hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » onsdag, 19. mar, 2014 11:35

Aspas skal i gang lej ham ud.

Suso burde trækkes hjem og bruges. Har læst han er ret useriøst anlagt desværre.

Borini skal lejes ud i en sæson mere.

Ilori skal bruges ellers skal han også lejes ud. Hvordan spiller han i øvrigt ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » onsdag, 19. mar, 2014 12:41

Kelly skrev:Aspas skal i gang lej ham ud.

Suso burde trækkes hjem og bruges. Har læst han er ret useriøst anlagt desværre.

Borini skal lejes ud i en sæson mere.

Ilori skal bruges ellers skal han også lejes ud. Hvordan spiller han i øvrigt ?.
Aspas kan jeg godt gå med til skal lejes ud. Han har fået for lidt kampe, og det må både sætte sig i kampformen og på selvtilliden. Men syntes egentlig han kæmper fint og får også leveret nogenlunde i de få minutter han har fået på banen på det sidste. Men hans start i klubben som wingangriber var ikke god - og var vel for ham også en uvant position.
Borini skal enten hjem eller sælges. Grunden til at han blev lejet ud, var fordi at han var kommet tilbage efter en lang skade, og for at komme i spilform igen, skulle han spille mange kampe, og det ville han ikke komme til i Liverpool.
Sosu skal selvfølgelig hjem til sommer. Han kan bestemt bruges - og specielt når vi har så mange flere kampe at skulle spille. Så må vi se til nytår om han rent faktisk har leveret noget der kan bruges til noget, eller om vi bliver nødt til at sende ham videre. Men udlejes skal han ikke igen.
Illori - jeg ved ikke hvor mange kampe han har fået spillet i Granada, men han er pt. udlejet indtil sommer. Hvis ikke vi skiller os af med nogen fra det nuværende 4kløver i centralforsvaret, syntes jeg han skal udlejes igen. Han har godt af at få en masse kampe i benene.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 19. mar, 2014 13:18

Jones, Reina, Assaidi, Borini, Aspas, Moses, Cissokho og enten Agger eller Skrtel er den oprydning jeg pt. ser ske i sommerens vindue. Det er vores udlejede spillere + vores lejede spillere + spillere, hvor jeg tror det ville være fint at sige tak for nu. Jones bør i hvert fald ryge, så vi kan få plads til en backup på bænken, der kan presse Mignolet i målet.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 19. mar, 2014 14:13

Jeg synes det er ret enkelt.

Det hold vi har nu, har været gode nok til at kæmpe med i top 4, hvilket er fantastisk.

Nu skal vi have forbedret holdet (nogle spillere skal ud, andre nye skal hentes ind), så vi får et hold der kan kæmpe med om mesterskabet og CL.

Forestil jer hvis vi i Søndags havde haft Sturridge/Suarez skadet og skulle starte med Borini/Aspas i stedet, eller i værste fald, hvis ingen af SAS var i stand til at spille kampen, og vi stedet var tvunget til at stille med Aspas og Borini.

Ellers tak.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » onsdag, 19. mar, 2014 14:33

Problemet for endnu en angriber i Liverpool ud over Suarez/Sturridge er, at Rodgers ofte, i stedet for at sætte en anden på banen som erstatning for en af de to, hvis de skulle være skadet/i karantæne, højst sandsynligt vil vælge at spille med en angriber i stedet, og så tilføje et andet sted på banen. Så hvis vi skal have en angriber mere i høj klasse i truppen, så skal denne jo være så god at han kan skubbe en af de to på bænken eller være en der er interesseret i at sidde på bænken. Ergo skal vi have Messi, Ronaldo eller evt. Agüero eller også skal vi have en gammel rutineret ræv, der har det fint med at slutte sin karriere af med at være en del af dette hold. Jeg har simpelthen svært ved at se andre topangribere i deres bedste alder tage til os, hvis det altså ikke så er for pengenes skyld - og de penge betaler vi ikke i løn.

Jones syntes jeg er en ganske fin reservekeeper. Det er svært at have to virkelig gode målmænd i sin trup, og jeg syntes f.eks Jones er ligeså god som ham den danske keeper i Manure. Der skal også tænkes rent økonomisk, hvilket også er grunden til at Reina blev lejet ud. Det giver ingen mening i min øjne at have en målmand siddende på bænken, som skal have en million i løn om ugen. Og jeg tror det er deromkring vi skal op, hvis vi skal have en målmand der rent faktisk kan konkurrere med Mignolet. Og som er interesseret i at komme hertil og tage konkurrencen op (samme argument som før med angribere)

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 19. mar, 2014 14:36

Jensen skrev:Jeg synes det er ret enkelt.

