21 - Lucas Leiva

Underkategori til tidligere LFC-spillere
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af AJ » søndag, 19. jan, 2014 23:50

Jæger skrev:Ind med Fernando! Det kan kun gå for langsomt!
Endelig én der kun kalder ham Fernando, som han altid har været kendt som. Hvorfor skal det dér Reges lige pludselig nævnes af alle? Det svarer til, at man begyndte at kalde Coutinho for Correia, som han heder til efternavn.

sjampen

Indlæg af sjampen » mandag, 20. jan, 2014 00:04

AJ skrev:
Endelig én der kun kalder ham Fernando, som han altid har været kendt som. Hvorfor skal det dér Reges lige pludselig nævnes af alle? Det svarer til, at man begyndte at kalde Coutinho for Correia, som han heder til efternavn.
Et bud kunne være at der løber en anden brasilianer ved navn Fernando rundt i Shaktar Donetsk, som også spiller def. midt. Det skabte i sommers nogle problemer da Skahtar købte Fred, hvor flere troede at det var angriberen som bombede på landsholdet når det i virkeligheden var den offensive midtbane spillende Fred.
Imod moderne fodbold.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » mandag, 20. jan, 2014 06:22

sjampen skrev:
AJ skrev:
Et bud kunne være at der løber en anden brasilianer ved navn Fernando rundt i Shaktar Donetsk, som også spiller def. midt. Det skabte i sommers nogle problemer da Skahtar købte Fred, hvor flere troede at det var angriberen som bombede på landsholdet når det i virkeligheden var den offensive midtbane spillende Fred.
Godt bud. Men så burde det efter min mening være "den nye Fernando", der måtte få et andet navn. Ham fra Porto kom først! ;)

Den nye Fernando hedder i øvrigt 'Fernando Lucas Martins', hvilket jeg aldrig har hørt nogen kalde ham :?

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 20. jan, 2014 08:50

Synd for Lucas, der også var ved at spille sig ind i den brasilianske VM trup, hvor han nok misser VM såfremt skadens omfang er som frygtet. Det så ud til de behandlede for korsbåndsskade den måde de prøve at bevæge Lucas' ben på.

Vi bliver nød til at handle nu, da vi ikke kan undvære den ekstra midtbanespiller. Som vi så mod Aston Villa, så skal vi spille med 3 på den centrale midtbane. Alt andet er selvmord, hvor selv middelmådige hold kan presse os. Derfor skal vi hente en central midtbanemand mere.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Brockins

Indlæg af Brockins » tirsdag, 21. jan, 2014 13:19

Men hvem er ledig OG har kvaliteten?

Brugeravatar
Jesse Pinkman

Indlæg af Jesse Pinkman » tirsdag, 21. jan, 2014 15:06

MKJ skrev:Men hvem er ledig OG har kvaliteten?
Fernando går der stærke rygter om. Ham anser jeg for at være stærke end i Lucas i styrke og tackling. Men jeg er dog i tvivl om hans taktiske sans og placering uden bold (hvad Lucas mestre i).

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 21. jan, 2014 15:16

Er der intet nyt om skaden?

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 21. jan, 2014 17:14

Kloppite

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 21. jan, 2014 17:41

Lang tid og mange kampe, men vel trods alt "billigt" sluppet... :(
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » tirsdag, 21. jan, 2014 17:57

Please Rodgers. Hent en DM'er hjem, så vi kan spille:

---- New guy -----
---Allen - Hendo

Jeg frygter vores midtbane bliver løbet over ende, hvis Gerrard skal ned som DM'er.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 21. jan, 2014 18:59

Ind med blæksprutten så er der lidt håb for top 4 igen :army7:
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Mazter81
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » onsdag, 22. jan, 2014 08:57

CVLiverpool skrev:Please Rodgers. Hent en DM'er hjem, så vi kan spille:

---- New guy -----
---Allen - Hendo

Jeg frygter vores midtbane bliver løbet over ende, hvis Gerrard skal ned som DM'er.
Så tror jeg heller ikke, at det vil være værre. Hvis han har to løbestærke spillere sammen med sig i en midtbanetrekant (enten vendt den ene eller den anden vej), så tror jeg ikke det er så slemt. Problemet mod Villa var jo, at der kun var to spillere på den centrale midt

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » onsdag, 22. jan, 2014 12:19

Mazter81 skrev:

---- New guy -----
---Allen - Hendo

Så tror jeg heller ikke, at det vil være værre. Hvis han har to løbestærke spillere sammen med sig i en midtbanetrekant (enten vendt den ene eller den anden vej), så tror jeg ikke det er så slemt. Problemet mod Villa var jo, at der kun var to spillere på den centrale midt
Den konstellation vil jeg også gerne give en chance, før Gerrard dømmes ude, men det ændrer ikke på, at vi skal have en ekstra midtbanemand i tilfælde af flere skader. Både Allen og Gerrard kunne sagtens løbe ind i en ny skade.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Mazter81
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » onsdag, 22. jan, 2014 12:33

JTN skrev:
Mazter81 skrev:

---- New guy -----
---Allen - Hendo

Den konstellation vil jeg også gerne give en chance, før Gerrard dømmes ude, men det ændrer ikke på, at vi skal have en ekstra midtbanemand i tilfælde af flere skader. Både Allen og Gerrard kunne sagtens løbe ind i en ny skade.
enig

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 22. jan, 2014 22:24

tweet fra Lucas
I would like to let you know that my injury isn't serious and I will be back in a few weeks.
YNWA

Besvar