Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 18. mar, 2014 21:56

ScouserTommy skrev:Dette burde måske snarere høre under "Morgendagens kampe", men altså ... der er rygter om, at Moyes :love3: hænger i en tynd tråd, og at en ny blamage mod Olympiakos kan betyde at han bliver fyret :cry:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... r-naermere

http://oldtrafford.dk/nyheder/journalis ... atte-moyes

Hmmm, det er sq lige før man begynder at ønske sig, at de får lidt - LIDT! - succes i ChL. Måske en semifinale, inden de ryger ud? Og måske en sejr over City i PrL? :dontknow:

Vi skal da under alle omstændigheder håbe på at de tager City :)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 18. mar, 2014 22:09

Skovdal skrev:Vi skal da under alle omstændigheder håbe på at de tager City :)
Det er rigtigt, ja, mem ligefrem også at ønske dem "succes" i CL, det er altså MEGET grænseoverskridende. Men i disse tider må vi alle bakke op om :love3: Moyes :mrgreen:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 18. mar, 2014 22:21

Forhelvede hvor er Ronaldo dog umenneskelig god. Ikke 10 vilde heste kan holde ham fra CL-topscorer titlen i år. Han vil ha den, og han får den. Forhelvede hvor ville jeg elske at have ham i LFC, gammel Man Utd mand eller ej.

Bare tanken om at vi kunne ha haft ham da Houllier var træner giver mig myrekryb og ærgrelse af en anden verden. Det er vel den største fejl en træner nogensinde har lavet.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 18. mar, 2014 22:24

ScouserTommy skrev:Dette burde måske snarere høre under "Morgendagens kampe", men altså ... der er rygter om, at Moyes :love3: hænger i en tynd tråd, og at en ny blamage mod Olympiakos kan betyde at han bliver fyret :cry:

Hmmm, det er sq lige før man begynder at ønske sig, at de får lidt - LIDT! - succes i ChL. Måske en semifinale, inden de ryger ud? Og måske en sejr over City i PrL? :dontknow:
Sejr over City vil jo være helt optimalt. De må som sådan også gerne vinde over Olympiakos og gå videre til næste runde af CL hvor de alligevel vil ryge ud på røv og albuer til RM, BM, PSG eller Barcelona.
Moyes skal gerne blive lidt længere og ødelægge endnu mere.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 18. mar, 2014 22:29

Jeg håber også møjes bli'r. Og jeg håber Glazer familien giver ham 2 milliarder kroner til indkøb, så han kan købe endnu flere misfits. Han må gerne tømme deres pengetank inden han får sparket.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » tirsdag, 18. mar, 2014 22:33

thefugle skrev:Forhelvede hvor er Ronaldo dog umenneskelig god. Ikke 10 vilde heste kan holde ham fra CL-topscorer titlen i år. Han vil ha den, og han får den. Forhelvede hvor ville jeg elske at have ham i LFC, gammel Man Utd mand eller ej.

Bare tanken om at vi kunne ha haft ham da Houllier var træner giver mig myrekryb og ærgrelse af en anden verden. Det er vel den største fejl en træner nogensinde har lavet.
Vi havde en købsaftale mere eller mindre på plads, men ud af det blå kommer en anden klub og tilbyder det tredobbelte. Det kan du ikke give Houllier skylden for.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 19. mar, 2014 06:20

Emmy skrev:

Sejr over City vil jo være helt optimalt. De må som sådan også gerne vinde over Olympiakos og gå videre til næste runde af CL hvor de alligevel vil ryge ud på røv og albuer til RM, BM, PSG eller Barcelona.
Moyes skal gerne blive lidt længere og ødelægge endnu mere.
Jeg har regnet det, tror jeg, perfekte scenarie ud:

Scum spiller er flot kamp mod grækerne, vinder 2-0 men bliver uheldigt ekspederet ud i straffesparkskonkurrencen (det må meget gerne være P. Evra der brænder det sidste :twisted:, men det er dog ikke afgørende). Det skulle, iflg. min plan altså, trods alt sikre Moyes :love3: endnu en smule respit, som han udnytter til først at slå WHU på søndag (sorry, Big Andy, Joe m.fl., men I må tage én for jeres gamle klub...) og dernæst Manchester City om et par uger. Jeg vil tro at Moyes :love3: derefter som minimum får lov at køre denne sæson færdig. Og forhåbentlig at spendere endnu et par milliarder på ubrugelige breddespillere i sommerens transfervindue samt starte næste sæson også, idet han selvfølgelig skal have en fair chance for at implementere sine nyindkøb på holdet.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
lasse.j
Geografisk sted: Randers
Alder: 52

