21 - Lucas Leiva

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Hekkem » fredag, 10. jan, 2014 11:37

tue69 skrev: Ja der havde jeg også forventet, at den gode Lucas var lidt mere raceren. Han kunne da i øvrigt godt lige have taget Cavani og Falcao med, bare lige for at vise dem, hvor pissehyggeligt det er i Liverpool.

Så kunne Aspas fortælle dem lidt om hvor rart det er at sidde på bænken, mens Luis Suarez gør alt arbejdet. Good times!
Ja, og Lucas sørger for alle kan være gode, så længe han rydder op.

Uhmm Cavani til Liverpool - Nice

Mon ikke brasserne/spanierne/sydamerikanerne/negrito'erne fra london området mener der er for langt til Liverpool?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » fredag, 10. jan, 2014 11:38

Hekkem skrev:
tue69 skrev: Ja der havde jeg også forventet, at den gode Lucas var lidt mere raceren. Han kunne da i øvrigt godt lige have taget Cavani og Falcao med, bare lige for at vise dem, hvor pissehyggeligt det er i Liverpool.

Så kunne Aspas fortælle dem lidt om hvor rart det er at sidde på bænken, mens Luis Suarez gør alt arbejdet. Good times!
Ja, og Lucas sørger for alle kan være gode, så længe han rydder op.

Uhmm Cavani til Liverpool - Nice

Mon ikke brasserne/spanierne/sydamerikanerne/negrito'erne fra london området mener der er for langt til Liverpool?
Cavani, den dejlige mand.

Det kan godt være at Liverpool ikke helt er sexet nok ift. London. I så fald stemmer jeg for at vi henter Batigol, som i min optik stadigvæk ville pryde ethvert holds offensiv. Også i det herrens år 2014.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 10. jan, 2014 11:40

tue69 skrev: Cavani, den dejlige mand.

Det kan godt være at Liverpool ikke helt er sexet nok ift. London. I så fald stemmer jeg for at vi henter Batigol, som i min optik stadigvæk ville pryde ethvert holds offensiv. Også i det herrens år 2014.
Cavani har ædt Batigol ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 18. jan, 2014 23:48

Nogen der har hørt noget om skadens omfang? Det gør mig sgu trist og nervøs.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 18. jan, 2014 23:51

Surf skrev:Nogen der har hørt noget om skadens omfang? Det gør mig sgu trist og nervøs.
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... as-fitness
"He clashed knees with an opponent, so we'll just see how he is," Rodgers told reporters after the final whistle.

"He just felt a little click in his knee. Hopefully it's not too serious. We'll not know for the next 24 to 48 hours."

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 19. jan, 2014 18:19

For fanden da også :( Det bare ikke være sandt :wall:
Liverpool F.C. Danmark - Nyheder, transfers og meget mere
Rygterne dømmer Lucas ude i resten af sæsonen med endnu en alvorlig knæskade - intet er dog bekræftet endnu. ‪#‎LFC‬
Senest rettet af Sledgehammer søndag, 19. jan, 2014 18:40, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » søndag, 19. jan, 2014 18:32

Føj hvor er det synd for Lucas hvis det er sandt, sikke et helvede han har været igennem :(
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 19. jan, 2014 19:02

Det er skidt med lucas. Han er spilleren man ser mangler alvorligt når han er ude. Vigtig spiller. Liverpool må handle hurtigt. Defensivt midt er der ingen bredde på.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 19. jan, 2014 19:12

6-8 uger ude, i værste fald resten af sæsonen. Det er i mere end en forstand katastrofal. I sig selv er det forbistret at han er ude men det kan jo desværre også opildne BR til at benytte Gerrard på dm. Og det vil være noget rigtigt pis.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 19. jan, 2014 19:37

Emmy skrev:6-8 uger ude, i værste fald resten af sæsonen. Det er i mere end en forstand katastrofal. I sig selv er det forbistret at han er ude men det kan jo desværre også opildne BR til at benytte Gerrard på dm. Og det vil være noget rigtigt pis.
Jeg kunne ikke være mere enig. Det kan give store udfordringer. Lucas er svær at undvære. Br må handle hurtigt og finde den klasse df midt vi forventer var i tankerne i forvejen.

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 19. jan, 2014 19:37

Emmy skrev:6-8 uger ude, i værste fald resten af sæsonen. Det er i mere end en forstand katastrofal. I sig selv er det forbistret at han er ude men det kan jo desværre også opildne BR til at benytte Gerrard på dm. Og det vil være noget rigtigt pis.
Jeg kunne ikke være mere enig. Det kan give store udfordringer. Lucas er svær at undvære. Br må handle hurtigt og finde den klasse df midt vi forventer var i tankerne i forvejen.

Brugeravatar
Brockins

Indlæg af Brockins » søndag, 19. jan, 2014 20:04

Synd for Lucas. Mon det er tid til at finde en fast erstatning? Den sidste alvorlige skade han fik, fjernede en del af hans kvaliteter. hvad kommer der mon til at ske nu?

Problemet er vel bare, at det er svært og dyrt at finde en tilgængelig spiller her i januar, der kan udfylde hans plads. Så skal vi ud i noget midlertidigt noget - måske et lån?

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 19. jan, 2014 20:08

MKJ skrev:Synd for Lucas. Mon det er tid til at finde en fast erstatning? Den sidste alvorlige skade han fik, fjernede en del af hans kvaliteter. hvad kommer der mon til at ske nu?

Problemet er vel bare, at det er svært og dyrt at finde en tilgængelig spiller her i januar, der kan udfylde hans plads. Så skal vi ud i noget midlertidigt noget - måske et lån?
M'vila er en mulighed.
Song ved jeg ikke om er tilgængelig.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » søndag, 19. jan, 2014 21:53

Forhåbentlig vil han bruge Allen, hvis der ikke handles ind. Jeg er ikke tryg ved Gerrard på den plads.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 39

Indlæg af Jæger » søndag, 19. jan, 2014 23:47

Ind med Fernando! Det kan kun gå for langsomt!

Besvar