Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 10. mar, 2014 13:22

Ja, Coates er snart fortid. En af Agger og Skrtel ryger sikkert også, hvis det er sandt at vi er på udkig efter to midterforsvarer. Kelly er ikke i omdrejninger efter sit lange skadesophold. Wisdom kan jeg ikke vurderer, da jeg ikke har set ham i aktion for Derby.

Vi er åbenbart efter Lacazette fra Lyon. Nogen der kender ham?

ElTorro

Indlæg af ElTorro » mandag, 10. mar, 2014 13:42

Hr. Drejer skrev:Ja, Coates er snart fortid. En af Agger og Skrtel ryger sikkert også, hvis det er sandt at vi er på udkig efter to midterforsvarer. Kelly er ikke i omdrejninger efter sit lange skadesophold. Wisdom kan jeg ikke vurderer, da jeg ikke har set ham i aktion for Derby.

Vi er åbenbart efter Lacazette fra Lyon. Nogen der kender ham?
Ja, det gør jeg. Altså ikke personligt, men som spiller :D
Han er en ganske habil spiller med utrolig meget speed, men jeg er bestemt ikke sikker på, at han er på det niveau, vi bør gå efter. Det afhænger meget af prisen i dette tilfælde, synes jeg. Han i mine øjne klart en bedre og mere fleksibel spiller, end for eksempel Aspas, Moses etc. Derudover kan han dække på både kanterne og helt i front, hvilket ikke er uvæsentligt for den påståede interesse, tror jeg. Lyon er, for så vidt jeg ved, stadig i økonomisk krise, så det kan da godt tænkes, han kan hentes til en okay pris. I så fald ville det heller ikke være dumt at hente Gonalons med ;)

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 10. mar, 2014 16:06

Caulker nævnes i et indlæg længere oppe. Det er begrænset, hvad jeg har set af Cardiff i denne sæson, men jeg ved at nogle spurs-fans begræder salget af ham. Har han niveauet til at tage kampen op med dem vi har nu, og evt. gå ind som Sakhos makker i fremtiden? Hvis vi leger med tanken om at Cardiff skal ned, så vil han jo nok ikke være vanvittigt dyr.
Badooo siger, hvad han mener!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 10. mar, 2014 16:35

Vi nævnes nu i forbindelse med Fischer flere og flere steder. Sikkert en udleder af denne artikel fra Metro.

http://metro.co.uk/2014/03/08/liverpool ... r-4479259/

Jeg har længe været en stor beundrer af Fischer. Jeg mener, at han har et gigant talent og potentiale til at blive en af de største danskere. Men som mange andre, så har jeg også lagt mærke til, at han har været stagneret lidt i den seneste sæson. Muligvis en konsekvens af, at skulle spille som kantspiller. Der hører han i mine øjne ikke til. Han skal spille centralt på den offensive midt eller som en del at et to-mands angreb.

Uanset hvad, så ER han stagneret en smule. Så prisen skal IKKE være i nærheden af de nævnte £15m. Eriksen blev i sidste sæson solgt for £11m og han havde alt andet lige nået at vise langt mere hos Ajax.

Man kan også blive lidt i tvivl om, hvorvidt vi skal ud og hente unge spillere med stort potentiale eller mere færdigtudviklede spillere, der er klar til at gøre en forskel i vores jagt på trofæer næste sæson. Jeg hælder klart til det sidste, hvorfor jeg ikke mener, at vi har råd til at bruge penge på Fischer. Vi har allerede unge talenter på hans pladser i form af Coutinho, Sterling, Suso, Ibe og Alberto. Jeg bytter dog gerne lige over med Alberto...
Kloppite

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Jensen » torsdag, 13. mar, 2014 08:35

http://www.givemesport.com/441755-liver ... utoplay=on

Liverpool want to bring Argentine forward Juan Iturbe to Merseyside this summer, reports ABola.
The 20-year-old ace, who is currently starring at Hellas Verona - on loan from FC Porto, has been tracked by a number of clubs around Europe in recent time, with the likes of Juventus and Roma reportedly interested in his services.

And, if Liverpool are to bring the star to Anfield, they may have to battle Premier League rivals Chelsea for his signature.

Jose Mourinho's side have been linked with Iturbe in recent time and it appears €15 million will be enough to bring him to the Premier League.

Iturbe looks set for a bright future in the game, having already starred a number of times for the Argentina Under 20 national side.

It remains to be seen as to whether Chelsea and Liverpool go head-to-head for his signature in the summer, but for now the duo will be concentrating on the Premier League title race.

Liverpool currently trail league leaders Chelsea by seven points as the battle at the top heats up.

Nu kender jeg ikke selv vildt meget til Iturbe udover et par artikler der er blevet skrevet om ham og en enkelt youtube video.

Er der evt. nogen der har kendskab til Iturbe og Konoplyanka, som vi var tæt på at hente i Januar, som måske kunne forklare lidt om styrker og svagheder Iturbe v Konoplyanka ?