Indlæg af lasse.j » onsdag, 19. mar, 2014 08:55

ScouserTommy skrev: og dernæst Manchester City om et par uger.
Det er allerede om 6 dage, synes jeg at have læst og så må WH kampen være Lørdag , men det bliver spændende at følge.. :alcohol:
Mvh

Lasse

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 19. mar, 2014 08:58

Mugge skrev:
thefugle skrev:Forhelvede hvor er Ronaldo dog umenneskelig god. Ikke 10 vilde heste kan holde ham fra CL-topscorer titlen i år. Han vil ha den, og han får den. Forhelvede hvor ville jeg elske at have ham i LFC, gammel Man Utd mand eller ej.

Vi havde en købsaftale mere eller mindre på plads, men ud af det blå kommer en anden klub og tilbyder det tredobbelte. Det kan du ikke give Houllier skylden for.
Enig. Den sag er i øvrigt slet ikke blevet undersøgt nok.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 19. mar, 2014 09:32

Mugge skrev:

Så skulle vi bare ha budt over igen, det kunne vi vel godt? :)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » onsdag, 19. mar, 2014 09:40

Ikke så fedt med et link herinde, der har The S** som kilde.
Kloppite

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 19. mar, 2014 10:20

Triple straffen ved straffespark bliver der ikke ændre på: http://www.fifpro.org/en/news/fifpro-re ... punishment

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 19. mar, 2014 10:29

texy skrev:

Ikke så fedt med et link herinde, der har The S** som kilde.
Nåh nej, det siger I jo, og jeg beklager da at jeg ikke lige fangede den detalje, da jeg læste artiklen på oldtrafford.dk :oops:

Rent principielt vil jeg gerne høre, hvor grundigt man bør researche for ikke at "komme til" at henvise til The ***? Hvis man nu forestiller sig at oldtrafford.dk havde citeret en artikel fra Daily Mail, bør man så gå videre tilbage og også læse DEN for at sikre, at DE ikke har det fra The S...? :dontknow:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LarsB
Geografisk sted: Hareskoven
Alder: 54

Indlæg af LarsB » onsdag, 19. mar, 2014 11:30

ScouserTommy skrev:
Skovdal skrev:Vi skal da under alle omstændigheder håbe på at de tager City :)
Det er rigtigt, ja, mem ligefrem også at ønske dem "succes" i CL, det er altså MEGET grænseoverskridende. Men i disse tider må vi alle bakke op om :love3: Moyes :mrgreen:
Ja det er sindssygt vigtigt at dobbeltagent Møgsy ikke bliver afsløret og sparket ud af Træfortet før alt er ødelagt :lol:.

Håber derfor de går videre i aften, og taber senere til een af de store i CL, ligesom jeg også håber på at de ender som nr. 6 i ligaen (kan være nr. 7 også kan gøre det alt efter hvem der vinder FA cuppen), så de skal rejse til østeuropa eller nord for polarcirklen på torsdage for at spille Euro league :twisted:.
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

texy

Indlæg af texy » onsdag, 19. mar, 2014 13:10

ScouserTommy skrev:Nåh nej, det siger I jo, og jeg beklager da at jeg ikke lige fangede den detalje, da jeg læste artiklen på oldtrafford.dk :oops:

Rent principielt vil jeg gerne høre, hvor grundigt man bør researche for ikke at "komme til" at henvise til The ***? Hvis man nu forestiller sig at oldtrafford.dk havde citeret en artikel fra Daily Mail, bør man så gå videre tilbage og også læse DEN for at sikre, at DE ikke har det fra The S...? :dontknow:
Tja, jeg bestemmer intet herinde, så det kan jeg ikke svare på. Mit bedste bud er, at hvis der ikke står noget nævnt om det forbandede medie i den artikel, som man linker til, så må det være godt nok.

Og jeg er vist i øvrigt også selv kommet til at linke til noget, som havde den forbudte reference et par gange, selvom jeg virkelig prøver at være opmærksom på det, så jeg har fuld forståelse for, at det smutter engang imellem. Men det ændrer desværre ikke ved min fluekn..... trang.

Sorry.
Kloppite

Besvar