Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Lamela er vidst nok langtids skadet, mener jeg at have læst på bold
Verden er smask fuld af hyklere....
Lidt ærgeligt at arse vandt. Det havde været fint at lægge lidt afstand til dem men på den anden side set så er vi godt nok tæt på en top 4 placering nu. Spurs henter os ikke, det tror jeg simpelthen ikke på. Og holdene efter igen er bare ikke stabile nok.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Havde også hellere set et pointtab til Arsenal, men Never mind, en weekend hvor vi selv lammer Manure og 2 af 4 toprivaler taber kan aldrig være helt ødelagtEmmy skrev:Lidt ærgeligt at arse vandt. Det havde været fint at lægge lidt afstand til dem men på den anden side set så er vi godt nok tæt på en top 4 placering nu. Spurs henter os ikke, det tror jeg simpelthen ikke på. Og holdene efter igen er bare ikke stabile nok.

Og Arsenals kommende program er stadig så tilpas svært, at de nok skal sætte tilstrækkeligt over styr til at vi selv afgør om vi vil slutte foran dem eller ej. Det gør vi jo i øvrigt allerede nu.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Messi nu mest scorende spiller i Barcelona nogensinde (inklusiv træningskampe). Mener han er på 371 mål. Klaret på sølle 9 år...
Har også engang scoret til træningCallesen skrev:Messi nu mest scorende spiller i Barcelona nogensinde (inklusiv træningskampe). Mener han er på 371 mål. Klaret på sølle 9 år...

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Re: Sv: Dagens Kampe
Utrolig målrate. Den rekord rummer mange andre rekorder. Eks at næsten kunne score 100 mål i et kalenderår og at han kunne score mod samtlige hold i ligaen i samme sæson.Callesen skrev:Messi nu mest scorende spiller i Barcelona nogensinde (inklusiv træningskampe). Mener han er på 371 mål. Klaret på sølle 9 år...
Tænk sig i øvrigt at Pele scorede over 1000 mål i karrieren. Godt nok spillede man andre typer af kampe dengang, men alligevel
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
modigt sagt af diveren ovenpå sidste weekends kamp mod Randers...Tosse
.Til info divede klynkeren, sidste weekend noget så vildt, en journallist tog let fat i højre ærme under et interview, og sagde dernæst "du væltede da ikke som under kampen" Som for at understrege han er en hun, går jeg ud fra.Og der er intet galt i at være en hun, pånær når du spiller på et herre hold.
http://www.bold.dk/nyt/Makienok-Der-var-kaempe-straffe
Simon Makienok var ikke i tvivl. Han blev snydt for et straffe, da Hans Henrik Andreasen havde fat i trøjen på Brøndby-angriberen, i Superligaens 0-0 opgør i Esbjerg.
Der var ikke mål at berette om fra aftenens sene opgør i Superligaen, hvor Esbjerg og Brøndby spillede 0-0. Men måske kunne der være kommet scoringer, hvis gæsterne havde fået det straffespark, som Simon Makienok i den grad mener, han burde have haft, da han blev hevet i trøjen af værternes Hans Henrik Andreasen i forbindelse med en dødbold i Esbjerg-feltet.
- Umiddelbart mener jeg, at der er straffe, sagde Makienok efter kampen til 3+.
- Jeg prøver at rive mig fri og løbe mod bolden, som jeg har fokus på. Jeg føler ikke, at der bliver lavet andet end revet i min trøje, så der burde være fløjtet for straffe.
- Han (Hans Henrik Andreasen) river i min trøje helt oppe ved halsen. Derfor føler jeg, at der er kæmpe straffe, og det synes jeg også, at tv-billederne viser meget godt.
Dommer Anders Poulsens fløjte forblev dog tavs, og blandt andet derfor måtte Vestegnsklubben rejse hjem fra Vestjylland med det ene point i bagagen.

http://www.bold.dk/nyt/Makienok-Der-var-kaempe-straffe
Simon Makienok var ikke i tvivl. Han blev snydt for et straffe, da Hans Henrik Andreasen havde fat i trøjen på Brøndby-angriberen, i Superligaens 0-0 opgør i Esbjerg.
Der var ikke mål at berette om fra aftenens sene opgør i Superligaen, hvor Esbjerg og Brøndby spillede 0-0. Men måske kunne der være kommet scoringer, hvis gæsterne havde fået det straffespark, som Simon Makienok i den grad mener, han burde have haft, da han blev hevet i trøjen af værternes Hans Henrik Andreasen i forbindelse med en dødbold i Esbjerg-feltet.
- Umiddelbart mener jeg, at der er straffe, sagde Makienok efter kampen til 3+.
- Jeg prøver at rive mig fri og løbe mod bolden, som jeg har fokus på. Jeg føler ikke, at der bliver lavet andet end revet i min trøje, så der burde være fløjtet for straffe.
- Han (Hans Henrik Andreasen) river i min trøje helt oppe ved halsen. Derfor føler jeg, at der er kæmpe straffe, og det synes jeg også, at tv-billederne viser meget godt.
Dommer Anders Poulsens fløjte forblev dog tavs, og blandt andet derfor måtte Vestegnsklubben rejse hjem fra Vestjylland med det ene point i bagagen.
Verden er smask fuld af hyklere....
Tænkte at dette måske var det rette sted at få svaret på en ting der undrer mig.
Sidder og ser UEFA Youth League kampen mellem Bracelona og Arsenal, og jeg undrer mig over hvorfor Barcelona har så mange spillere fra Cameroun? Hele 5 spillere i truppen er derfra, og det er normalt ikke et land der er kendetegnet som et land fyldt med klassespillere.
Nogle herinde der har en forklaring, eller er det bare fordi de er de bedste spillere?
Sidder og ser UEFA Youth League kampen mellem Bracelona og Arsenal, og jeg undrer mig over hvorfor Barcelona har så mange spillere fra Cameroun? Hele 5 spillere i truppen er derfra, og det er normalt ikke et land der er kendetegnet som et land fyldt med klassespillere.
Nogle herinde der har en forklaring, eller er det bare fordi de er de bedste spillere?