Fandt osse en anden artikel her fra Liverpool-Kop
Senest rettet af Jensen fredag, 14. mar, 2014 09:21, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
McManaman
Geografisk sted: Shankly Gates

Indlæg af McManaman » torsdag, 13. mar, 2014 18:41

Kunne godt taenke mig, at vi hentede Fábio Coentrão i Real Madrid til sommer. Synes vi er rimelig saarbare paa venstre back, og jeg synes han har alle kvaliteterne til at spille for os, ogsaa med tanke paa evt. CL bold.

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 13. mar, 2014 20:51

McManaman skrev:Kunne godt taenke mig, at vi hentede Fábio Coentrão i Real Madrid til sommer. Synes vi er rimelig saarbare paa venstre back, og jeg synes han har alle kvaliteterne til at spille for os, ogsaa med tanke paa evt. CL bold.
Ville hellere tage de penge, og så tage nogle flere og kaste boksen efter Luke Shaw, så er vi sikret der i mange år frem.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Jensen » torsdag, 13. mar, 2014 21:03

Hmmm

Brugeravatar
McManaman

Indlæg af McManaman » torsdag, 13. mar, 2014 21:11

Det var ogsaa en glimrende mulighed. Den eneste hage der maaske kunne vaere er, at han nok ikke bliver helt billig naar man ogsaa laegger hans udviklingspotentiale oveni. Men det ville da klart vaere en super signing.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 14. mar, 2014 08:44

Liverpool har startet samtaler med Porto om en overgang for Juan Manuel Iturbe. Den 20 år gamle vingen spiller for tiden på utlån hos den italienske Serie A-klubben Hellas Verona, hvor han har gjort fem mål på 22 kamper så langt denne sesongen. Liverpool tok kontakt med Porto på tirsdag for å diskutere en overgangssum på spilleren. Hellas Verona ønsker også å sikre seg spilleren på permanent overgang. Argentineren verdsettes til rundt £15M av Porto.

Det er sakset fra Liverpool.no (rygtemøllen). Er der nogen som kender ham?

Brugeravatar
McManaman

Indlæg af McManaman » fredag, 14. mar, 2014 09:25

Han er godt nok hypet i hvertfald. Har ikke set ham spille, men han er allerede doebt den nye Messi, og der er da ogsaa nogle ligheder. Ud fra diverse video klip ser han spaendende ud, men om han saa har niveauet til at gaa fra Serie A til Premier League er saa spoergsmaalet.

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » fredag, 14. mar, 2014 21:45

Har nævnt ham nogle gange før, men nu hvor vi går en CL-sæson i møde, gør jeg det gerne igen! Klass-Jan Huntelaar synes jeg er et bud værd. Der er ikke så meget pis med ham, han sparker den bare i kassen. En trio med ham og SAS, og Borini som fjerde mand, ville jeg mene kunne gøre det for os i næste sæson med CL. :)
YNWA

Holmene

Indlæg af Holmene » fredag, 14. mar, 2014 22:03

SimonA skrev:Har nævnt ham nogle gange før, men nu hvor vi går en CL-sæson i møde, gør jeg det gerne igen! Klass-Jan Huntelaar synes jeg er et bud værd. Der er ikke så meget pis med ham, han sparker den bare i kassen. En trio med ham og SAS, og Borini som fjerde mand, ville jeg mene kunne gøre det for os i næste sæson med CL. :)
Uden tvivl en klassespiller, ser bare ikke at der er plads til ham på holdet. Han er i en alder og har kvaliteterne til at kunne kræve regelmæssig spilletid, og det mener jeg ikke vi kan give ham. Ser personligt hellere vi køber en yngre spiller med massere af udviklings potentiale som gardering til SAS, evt en spiller der også kan dække en kant :)

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » lørdag, 15. mar, 2014 11:53

Holmene skrev:
SimonA skrev:Har nævnt ham nogle gange før, men nu hvor vi går en CL-sæson i møde, gør jeg det gerne igen! Klass-Jan Huntelaar synes jeg er et bud værd. Der er ikke så meget pis med ham, han sparker den bare i kassen. En trio med ham og SAS, og Borini som fjerde mand, ville jeg mene kunne gøre det for os i næste sæson med CL. :)
Uden tvivl en klassespiller, ser bare ikke at der er plads til ham på holdet. Han er i en alder og har kvaliteterne til at kunne kræve regelmæssig spilletid, og det mener jeg ikke vi kan give ham. Ser personligt hellere vi køber en yngre spiller med massere af udviklings potentiale som gardering til SAS, evt en spiller der også kan dække en kant :)
http://bleacherreport.com/articles/1992 ... rkovic-bid

Ham her er spændende og et mega talent, han vil dog blive lidt dyr tror jeg.
Har ikke set ham meget, men der har været meget snak og skriveri om ham, så ham i aktion mod Tottenham, selvom det er på billig baggrund så han rigtig lovende ud.
Billede

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 16. mar, 2014 06:56

Xenne skrev:
Holmene skrev:
http://bleacherreport.com/articles/1992 ... rkovic-bid

Ham her er spændende og et mega talent, han vil dog blive lidt dyr tror jeg.
Har ikke set ham meget, men der har været meget snak og skriveri om ham, så ham i aktion mod Tottenham, selvom det er på billig baggrund så han rigtig lovende ud.

Det vil som minimum kræve at Liverpool er målrettet og hurtige. Det har de ikke for vane at være.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar