Jeg tror generelt at Mignolet i det lange løb viser sig at være en rigtig fornuftig "signing".
Der skal såmænd bare skabes lidt sikkerhed omkring ham, så kommer det

Det er jo afgørende for en målmand, at forsvaret foran ham hænger bare nogenlunde sammen. Gør det ikke det, er målmanden meget ofte prisgivet, eller tvunget til konstant at diske op med klasseredninger, hvilket der jo ikke er nogen målmand i verden der kan.MKJ skrev:Det er chokerende, at kvaliteten af Mignolets præstationer er faldet så meget de seneste måneder. Jeg håber og tror på, at det er et selvtillidsproblem.
Fuldstændig og totalt enig. Forsvaret er det dårligste siden Roy Evans tiden velsagtens(mener at kunne huske det ikke var godt, som nyudklækket LFC fan), ikke kvalitets mæssigt individuelt, men de fungerer bare ikke sammen, ser det ud til. At BR´s 1. valg i centerforsvaret er mit 5. valg efter Ilori, gør selvfølgelig at jeg derfor giver Skrtel en enorm skyld for det lort der foregår i forsvaret, og det falder selvfølgelig tilbage på manden med ansvaret. Ikke at jeg vil fyre BR, er giga fan af ham, men fatter ikke Skrtel er 1. valg. Men at give Mignolet skylden for ret meget, er ret langt ude i min verden. Men vi ser fodbold forskelligt, det er jeg helt med på. Så at jeg har Skrtel som 5. valg ser andre som langt ude, og fint med mig.RedRedRed skrev:
Det er jo afgørende for en målmand, at forsvaret foran ham hænger bare nogenlunde sammen. Gør det ikke det, er målmanden meget ofte prisgivet, eller tvunget til konstant at diske op med klasseredninger, hvilket der jo ikke er nogen målmand i verden der kan.
Fejler forsvaret, går der ekstra mange mål ind på målmanden. Det går selvfølgelig ud over selvtilliden, hvilket ikke gør situationen bedre.
Ja, de var godt nok kritiske. :/ Det er også svært at sige noget til, når man ser alle de drops, Mignolet har lavet i løbet af de sidste par måneder... Puuuha.kongrasmus skrev:Hvor er det dog rart, at både mølby og peter kjær har samme mening som mig ang. mignolet. Peter vil have en ny målmand for at supplere mignolet, mølby mener ikke han er god nok.
Jeg syntes der er nogen af dem de viste som drops, der ikke er det. Men indlægget, hvor han tager den foran panden på Johnson og det skud lige på ham, hvor han sætter sig er rigtig skidte. Men de andre kunne gå ind på de fleste målmænd.TomViolence skrev:Ja, de var godt nok kritiske. :/ Det er også svært at sige noget til, når man ser alle de drops, Mignolet har lavet i løbet af de sidste par måneder... Puuuha.kongrasmus skrev:Hvor er det dog rart, at både mølby og peter kjær har samme mening som mig ang. mignolet. Peter vil have en ny målmand for at supplere mignolet, mølby mener ikke han er god nok.
Det fint nok du forsvar ham, og det ok med dit synspunkt.Bojangles skrev:Jeg syntes der er nogen af dem de viste som drops, der ikke er det. Men indlægget, hvor han tager den foran panden på Johnson og det skud lige på ham, hvor han sætter sig er rigtig skidte. Men de andre kunne gå ind på de fleste målmænd.TomViolence skrev:Ja, de var godt nok kritiske. :/ Det er også svært at sige noget til, når man ser alle de drops, Mignolet har lavet i løbet af de sidste par måneder... Puuuha.kongrasmus skrev:Hvor er det dog rart, at både mølby og peter kjær har samme mening som mig ang. mignolet. Peter vil have en ny målmand for at supplere mignolet, mølby mener ikke han er god nok.
Og nu har han jo så også lige stået en fantastisk kamp
Helt enig. Det er alt for tidligt (men meget typisk herinde) allerede at afskrive Mignolet. Han har tidligere vist, at han er en klasse målmand og viser det igen i går. Håber hans lille downperiode er et overstået kapitel nu.Jesper skrev:Jeg synes at han skal have kæmpe ros for kampen igår. Den mentale styrke han kom med var vigtig, især fordi man har fornemmet at han tidligere var begyndt at tvivle på sig selv. Flot præstation!