Det hold vi har nu, har været gode nok til at kæmpe med i top 4, hvilket er fantastisk.

Nu skal vi have forbedret holdet (nogle spillere skal ud, andre nye skal hentes ind), så vi får et hold der kan kæmpe med om mesterskabet og CL.

Forestil jer hvis vi i Søndags havde haft Sturridge/Suarez skadet og skulle starte med Borini/Aspas i stedet, eller i værste fald, hvis ingen af SAS var i stand til at spille kampen, og vi stedet var tvunget til at stille med Aspas og Borini.

Ellers tak.
Tjah du har vel ret, med nogen modifikationer. Selvom holdet spiller godt er der stadig nogen i vores start 11 jeg gerne ville skifte ud.

For det første ville jeg finde en opgradering til begge vores backs. Flannagan er god, helt sikkert. Men ikke tophold i CL god. Kunne vi hente Ashley Cole til venstre og have Enrique som backup er det fint. Vi har os Robinson som kommer tilbage på venstre.

Udover det ville jeg sælge Glen Johnson, han er alt for svingende. Han er rigtig god fremad, men synes simpelthen ikke han er god nok defensivt. Og det er nu alligevel lidt vigtigt når han skal forsvare en gang imellem. Desuden så er hans løn SLET ikke i overensstemmelse med hans færdigheder. Ville hente en ny højreback, ved godt nok ikke lige hvem. Og så have flanno som backup. Det betyder os Kelly ryger, han er slet ikke god nok. Og her kan man så se om Wisdom er god nok når han kommer tilbage.

Midtbanen ville jeg os gerne have en der kan starte istedet for Coutinho, han er RIGTIG god, men igen alt for svingende især på udebane. Her ser jeg gerne vi får en ind der kan konkurrere med Coutinho. Havde lidt ønsket Luis ALberto havde fået en bedre start. Eller var lidt bedre som i NU.

Vi kunne os rigtig godt bruge en god ny angriber der kan spille når en af SASAS er skadet. Det er os muligt der er en især Sterling der får et formdyk igen, og derfor er det jo lækkert at have en klassespiller at smide ind.

Jeg er egentlig ret tilfreds med motorrummet, med Allen, Lucas, Gerrard og Hendo. Der kan der måske hentes 1 mere.

Ialt synes jeg vi skal af med Aspas, Kelly, Johnson, Moses, Cissokho, Assaidi, Reina.

Os så skal der hentes 2 nye backs, 1 CM/CDM, 1 gardering mere for Cou, 1 angriber

5 spillere i alt. Hvem det så skal være det ved jeg ikke helt endnu.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 19. mar, 2014 14:48

Badooo skrev:Jones, Reina, Assaidi, Borini, Aspas, Moses, Cissokho og enten Agger eller Skrtel er den oprydning jeg pt. ser ske i sommerens vindue. Det er vores udlejede spillere + vores lejede spillere + spillere, hvor jeg tror det ville være fint at sige tak for nu. Jones bør i hvert fald ryge, så vi kan få plads til en backup på bænken, der kan presse Mignolet i målet.
Tror du, at vi sælger Agger/Skrtel, eller håber du det? Hvis du håber det, hvorfor then?

Coates kan vi godt komme af med for min skyld, men jeg håber da, at vi beholder både Kolo, Sakho, Agger og Skrtel.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 19. mar, 2014 16:09

Jeg tror, at vi vælger at cashe ind på en af dem, likely den vi kan få mest for. Illori og Wisdom skal vel have deres chancer. Aldersmæssigt står vi også rimeligt med Kolo, Agger/Skrtel, Sakho og Illori/Wisdom. Der er både erfaring, skills, fremtid og bredde. Pengene vi får ind skal finansiere et køb andetsteds på banen.
Badooo siger, hvad han mener!

AJ

Indlæg af AJ » onsdag, 19. mar, 2014 17:05

Det håber jeg godt nok ikke sker. Nu har vi for første sæson siden 2008-09 god bredde i midterforsvaret. Så ville det imø være fjollet at ødelægge det. Medmindre Ilori da viser sig at være helt klar allerede.

