Dagens Kampe
- TomViolence
- Alder: 36
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Re: Dagens Kampe
Gude kasse af Adam.
Hvorfor solgte vi ham?
Hvorfor solgte vi ham?

Hvorfor lavede han aldrig så gode mål i Liverpool?TomViolence skrev:Vanvittigt flot mål af Adam. Det må man give ham!

YNWA
-
- Alder: 37
Charlie Adam!!
Adam viser det eneste han kan, nemlig at sparke til en bold.
- TomViolence
Ligegyldigt! Vi ville alligevel aldrig have beholdt ham - desuden er det fint, at han gør det mod Scum.SimonA skrev:Hvorfor lavede han aldrig så gode mål i Liverpool?TomViolence skrev:Vanvittigt flot mål af Adam. Det må man give ham!

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
Nu får walthers garanteret det røde kort!
Walters slipper med gult der var han heldig.
- Kristian M
Haha, hvis I søger underholdning, kan jeg anbefale Scums danske forum. Magen til grædekoner skal man lede længe efter.

- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Er det ikke sådan ca det samme når vi er bagud i en kamp? Prøv at find kamptråden fra Hull-kampen, eller endda bare Villa-kampen frem igen..Kristian M skrev:Haha, hvis I søger underholdning, kan jeg anbefale Scums danske forum. Magen til grædekoner skal man lede længe efter.
- TomViolence
LiiiiiiinkKristian M skrev:Haha, hvis I søger underholdning, kan jeg anbefale Scums danske forum. Magen til grædekoner skal man lede længe efter.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- Kristian M
Vil på ingen måder sammenligne det der foregår inde på deres kamptråd lige nu med vores egen. Men du kan dømme selv: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthr ... ted/page17ThunderZtorm skrev:Er det ikke sådan ca det samme når vi er bagud i en kamp? Prøv at find kamptråden fra Hull-kampen, eller endda bare Villa-kampen frem igen..Kristian M skrev:Haha, hvis I søger underholdning, kan jeg anbefale Scums danske forum. Magen til grædekoner skal man lede længe efter.

-
He he, det er fornuftige ting de skriver.Kristian M skrev:Vil på ingen måder sammenligne det der foregår inde på deres kamptråd lige nu med vores egen. Men du kan dømme selv: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthr ... ted/page17ThunderZtorm skrev:Er det ikke sådan ca det samme når vi er bagud i en kamp? Prøv at find kamptråden fra Hull-kampen, eller endda bare Villa-kampen frem igen..Kristian M skrev:Haha, hvis I søger underholdning, kan jeg anbefale Scums danske forum. Magen til grædekoner skal man lede længe efter.
Er glad for at der er retningslinier herinde, føj et sprog!