Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Robbie_God_Fowler

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 08. mar, 2014 19:45

Alonso skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Hvor mangler Chelsea dog en spiller som Mata idag. Udover Hazard har de absolut ingen kreativitet på banen.

Mærkeligt at de valgte at sælge ham.
De har Oscar, der bringer lidt mere dynamik i afleveringsspillet og er bedre længere tilbage på banen. Willian ville også bringe noget mere.

Men der er generelt flere hold i Premier League, der savner dynamiske afleveringsspillere på den centrale midtbane. Der er lidt for mange muskler og kilometer i benene og for lidt risikovillighed i afleveringerne. Man forstår godt Toni Kroos spiller ud mod Bayern - der er da flere Premier League klubber, der gerne vil forgylde ham.
Det er rigtigt. Hverken Oscar eller Willian har dog samme evne til at få spillet til og glide, og måske endnu vigtigere at iscenesætte deres medspillere på den sidste tredjedel af banen.

Oscar og Willian er rigtige Mourinho spillere, da de, som du også nævner, er meget dynamiske både med og uden bold. Mourinho har dog oftest haft plads til den mere rene 10'er på sine hold, hvor Deco, Sneijder og senest Özil er de bedste eksempler.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » lørdag, 08. mar, 2014 19:45

Sku ellers lige til at skrive at jeg gerne så os hente Vertonghen. :shock:

(Det mener jeg nu stadigvæk)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 08. mar, 2014 20:12

Skovdal skrev:Sku ellers lige til at skrive at jeg gerne så os hente Vertonghen. :shock:

Enig, han er sq god. Dumt af ham at spille bolden bagud, men han kan ikke bebrejdes at han glider. Det er bare sort uheld.

edit: Godt nok nogle underlige forsvarsaktioner Spurs disker op med :shock: :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 08. mar, 2014 20:21

Totalt Tottenham kollaps :shock:
Havde håbet på uafgjort eller T'ham sejr, da jeg ikke ser dem som den store konkurrent - samt at jeg som håbløs optimist altid hellere vil kigge opad end nedad i tabellen. Meeeennnn ...... strategisk set gør det ikke noget med lidt uro på White Hart Lane. Kom bare med endnu en trænerudskiftning og dermed udvanding af Bale pengene til det rene ingenting (en ny manager vil jo igen skulle ud at købe for at forme holdet i SIN retning). Så dejligt, hvis Tottenham bliver sat lidt tilbage/på plads i hierakiet.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 08. mar, 2014 20:23

Godt nok et tyndt rødt kort. Jeg synes faktisk ikke engang der var straffe.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 08. mar, 2014 20:34

Emmy skrev:Godt nok et tyndt rødt kort. Jeg synes faktisk ikke engang der var straffe.
Enig. Eto'o er generelt meget teatralsk og anstrengende at følge på banen.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 08. mar, 2014 20:38

Cadeaux til 6'ren: Billeder af dagens T'ham spil i bagerste rækker med kendingsmelodien til Monty Python som baggrundsmusik :D
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
phl

Indlæg af phl » lørdag, 08. mar, 2014 20:59

Robbie_God_Fowler skrev:
Emmy skrev:Godt nok et tyndt rødt kort. Jeg synes faktisk ikke engang der var straffe.
Han var sikkert også på coke:

http://lockerdome.com/footballnews1/617 ... 6189166099

bongfong

Indlæg af bongfong » lørdag, 08. mar, 2014 21:23

Min forhåbning og tro om top4 er blevet en anelse højere - nu skal vi bare udnytte at de andre hold forsætter med at sætte point til. Kom nu CL, 9/10 runder tilbage!

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 08. mar, 2014 21:30

Skovdal skrev:Sku ellers lige til at skrive at jeg gerne så os hente Vertonghen. :shock:

Synes, han virker noget træls i det. Så heller Caulker fra Cardiff - hvilket jeg faktisk også tror er mere realistisk. Især hvis de rykker ned - fingers crossed!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » søndag, 09. mar, 2014 07:44

Jeg vil godt sætte mine sparepenge på at den engelske mester i år kommer til at hedde Chelsea eller City. Det ligner et opgør mellem de to. Chelsea spiller i mine øjne hamrende kedeligt, men uhyggelig effektivt og de har en kæmpe trup og kan bare tage fra bænken, hvis der er skader. Og det samme kan City. Så det ligner de to. Spurs er jeg ikke bange for i kampen om 4.pladsen og heller ikke Everton, som også virker lidt trætte. MEN...men.....UNITED! Afskriv aldrig United, for så kommer de som en tyv i natten og stjæler den 4.plads. Når de har vundet over os på søndag, så er de 8 points efter os og det er jo altså på ingen måde umuligt for os at smide dem, med City, Spurs, Chelsea og Newcastle ventende forude. Det kan blive tæt, meget tæt.

