Så den også lige. Lettelse!Redtothebone skrev:tweet fra Lucas
I would like to let you know that my injury isn't serious and I will be back in a few weeks.
21 - Lucas Leiva
Re: 21 - Lucas Leiva
For satan det er gode nyheder.

Det er en fantasisk nyhed
Håber bare ikke han tager nogen chancer med sit helbred fordi han vil med til vm.
Derudover ændre ikke på at vi stadig bør hente en ny defensiv midt i dette vindue.

Håber bare ikke han tager nogen chancer med sit helbred fordi han vil med til vm.
Derudover ændre ikke på at vi stadig bør hente en ny defensiv midt i dette vindue.
- TomViolence
- Alder: 36
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Absolut.RedRedRed skrev:
Ugens absolut bedste nyhed
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Det mest brugbare tweet i laaaaaaanng tid!!!Mazter81 skrev:Absolut.RedRedRed skrev:
Ugens absolut bedste nyhed
Vi får så meget brug for ham imod Man Utd, Tottenham, Man City og Chelsea. 4 kampe, som han nu burde nå. Desværre ser Arsenal-kampen den 8. februar ud til at komme for tidligt.
Kloppite
-
- Alder: 37
Kæft, det er godt! Men synes nu alligevel, vi skal hente en til defensiv midt som backup og for at presse Lucas.
Nogle der har noget nyt om Lucas??? Jeg savner ham godt nok! 

Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
Han træner da med bold i hvert fald;shv12 skrev:Nogle der har noget nyt om Lucas??? Jeg savner ham godt nok!
Dejligt at se. Så må vi bare håbe han snart træner med holdet. Mange takRedRedRed skrev:Han træner da med bold i hvert fald;shv12 skrev:Nogle der har noget nyt om Lucas??? Jeg savner ham godt nok!

Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
Rigtig godt at se Lucas tilbage på holdet igår. Han faldt fint ind sammen med resten af holdet, og han har helt sikkert en rolle at spille i de resterende kampe. Jeg kan sagtens se ham komme ind og være med til at holde en føring qua hans korte spil og åbenlyse defensive kvaliteter. Han presser måske ikke lige så aggressivt som Allen og Henderson, men til gengæld er hans timede indgreb og positionering second to none. Derudover dækker han et større område foran forsvaret og er rigtig god til at støtte sine backs, hvilket uagtet gårsdagens suveræne indsats kan blive et af vores svage punkter.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Igen igår får Lucas altså thumps up herfra. En god ro han besidder og fik lov at vise at han fremad også kan sætte spillet og lave gode afleveringer.
We need a new Fowler...
-
ja, Lucas gjorde det fremragende med ro, overblik og koldblodighed!
2. halvleg lignede i højere grad den possesion-baserede fodbold, som BR prøvede at indføre i starten af sidste sæson, hvor bolden blev kørt meget tålmodigt rundt på banen.....endnu et alternativ til vores tempobaserede hvirvelvinds-bold, som vi ikke altid vil få held, plads eller tid til.
Det er efterhånden en ganske afvekslende og fyldt palet, som vi og BR råder over - både hvad angår spillestil og formation. Sidste sæsons 'manglende plan b'-beskyldninger er efterhånden en saga blot.....og godt det samme, når personificeringen af denne mangel - Andy Carroll - på godt og ondt viser sig frem som i går! (Og ja, kan egentlig godt lide Carroll, men jeg er nu glad for at vores angrebsspil skal klare sig uden ham....)
2. halvleg lignede i højere grad den possesion-baserede fodbold, som BR prøvede at indføre i starten af sidste sæson, hvor bolden blev kørt meget tålmodigt rundt på banen.....endnu et alternativ til vores tempobaserede hvirvelvinds-bold, som vi ikke altid vil få held, plads eller tid til.
Det er efterhånden en ganske afvekslende og fyldt palet, som vi og BR råder over - både hvad angår spillestil og formation. Sidste sæsons 'manglende plan b'-beskyldninger er efterhånden en saga blot.....og godt det samme, når personificeringen af denne mangel - Andy Carroll - på godt og ondt viser sig frem som i går! (Og ja, kan egentlig godt lide Carroll, men jeg er nu glad for at vores angrebsspil skal klare sig uden ham....)
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Lucas ser ud til at smutte jvf hans Instagram
Tjek @LFC_Agenda's tweet: https://twitter.com/LFC_Agenda/status/4 ... 3885604864
Tjek @LFC_Agenda's tweet: https://twitter.com/LFC_Agenda/status/4 ... 3885604864
Lucas exit??? Det kunne godt tyde på det.
http://instagram.com/p/n5L_tBATB3/
http://instagram.com/p/n5L_tBATB3/
Hellere en god trekant end en ond cirkel