- TomViolence
- Alder: 36
Jeg aner det ikke, men jeg kunne forestille mig, at de har en fodboldskole i Cameroun? Er det FC Midtjylland eller Brøndby eller en anden dansk klub, der også har en fodboldskole nede i Afrika et sted?Holmene skrev:Tænkte at dette måske var det rette sted at få svaret på en ting der undrer mig.
En lille hurtig googlesøgning resulterede i dette: http://www.fundacionsamueletoo.org/en/football-school - nede under "kontakt" er der en adresse i Barcelona.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Tror det er Midtjylland for lige at svare på detTomViolence skrev:Jeg aner det ikke, men jeg kunne forestille mig, at de har en fodboldskole i Cameroun? Er det FC Midtjylland eller Brøndby eller en anden dansk klub, der også har en fodboldskole nede i Afrika et sted?Holmene skrev:Tænkte at dette måske var det rette sted at få svaret på en ting der undrer mig.
En lille hurtig googlesøgning resulterede i dette: http://www.fundacionsamueletoo.org/en/football-school - nede under "kontakt" er der en adresse i Barcelona.

Derudover lyder det som en god forklaring at de må have en fodboldskole, men man må da sige at det ser godt ud for Camerouns fodbold fremtid, Barca sluttede med 5/11 spillere fra Cameroun.
Må sku egentlig være ærlig at sige jeg ikke overhovedet er ked at vi ikke fik Salah. Sad lige og tænkte på det nu, hvor man så Basels mål mod Chelsea her i aften i optakten.
Utroligt manden hellere ville sidde og rådne på Chelseas bænk, end at spille på et af verdens mest offensivt sprudlende hold, som os ligger i toppen af PL og samtidig en klub han ville kunne få betydeligt mere spilletid i.
Det er helt utroligt der er nogen spillere der tager de valg de gør. Men fred være med det, han fortryder det måske allerede. Og skulle vi ende med at tage titlen i år (selvom det er ønsketænkning), så tror jeg måske han ærgrer sig lidt for sig selv derhjemme.
Men nå nå..
Utroligt manden hellere ville sidde og rådne på Chelseas bænk, end at spille på et af verdens mest offensivt sprudlende hold, som os ligger i toppen af PL og samtidig en klub han ville kunne få betydeligt mere spilletid i.
Det er helt utroligt der er nogen spillere der tager de valg de gør. Men fred være med det, han fortryder det måske allerede. Og skulle vi ende med at tage titlen i år (selvom det er ønsketænkning), så tror jeg måske han ærgrer sig lidt for sig selv derhjemme.
Men nå nå..
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Re: Sv: Dagens Kampe
Via bl.a. Unicef, så har Barcelona et meget stort og omfattende humanitært program i dele af Afrika. Nike giver i øvrigt også via deres sponsorat et betydeligt løb. De har også fodboldskoler, men enhver sammenligning med FDM er forkert, da de ikke figurerer som rene talentfabrikker. Det er så klart at den enorme masse nødvendigvis også må kaste talenter af sig og det er så det du ser.Holmene skrev:Tænkte at dette måske var det rette sted at få svaret på en ting der undrer mig.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Der snakkes meget om Julian Draxler i denne sæson, og med god grund. Jeg ser dog et større potentiale i Max Meyer, der ser ud til at have flere facetter i sit spil. Jeg ville ikke ærgre mig, hvis vi forsøgte at hente ham til sommer.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Dette burde måske snarere høre under "Morgendagens kampe", men altså ... der er rygter om, at Moyes
hænger i en tynd tråd, og at en ny blamage mod Olympiakos kan betyde at han bliver fyret
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... r-naermere
http://oldtrafford.dk/nyheder/journalis ... atte-moyes
Hmmm, det er sq lige før man begynder at ønske sig, at de får lidt - LIDT! - succes i ChL. Måske en semifinale, inden de ryger ud? Og måske en sejr over City i PrL?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... r-naermere
http://oldtrafford.dk/nyheder/journalis ... atte-moyes
Hmmm, det er sq lige før man begynder at ønske sig, at de får lidt - LIDT! - succes i ChL. Måske en semifinale, inden de ryger ud? Og måske en sejr over City i PrL?

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Er bestemt enig, det er også værd at bemærke at Meyer er to år yngre end Draxler. Ville sgu være en god signing til sommer, han har dog kontrakt til 2018Robbie_God_Fowler skrev:Der snakkes meget om Julian Draxler i denne sæson, og med god grund. Jeg ser dog et større potentiale i Max Meyer, der ser ud til at have flere facetter i sit spil. Jeg ville ikke ærgre mig, hvis vi forsøgte at hente ham til sommer.