Brugeravatar
Miskat

Indlæg af Miskat » torsdag, 20. mar, 2014 09:49

AJ skrev:Det håber jeg godt nok ikke sker. Nu har vi for første sæson siden 2008-09 god bredde i midterforsvaret. Så ville det imø være fjollet at ødelægge det. Medmindre Ilori da viser sig at være helt klar allerede.
Jeg byder lige ind! Jeg er enig med dig i, at vores bredde i forsvaret er rigtig fin - men man kan vel på ingen måde sige, at vores forsvar har været prangende? Før sæsonen tænkte jeg, ligesom så mange andre, at vi havde 4 virkelig stærke centerbacks, men ingen af dem har vel som sådan performet på det høje niveau, man kunne forvente - selvfølgelig også grundet skader. Jeg tror også vi sælger en enkelt af dem (jeg håber det er Skrtel og ikke Agger), mens vi kan tjene en lille skilling på dem. Skrtel har et rigtig højt topniveau, men der er kampe, hvor jeg synes han falder igennem og får hjerneblødninger. Han kunne godt ryge til Rusland. Jeg ville være tilfreds med at beholde alle fire, men jeg bliver hverken overrasket eller deprimeret, hvis vi sælger Skrtel.

AJ

Indlæg af AJ » torsdag, 20. mar, 2014 12:29

Nej, men hvis vi så sælger Skrtel/Agger, så skal vi da også hente en fuldgod erstatning. Det ville imø være dumt at lade sig nøje med Ilori/Wisdom som 4. valg. Da specielt når vi nu skal spille endnu flere kampe, end vi har gjort i indeværende sæson.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » torsdag, 20. mar, 2014 12:39

Jeg synes vi skal beholde alle vores fire midterforsvarere og koncentrere os om andre steder på banen. De har alle gode individuelle kvaliteter, og jeg synes ikke det decideret er deres skyld, at vi har lukket så mange mål ind. Det skyldes også mange andre omstændigheder.
I øvrigt har Skrtel været førstevalg hele sæsonen, hvorimod alle de tre andre (Kolo, Sakho, Agger) har været en del skadet. Det ville være hul i hovedet at sælge vores mindst skadede midterforsvarer.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » torsdag, 20. mar, 2014 13:55

Hvis vi skulle sælge en midterforsvarer, ville Touré være mere oplagt i mine øjne. Kunne vi samtidig få en yngre forsvarsspiller, der kunne blive kørt ind langsomt over en sæson, ville det være endnu mere fornuftigt, fx Caulker. Det eneste, der taler for et salg af Agger/Skrtel, er, hvis en klub byder uforholdsmæssigt højt på en af dem eller deres lønninger skulle være uproportionelt høje.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 20. mar, 2014 13:59

JTN skrev:Hvis vi skulle sælge en midterforsvarer, ville Touré være mere oplagt i mine øjne. Kunne vi samtidig få en yngre forsvarsspiller, der kunne blive kørt ind langsomt over en sæson, ville det være endnu mere fornuftigt, fx Caulker. Det eneste, der taler for et salg af Agger/Skrtel, er, hvis en klub byder uforholdsmæssigt højt på en af dem eller deres lønninger skulle være uproportionelt høje.
Den selvsamme Caulker, der forlod Tottenham pga. manglende spilletid? Næppe.

Derudover får du ikke noget for Toure grundet alderen og blot et år tilbage af kontrakten. Så hellere lade ham blive. Han ville være god at parre sammen med eksempelvis Ilori i Capitol One/FA kampene qua. hans erfaring.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » torsdag, 20. mar, 2014 14:30

Redmaniac skrev:
JTN skrev:Hvis vi skulle sælge en midterforsvarer, ville Touré være mere oplagt i mine øjne. Kunne vi samtidig få en yngre forsvarsspiller, der kunne blive kørt ind langsomt over en sæson, ville det være endnu mere fornuftigt, fx Caulker. Det eneste, der taler for et salg af Agger/Skrtel, er, hvis en klub byder uforholdsmæssigt højt på en af dem eller deres lønninger skulle være uproportionelt høje.
Den selvsamme Caulker, der forlod Tottenham pga. manglende spilletid? Næppe.

Derudover får du ikke noget for Toure grundet alderen og blot et år tilbage af kontrakten. Så hellere lade ham blive. Han ville være god at parre sammen med eksempelvis Ilori i Capitol One/FA kampene qua. hans erfaring.
Liverpool er jo heller ikke Tottenham, og på den anden side var det nok ikke Championship, han sukkede efter. Tør vi desuden satse på at kunne få så meget for enten Agger eller Skrtel, at det kan modsvare det sportslige deficit? Vi kan selvfølgelig gå ud og bruge eventuel indtjening fra et salg plus egne penge på en klasseforsvar, men så ser jeg hellere, at vi forbedrer os på backpositionen eller længere fremme.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Besvar