Mon ikke det bliver en 3. plads og kvalkamp om en plads?Surf skrev:Kedelig pulje ja, gider snart ikke møde Portugal mere. Udover Portugal er det rent østlande, og dem plejer vi aldrig rigtigt at have det nemt imod.
Svær gruppe, hvor vi sikkert skal kæmpe med Serbien om 2. pladsen.
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hvad er ideen med at vi er i pulje med Frankrig, som er værter? Og var der ikke flere lande der var værter? Spørger fordi jeg har syge børn og ikke har fulgt med i lodtrækningen. Tak
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Frankrig spiller venskabskampe/træningskampe i de runder hvor et hold fra vores pulje sidder over.Jesper skrev:Hvad er ideen med at vi er i pulje med Frankrig, som er værter? Og var der ikke flere lande der var værter? Spørger fordi jeg har syge børn og ikke har fulgt med i lodtrækningen. Tak
Re: Sv: Smånyheder fra fodboldens verden
Obligatoriske kampe, som de blev udtrukket til?Emmy skrev:Frankrig spiller venskabskampe/træningskampe i de runder hvor et hold fra vores pulje sidder over.Jesper skrev:Hvad er ideen med at vi er i pulje med Frankrig, som er værter? Og var der ikke flere lande der var værter? Spørger fordi jeg har syge børn og ikke har fulgt med i lodtrækningen. Tak
Hvad mener du?Jesper skrev:Obligatoriske kampe, som de blev udtrukket til?Emmy skrev:Frankrig spiller venskabskampe/træningskampe i de runder hvor et hold fra vores pulje sidder over.Jesper skrev:Hvad er ideen med at vi er i pulje med Frankrig, som er værter? Og var der ikke flere lande der var værter? Spørger fordi jeg har syge børn og ikke har fulgt med i lodtrækningen. Tak
Hvis Serbien-Portugal og Albanien-Armenien spiller så spiller vi en testkamp mod Frankrig. Dvs alle hold i vores pulje spiller to gange mod Frankrig.
Re: Sv: Smånyheder fra fodboldens verden
Jeg spørger fordi det er en ny praksis.Emmy skrev:Hvad mener du?Jesper skrev:Obligatoriske kampe, som de blev udtrukket til?Emmy skrev:Frankrig spiller venskabskampe/træningskampe i de runder hvor et hold fra vores pulje sidder over.Jesper skrev:Hvad er ideen med at vi er i pulje med Frankrig, som er værter? Og var der ikke flere lande der var værter? Spørger fordi jeg har syge børn og ikke har fulgt med i lodtrækningen. Tak
Hvis Serbien-Portugal og Albanien-Armenien spiller så spiller vi en testkamp mod Frankrig. Dvs alle hold i vores pulje spiller to gange mod Frankrig.
Korrekt, det er en ny ting for at give det allerede kvalificerede værtsland nogle gode testkampe.Jesper skrev:Jeg spørger fordi det er en ny praksis.Emmy skrev:Hvad mener du?Jesper skrev:Obligatoriske kampe, som de blev udtrukket til?Emmy skrev:Frankrig spiller venskabskampe/træningskampe i de runder hvor et hold fra vores pulje sidder over.Jesper skrev:Hvad er ideen med at vi er i pulje med Frankrig, som er værter? Og var der ikke flere lande der var værter? Spørger fordi jeg har syge børn og ikke har fulgt med i lodtrækningen. Tak
Så er Spurs ved at komme ned igen, efter deres kolosale hype de senere år. Lækkert.

Loris har også sagt han vil væk hvis spurs ikke kommer i Chl. (målmanden)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
I får også lige den her;
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... ncies.html
Læg især mærke til underoverskriften;
"David Moyes has quickly assimilated the £37 million signing into what is now the best attack in the Premier League"
Jesus.
"David Moyes has quickly assimilated the £37 million signing into what is now the best attack in the Premier League"
Jesus.

