Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Viser endnu en gang, at der ikke er nogle nemme kampe i Premier League. Chelsea ved at tabe til Villa, Everton skulle bruge overtiden for at vinde over sløje Cardiff.
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Hvorfor var der rødt kort (nr. 2)? Så ikke situationen.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Kan blive dyrt både at skulle undvære Ramires og Willian - selv med Chelseas stærke trup.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ramires blev tacklet af en Villaspiler og sørgede for at lande direkte på hans skinnebenCVLiverpool skrev:Hvorfor var der rødt kort (nr. 2)? Så ikke situationen.

Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 15. mar, 2014 20:27, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Lækkert! ....og så skal de bare skynde sig at få nogen mikrofoner under næsen på José M! Så skal han nok snakke sig til en-to-tre karantæne dage på tribunen 

Vi SMADRER det PIShold !
VILLA!!!
Jeg er ved at kaste op over nerver til imorgen!
Jeg er ved at kaste op over nerver til imorgen!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Kæft en klovn! De tabte virkelig hovedet, hold da kæft en kamp. De mangler virkelig en angriber, der kan putte de små heldige bolde ind i målet.ScouserTommy skrev:Ramires blev tacklet af en Villaspiler og sørgede for at lande direkte på hans skinnebenCVLiverpool skrev:Hvorfor var der rødt kort (nr. 2)? Så ikke situationen.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
Det kunne jeg ikke have skrevet meget bedre selv - tak Villa!
Kampen i morgen blev lige lidt større på den baggrund.
Kampen i morgen blev lige lidt større på den baggrund.
Selv mit skæg er rødt!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Fik Ramires direkte rødt? Hvis ja, så er det vel lig med 3 spilledags karantæne.
Ja direkte rødt for svinestreg !Hr. Drejer skrev:Fik Ramires direkte rødt? Hvis ja, så er det vel lig med 3 spilledags karantæne.
- TomViolence
- Alder: 36
Jep!Hr. Drejer skrev:Fik Ramires direkte rødt? Hvis ja, så er det vel lig med 3 spilledags karantæne.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Ifølge soccernet fik han en advarsel i 90' og udvisningen tre minutter senere.mortenbak skrev:Ja direkte rødt for svinestreg !Hr. Drejer skrev:Fik Ramires direkte rødt? Hvis ja, så er det vel lig med 3 spilledags karantæne.
Nu skal ManC bare snuble en enkelt gang - så kan vi selv afgøre mesterskabet

“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
De 7 gange jeg har set Delph i aktion for Aston Villa i denne sæson, har han ydet et fremragende arbejde og været stærk kandidat til Man Of the Match i de 5 kampe. Teknisk stærk og godt spark med venstre ben. Han imponerer gang på gang
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them