Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
mortenbak

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 29. jan, 2014 22:05

Damn hvor er City et fuldstændigt klassehold !!!

Jeg håber de kører Tottenham fuldstændig over og smadrer deres selvtillid fuldstændig til de næste mange kampe !!

Og føj hvor jeg synes tootenham spiller svinsk lige pludselig... ikke særlig sympatisk.

Forestil jer at de finder på det samme mod os, med vores glas spillere... så har vi ikke nogen tilbage til resten af sæsonen..

jeg håber på 7-1 til city !!!

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » onsdag, 29. jan, 2014 22:07

Hvad har Adebayor gang i, og hvorfor fik han ikke et gult kort?

APLFC
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af APLFC » onsdag, 29. jan, 2014 22:16

Stadig 0-0 mellem Chel$ki og Hammers, men mon ikke de blå laver en enkel og vidner 1-0 i klassisk Mourinho stil.

Bojangles
Alder: 46

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » onsdag, 29. jan, 2014 22:18

Jesper skrev:Syntes det var et tyndt straffe. Men to ting er problematiske: dommeren ser situationen udmærket, men linjevogteren dømmer straffet. Det burde ikke være muligt. Og så det røde kort, som er fair nok jf fodboldloven. Her synes jeg så loven skal laves om. Det er dobbeltstraf og gult kort burde være nok.
Jeg kan godt forstå hvad du mener, men som det er nu, så er der ikke nogen der bevidst vil begå straffe for at undgå et mål. Hvis det kun giver gult, så er der mange der vil tage chancen og æde et gult og fjerne en 100% chance i feltet, og give et straffe i stedet. Og det gider jeg simpelthen ikke se på.

At jeg så mener at så tyndt et straffe som de fik her, er pisse ærgerligt at han skulle ud på, er noget helt andet. Jeg ved dog ikke helt hvad der skal til for at sikre sig der? Ikke uden at ændre reglerne og give folk en tur i boksen i et antal minutter... men det syntes jeg også er en mærkelig glidebane ifht professionel fodbold - fair nok at der er 10 min for et gult kort på de lave serieniveauer (vist kun i jylland?)

KlausJohan

Indlæg af KlausJohan » onsdag, 29. jan, 2014 22:32

Kom nu Hammers hold ud fem minutter mere - please.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 29. jan, 2014 22:33

Bojangles skrev:
Jesper skrev:Syntes det var et tyndt straffe. Men to ting er problematiske: dommeren ser situationen udmærket, men linjevogteren dømmer straffet. Det burde ikke være muligt. Og så det røde kort, som er fair nok jf fodboldloven. Her synes jeg så loven skal laves om. Det er dobbeltstraf og gult kort burde være nok.
Jeg kan godt forstå hvad du mener, men som det er nu, så er der ikke nogen der bevidst vil begå straffe for at undgå et mål. Hvis det kun giver gult, så er der mange der vil tage chancen og æde et gult og fjerne en 100% chance i feltet, og give et straffe i stedet. Og det gider jeg simpelthen ikke se på.

At jeg så mener at så tyndt et straffe som de fik her, er pisse ærgerligt at han skulle ud på, er noget helt andet. Jeg ved dog ikke helt hvad der skal til for at sikre sig der? Ikke uden at ændre reglerne og give folk en tur i boksen i et antal minutter... men det syntes jeg også er en mærkelig glidebane ifht professionel fodbold - fair nok at der er 10 min for et gult kort på de lave serieniveauer (vist kun i jylland?)
Kan godt være at man fjerner én 100% chance, men et straffespark må vel også kaldes en 100% chance, så på den led opnår man jo ikke rigtig noget?

Tidsbegrænsede udvisninger bruges også på Fyn.

Og så blev det 5-1 :lol:
Senest rettet af Sledgehammer onsdag, 29. jan, 2014 22:35, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Weissmuller
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 45

Indlæg af Weissmuller » onsdag, 29. jan, 2014 22:34

Bojangles skrev:

Man ryger også ud i 10 min på Sjælland. Det har jeg trods alt prøvet et par gange.:-). Mener du skal helt op i sjællands eller jyllandsserien, før man slipper for de 10 min

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 29. jan, 2014 22:35

Tottenham er mildest talt til grin. Hvis vi ender under dem i år så kan vi lige så godt lukke klubben. Hold op hvor jeg synes Tottenham er elendige. 5-0 mod os. 5-1 og 6-0 mod City. Gider ikke engang tjekke deres andre resultater mod tophold
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 29. jan, 2014 22:37

LFC-Aaby skrev:Tottenham er mildest talt til grin. Hvis vi ender under dem i år så kan vi lige så godt lukke klubben. Hold op hvor jeg synes Tottenham er elendige. 5-0 mod os. 5-1 og 6-0 mod City. Gider ikke engang tjekke deres andre resultater mod tophold
Pas nu på :shhh: Vi er kun 3 points - og ca 30 mål :lol: - bedre end dem
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hagman

Indlæg af Hagman » onsdag, 29. jan, 2014 22:39

Westham fik 0-0 på broen. Tak for den :)
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 29. jan, 2014 22:41

Det har jo været en praktisk talt perfekt runde for os. På nær Spurs-City kampens betydning: Jeg tror, City tager titlen fra spids nu. Vi må gøre vores for at komme så tæt på som muligt.

Weissmuller
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 45

Indlæg af Weissmuller » onsdag, 29. jan, 2014 22:42

Var der frispark til keeperen, eller har Eto'o en sag?

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » onsdag, 29. jan, 2014 22:42

Sådan Hammers!
Hvorfor fik de 2-3 min. ekstra tillægstid?
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 29. jan, 2014 22:43

CVLiverpool skrev:Sådan Hammers!
Hvorfor fik de 2-3 min. ekstra tillægstid?
Mourinho er den nye Fergie :army7:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 29. jan, 2014 22:44

ScouserTommy skrev:
LFC-Aaby skrev:Tottenham er mildest talt til grin. Hvis vi ender under dem i år så kan vi lige så godt lukke klubben. Hold op hvor jeg synes Tottenham er elendige. 5-0 mod os. 5-1 og 6-0 mod City. Gider ikke engang tjekke deres andre resultater mod tophold
Pas nu på :shhh: Vi er kun 3 points - og ca 30 mål :lol: - bedre end dem
Jeg ved det godt 8-) Men det siger sig selv at de har en målscore på -1. Efter 23 kampe. Til sammenligning har City +42
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Besvar