket nok er Dortmund.
Dem har de med lidt held chancen for at slå over to kampe, derefter er vi så langt henne at alt kan ske. Man må endelig ikke glemme at Man U tit og ofte har marginalerne på deres side (held eller dygtighed?).
Man kan slevfølgelig håbe at Moyes kan ødelægge det lidt, for hans problem ser ud til at være, at han ikke kan få middelmådige spiler til at spille som stjerner.
Jeg tror dog vi skal satse benhård på 3 pladsen, for 4 pladsen er ikke sikker nok. At blive nr. 4 og miste pladsen til Man U ville være en optur Man u fans ville kunne køre på i årevis- Gud forbyde det.
Dem har de med lidt held chancen for at slå over to kampe, derefter er vi så langt henne at alt kan ske. Man må endelig ikke glemme at Man U tit og ofte har marginalerne på deres side (held eller dygtighed?).
Man kan slevfølgelig håbe at Moyes kan ødelægge det lidt, for hans problem ser ud til at være, at han ikke kan få middelmådige spiler til at spille som stjerner.
Jeg tror dog vi skal satse benhård på 3 pladsen, for 4 pladsen er ikke sikker nok. At blive nr. 4 og miste pladsen til Man U ville være en optur Man u fans ville kunne køre på i årevis- Gud forbyde det.
Jeg tror faktisk godt at Man Utd kan slå Dortmund (der stadig skal koncentrere sig om ligaen), så det skal nok passe, at de trækker dem. Men så må det også være slut for dem, så du behøver ikke at være bekymret Surf.
Men du vil alligevel ikke satse din løn resten af livet på det?AJ skrev:Jeg tror faktisk godt at Man Utd kan slå Dortmund (der stadig skal koncentrere sig om ligaen), så det skal nok passe, at de trækker dem. Men så må det også være slut for dem, så du behøver ikke at være bekymret Surf.

Nej, det ville jeg ærligt talt ikke. Men vi kan da godt indgå en form for væddemål, hvor du selvfølgelig får en højere gevinst, hvis de går hen og vinder, end jeg får, hvis de ikke gør 

Det sidste tror jeg pisser dem mest af. Har lige talt med en kollega som er scum, og han håber at de bestemt IKKE slår City på tirsdag. For Liverpool må bare ikke blive mestre i hans optik!Jensen skrev:
Hvad tror i pisser united fans mest af?
At se Liverpool slutte foran dem, i top 4, eller at vide, hver gang (hvis) de tager point fra et af de forreste hold, er de med til at bringe os tættere på mesterskabet ?
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.