Ok, en nedgroet tånegl er forhåbentlig en joke? Men mht. forstuvninger, så holder jeg fast i mit originale udsagn. Jeg forstuvede min ankel for et par måneder siden, og der er bare ikke noget værre, end ikke at kunne dyrke motion og spille fodbold i den periode. Så nej, det håber jeg ikke for hverken Evra eller nogle andre United- eller Evertonspillere.Thommo skrev:Aaaarh, jeg håber sgu den normale start 11´er ude med nedgroede tånegle HVER gang vi møder et hold. Og lur mig om ikke også jeg håber på en forstuvning af og til. Mange skriver det, men face to face, mangler jeg endnu at have mødt nogle der reelt ikke håber til en lille skade til persie, evra og shrek når vi har mødt scum. Lige netop med feks shrek persie evra, kan jeg nu tilmed håbe på en lidt længere skade. Ilde set i disse politisk korrekte tider, som jeg har skrevet før. Men kan nu engang ikke ændre på, hvad jeg ikke ser noget skidt, mildt sagt, håber på, er et andet ord.TomViolence skrev:Det er noget underligt noget at ønske skader til spillere, uanset omfanget og hvilke hold de spiller på.
Dagens Kampe
- TomViolence
- Alder: 36
Re: Dagens Kampe
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Der må jeg sku' være med Thommo. Selvfølgelig håber jeg ikke, at nogle fodboldspillere render ind i langvarige skader, men når vi møder de bedste hold i Premier League, så håber jeg altid, at deres bedste spiller har en skavank af en eller anden art, der forhindrer ham i at spille. Rationelt set er det ikke moralsk ok at tænke på den måde, men når det kommer til fodbold, så tænker jeg ikke altid rationelt. Så tager passionen og følelserne til Liverpool over.
Mon ikke også deres spillere tænker det samme om Suarez af og til?
Mon ikke også deres spillere tænker det samme om Suarez af og til?
Ser heller ikke for kønt ud;ScouserTommy skrev:Apropos skader:
http://www.bold.dk/nyt/Oviedo-har-paadr ... lt-benbrud
Lyder væmmeligt. Håber det bedste for ham.
God bedring til Oviedo.
Hvorfor skulle en nedgroet negl være en joke? Du har ikke prøvet det kan jeg næsten forstå. Folk kan tro jeg fylder dem med løgn, men jeg har prøvet åbent benbrud og korsbåndet røg også i ulykken i højre ben/knæ, det gjorde ondt, mit venstre knæ har været gået af led a´ la Larsen i 92´ , det var ikke så galt, og så har jeg haft en nedgroet negl, neglen der blev flået af er den værste smerte jeg har oplevet, nogensinde.TomViolence skrev:
Ok, en nedgroet tånegl er forhåbentlig en joke? Men mht. forstuvninger, så holder jeg fast i mit originale udsagn. Jeg forstuvede min ankel for et par måneder siden, og der er bare ikke noget værre, end ikke at kunne dyrke motion og spille fodbold i den periode. Så nej, det håber jeg ikke for hverken Evra eller nogle andre United- eller Evertonspillere.
Og har haft smerter siden ulykken med benbrud og korsbåndsskade(i 2000), så har altså ikke ondt af en mange millonær forstuver foden, og er ude 3-4 uger....Eller 3-4 måneder, det er ikke livstruende

Verden er smask fuld af hyklere....
- TomViolence
Skal det være livstruende, før at man kan have ondt af en anden?Thommo skrev:Hvorfor skulle en nedgroet negl være en joke? Du har ikke prøvet det kan jeg næsten forstå. Folk kan tro jeg fylder dem med løgn, men jeg har prøvet åbent benbrud og korsbåndet røg også i ulykken i højre ben/knæ, det gjorde ondt, mit venstre knæ har været gået af led a´ la Larsen i 92´ , det var ikke så galt, og så har jeg haft en nedgroet negl, neglen der blev flået af er den værste smerte jeg har oplevet, nogensinde.TomViolence skrev:
Ok, en nedgroet tånegl er forhåbentlig en joke? Men mht. forstuvninger, så holder jeg fast i mit originale udsagn. Jeg forstuvede min ankel for et par måneder siden, og der er bare ikke noget værre, end ikke at kunne dyrke motion og spille fodbold i den periode. Så nej, det håber jeg ikke for hverken Evra eller nogle andre United- eller Evertonspillere.
Og har haft smerter siden ulykken med benbrud og korsbåndsskade(i 2000), så har altså ikke ondt af en mange millonær forstuver foden, og er ude 3-4 uger....Eller 3-4 måneder, det er ikke livstruende
Vi må bare blive enige om at være uenige...
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Kæmpe tennisdrama! Kom så Stan The Man
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Coady starter inde for for Sheffield United mod Fulham, hvis nogle har lyst til at se ham spille.
PIS Fulham er bagud!Redmaniac skrev:Coady starter inde for for Sheffield United mod Fulham, hvis nogle har lyst til at se ham spille.
De skal vinde for at mit odds går op (: Har sat en 10'er på 8 kampe og hvis Fulham vinder kampen går den op og jeg er næsten 600kr rigere!!
- TomViolence
Kommer han op i gear, så begynder jeg at blive bange...TomViolence skrev:RvP scorer efter 5-6 minutter for Scum.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Det gør han ikke. Inden for de næste 2-3 kampe ryger han ind i skade igen.thefugle skrev:Kommer han op i gear, så begynder jeg at blive bange...TomViolence skrev:RvP scorer efter 5-6 minutter for Scum.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Man kan jo håbe.Emmy skrev:Det gør han ikke. Inden for de næste 2-3 kampe ryger han ind i skade igen.thefugle skrev:Kommer han op i gear, så begynder jeg at blive bange...TomViolence skrev:RvP scorer efter 5-6 minutter for Scum.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Arsenal bagud ved pausen
Ikke mere
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!