Og hvor er det bare deprimerende at det stod i avisen i går at vi taber på søndag. Det sker bare hver gang. 2-0 bliver det og vi spiller en elendig kamp. Undskyld thefugle, så kom der en dommedags profeti fra mig alligevel.:-(

Slut herfra.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » søndag, 09. mar, 2014 07:58

Harvey skrev:Jeg vil godt sætte mine sparepenge på at den engelske mester i år kommer til at hedde Chelsea eller City. Det ligner et opgør mellem de to. Chelsea spiller i mine øjne hamrende kedeligt, men uhyggelig effektivt og de har en kæmpe trup og kan bare tage fra bænken, hvis der er skader. Og det samme kan City. Så det ligner de to. Spurs er jeg ikke bange for i kampen om 4.pladsen og heller ikke Everton, som også virker lidt trætte. MEN...men.....UNITED! Afskriv aldrig United, for så kommer de som en tyv i natten og stjæler den 4.plads. Når de har vundet over os på søndag, så er de 8 points efter os og det er jo altså på ingen måde umuligt for os at smide dem, med City, Spurs, Chelsea og Newcastle ventende forude. Det kan blive tæt, meget tæt.

Og hvor er det bare deprimerende at det stod i avisen i går at vi taber på søndag. Det sker bare hver gang. 2-0 bliver det og vi spiller en elendig kamp. Undskyld thefugle, så kom der en dommedags profeti fra mig alligevel.:-(

Slut herfra.
Det var det meste positive i dit indlæg.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » søndag, 09. mar, 2014 09:01

Harvey skrev:Jeg vil godt sætte mine sparepenge på at den engelske mester i år kommer til at hedde Chelsea eller City. Det ligner et opgør mellem de to. Chelsea spiller i mine øjne hamrende kedeligt, men uhyggelig effektivt og de har en kæmpe trup og kan bare tage fra bænken, hvis der er skader. Og det samme kan City. Så det ligner de to. Spurs er jeg ikke bange for i kampen om 4.pladsen og heller ikke Everton, som også virker lidt trætte. MEN...men.....UNITED! Afskriv aldrig United, for så kommer de som en tyv i natten og stjæler den 4.plads. Når de har vundet over os på søndag, så er de 8 points efter os og det er jo altså på ingen måde umuligt for os at smide dem, med City, Spurs, Chelsea og Newcastle ventende forude. Det kan blive tæt, meget tæt.

Og hvor er det bare deprimerende at det stod i avisen i går at vi taber på søndag
. Det sker bare hver gang. 2-0 bliver det og vi spiller en elendig kamp. Undskyld thefugle, så kom der en dommedags profeti fra mig alligevel.:-(

Slut herfra.

NEJ!? Stod det i AVISEN at vi taber ? Thats it, jeg gider ikke engang se kampen.

Harvey, din pessimisme grænser sig til det patetiske...
Senest rettet af Skovdal søndag, 09. mar, 2014 09:05, rettet i alt 1 gang.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 09. mar, 2014 09:05

phl skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Han var sikkert også på coke:

http://lockerdome.com/footballnews1/617 ... 6189166099
Der skulle i hvert fald mindre til, end tilfældet var med van persie, og det er jo igen sådanne kendelser, der bliver kampafgørende og i sidste placerer mesterskaber.chel$ki sættes også i gang på en heldig måde, og det er som regel det, der skal til med dem, eller Hazard der laver noget usædvanligt på egen hånd.
Jeg er ikke imponeret over deres offensiv og heller ikke over manure's spil i øvrigt.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 09. mar, 2014 09:10

Slut herfra.
Der er ingen tvivl om,. at dit scenarie kan blive virkelighed, men forholder man sig til spillet på banen, så imponerer manure overhovedet ikke, hvor vi har den farligste offensiv og efterhånden en sammenhængende defensiv.
Hvis vi taber mod manure, så er der dommerkendelser involveret, det er på en oplagt personlig fejl af en af vores herunder mål på dødbolde.
Spilles kampen regulært på alle måder, så mener jeg, at vi er favoritter.

Lige ledes kan man tage den positive hat på ift. vores forestående hjemmekampe mod topholdene. Jeg tror, at bookmakerne vil gøre os til favoritter i disse hjemmekampe, og sådan har jeg det også. Vi fik ikke som fortjent i de omvendte opgør, og nu er vi på Anfield.

Du tager forsigtighedshatten på, Harvey. Jeg mener, at jeg har lige så meget egentlig mere at have det i, når jeg jeg tager optimismehatten på.

Besvar