Det fremgår ret tydeligt i artiklen, at skribenten ikke mener "det bedst spillende angreb i Premier League", men "det på papiret og potentielt bedste angreb i Premier League". Og der er jeg ærligt talt tilbøjelig til at give ham ret. Mata/Rooney/Van Persie er i hvert fald en trio, som ingen seriøse fodboldfolk kan finde andet end frygtindgydende.RedRedRed skrev:I får også lige den her;
Jesus.
Det er i mine øjne bedre end noget hverken Man City, Chelsea, Arsenal, Tottenham eller Liverpool kan stille med - og det er på papiret også på niveau med Bayerns bedste offensive trio i min bog. Real Madrid og Barcelona er naturligvis i en klasse for sig, da de foruden et generelt udvalg af fremragende spillere har verdens to absolut bedste til at trække sig op.
Sturridge og Suarez ligger 1 og 2 på top score listen, så kan ikke helt se at vi skal være misundelig på andre....Jeg vil ikke bytte med andre ihvertfald. Suarez har lavet flere mål i år end mata, persie og rooney tilsammen, sturridge er hele to mål efter at slå disse tre , i PL.Cou har lavet tre mere end mata, Cou har scoret 3 mål denne sæson. Vurderet ud fra de første 7-8 måneder af sæsonen slår LFC, manu med mange længderAarde skrev: Det fremgår ret tydeligt i artiklen, at skribenten ikke mener "det bedst spillende angreb i Premier League", men "det på papiret og potentielt bedste angreb i Premier League". Og der er jeg ærligt talt tilbøjelig til at give ham ret. Mata/Rooney/Van Persie er i hvert fald en trio, som ingen seriøse fodboldfolk kan finde andet end frygtindgydende.
Det er i mine øjne bedre end noget hverken Man City, Chelsea, Arsenal, Tottenham eller Liverpool kan stille med - og det er på papiret også på niveau med Bayerns bedste offensive trio i min bog. Real Madrid og Barcelona er naturligvis i en klasse for sig, da de foruden et generelt udvalg af fremragende spillere har verdens to absolut bedste til at trække sig op.
Verden er smask fuld af hyklere....
Selvfølgelig har Suárez og Sturridge været forrygende i denne sæson. I det store hele anser jeg dog stadig Van Persie og Rooney som en bedre duo, og Mata ville jeg til hver en tid vælge over både Sterling og Coutinho. Men bevares; hvis det spillemæssige billede i tilpas lang tid fortsætter med at se ud, som det gør nu, så kan det da meget vel tænkes, at min opfattelse bliver taget op til genovervejelse.Thommo skrev:Sturridge og Suarez ligger 1 og 2 på top score listen, så kan ikke helt se at vi skal være misundelig på andre....Jeg vil ikke bytte med andre ihvertfald. Suarez har lavet flere mål i år end mata, persie og rooney tilsammen, sturridge er hele to mål efter at slå disse tre , i PL.Cou har lavet tre mere end mata, Cou har scoret 3 mål denne sæson. Vurderet ud fra de første 7-8 måneder af sæsonen slår LFC, manu med mange længderAarde skrev: Det fremgår ret tydeligt i artiklen, at skribenten ikke mener "det bedst spillende angreb i Premier League", men "det på papiret og potentielt bedste angreb i Premier League". Og der er jeg ærligt talt tilbøjelig til at give ham ret. Mata/Rooney/Van Persie er i hvert fald en trio, som ingen seriøse fodboldfolk kan finde andet end frygtindgydende.
Jeg vil foretrække vores Cou/Sterling,Sturr, Suarez til enhver tid, men hvis du tilsatte moyes i LFC´s varme stol, ville det hele falme. Så ville persie,shrek, mata og Brendan Rodgers være at foretrække, marginalt. Jeg synes LFC offensiven undervurderes en del, sammen med Brendan.
Og er med på jeg er lidt efter Suarez i spiller tråden, men han bringer stadig mere til holdet end shrek. Det er positivt
Og er med på jeg er lidt efter Suarez i spiller tråden, men han bringer stadig mere til holdet end shrek. Det er positivt

Verden er smask fuld af hyklere....
Uha, nam nam og ham skal vi da gå all in for.Wormie skrev:Loris har også sagt han vil væk hvis spurs ikke kommer i Chl. (målmanden)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them