Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg ser ikke kampen. Er der klasseforskel, som resultatet kan indikere?
Har egentlig fået fri fra arbejde, men bliver lige, og ser kampen færdig. Det er sq dæjligt at se scum sejle rundt. Begynder at tro, at det er permanente problemer, og at det bliver sværere og sværere at rette op på den synkende skude 

Sikke dog et skønt resultat at komme hjem til. I øvrigt en fantastisk skovsnegl ham Olympiakos spilleren render rundt med.
Senest rettet af Pede tirsdag, 25. feb, 2014 22:29, rettet i alt 1 gang.
-
Det var nu mere af hensyn til det danske samfund, at jeg ikke mente, at vedkommende skulle påtage sig det ansvar, det er at være psykologLarry Dillman skrev:Erindrer svagt en tråd, hvor den gode AllanShore frabad sig psykoanalyse af en anden forum-bruger - den kunne ellers være spændende og perspektivrig i denne klippede sammenhæng![]()

Fan af Manchester United
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Drejer - både og. United sejler, men Olympiakos er meget ubeslutsomme i det offensive. Havde de haft lidt mere kreativitet havde der nok stået 3/4-0
.

Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Græsk uden vaselin.
Jeg glædes over Man U form. Det er bare frem med popcornene og colaen og nyde det
Jeg glædes over Man U form. Det er bare frem med popcornene og colaen og nyde det

Hvor er det vildt!!
Det er jo tydeligt at United spillerne overhovedet ikke tror på deres træner. De kunne absolut INGENTING... Pinligt ringe.
Eneste negative er at Moyes nærmer sig en fyring.
Det er jo tydeligt at United spillerne overhovedet ikke tror på deres træner. De kunne absolut INGENTING... Pinligt ringe.
Eneste negative er at Moyes nærmer sig en fyring.
-
Fair nok, bare det danske samfund og den bersærk-onanerende abe ikke bliver slået for meget i hartkornAllanShore skrev:Det var nu mere af hensyn til det danske samfund, at jeg ikke mente, at vedkommende skulle påtage sig det ansvar, det er at være psykologLarry Dillman skrev:Erindrer svagt en tråd, hvor den gode AllanShore frabad sig psykoanalyse af en anden forum-bruger - den kunne ellers være spændende og perspektivrig i denne klippede sammenhæng![]()

Men for dælen da, hvor var de grækere ikke imponerende......eneste måde at orkestrere et muligt comeback/return of momentum for united i denne sæson at kunne vende 0-2 til kvartfinalestatus, og det bør sgu ikke være uden for rækkevidde (og som underdog fremefter i CL kan alt jo ske?)
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Jeg undres over hvad hulen man utd laver til træning. Der kan da ikke være megen teknisk træning, eller opspil og gennemspilstræning, eller bevægelse uden bold. Hold da op hvor var de stille stående. Kan godt forstå bagkæden havde så store problemer med at finde passende afleveringsmuligheder.
Carrick bliver aldrig bedre og aldrig en styrmand. Cleverly viser sig slet ikke og vil ikke have bolden. Valencia gemmer sig på kanten og lader initiativet til andre. Rooney prøver at finde huller, men han kan ikke både dække op, løbe med bolden, aflevere bolden, løbe uden bold, takle, cleare, sætte spillet i gang, lave indlæg, kaste indkast, tage frispark, tage målspark, sparke hjørnespark, være boldhenter, afslutte og scorer målene på samme tid. Meget hviler på Rooney i øjeblikket. Han skal kunne det hele.
Ud over kvalitet, mangler der lederer - ud over Rooney.
Så 6'eren i lørdags, hvor der i studiet blev snakket om, hvem der skal være den næste anfører i man utd. Her blev der foreslået Carrick. Jeg begyndte at le da jeg så det.
Carrick bliver aldrig bedre og aldrig en styrmand. Cleverly viser sig slet ikke og vil ikke have bolden. Valencia gemmer sig på kanten og lader initiativet til andre. Rooney prøver at finde huller, men han kan ikke både dække op, løbe med bolden, aflevere bolden, løbe uden bold, takle, cleare, sætte spillet i gang, lave indlæg, kaste indkast, tage frispark, tage målspark, sparke hjørnespark, være boldhenter, afslutte og scorer målene på samme tid. Meget hviler på Rooney i øjeblikket. Han skal kunne det hele.
Ud over kvalitet, mangler der lederer - ud over Rooney.
Så 6'eren i lørdags, hvor der i studiet blev snakket om, hvem der skal være den næste anfører i man utd. Her blev der foreslået Carrick. Jeg begyndte at le da jeg så det.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Lad nu være med at give dem råd! Der er sjovt nok som det er!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
SorryJesper skrev:Lad nu være med at give dem råd! Der er sjovt nok som det er!

Stupidity now - Insanaty later
Hold kæft en pinlig omgang elendig fodbold som AGF præsterer idag. De får det svært i år, og jeg frygter nedrykning. Og ja, jeg er AGF-fan
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Hold dog med dit lokale hold.LFC-Aaby skrev:Hold kæft en pinlig omgang elendig fodbold som AGF præsterer idag. De får det svært i år, og jeg frygter nedrykning. Og ja, jeg er AGF-fan
Fan af Manchester United
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Mener du at man skal skifte hold afhængigt af hvor i landet man tilfældigvis kommer til at bo?AllanShore skrev:Hold dog med dit lokale hold.LFC-Aaby skrev:Hold kæft en pinlig omgang elendig fodbold som AGF præsterer idag. De får det svært i år, og jeg frygter nedrykning. Og ja, jeg er AGF-fan
Personligt har jeg holdt med Liverpool og OB lige så længe jeg kan huske, og det fortsætter jeg med til min dødsdag, no matter what. Det har intet at gøre med hvor jeg bor og har boet.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp