Jeg tillader mig at håbe på det bedste! Intet er sikkert, så ingen grund til andet!thefugle skrev:Ja gid vi kunne hente ham. Det er der dog ikke nogen chance overhovedet for desværre. Det bliver nok til Spanien eller Frankrig.Skøtt skrev:4 spillere fra Chelsea der varmer op, Midtbane/Offensive spillere - INGEN Mata...
Der er noget helt galt, siden han ikke bliver brugt...
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Morten Bruun er muligvis en af de dummeste mennesker i verdens at høre på.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Før sæsonen tippede jeg Chelsea som vinder af ligaen, og selv om jeg lige pt ser Man City som favorit, så har Chelsea en irriterende evne til at kværne en modstander ned og lukke kampene i slutningen af 2. halvleg - de er effektive i den forstand at de bare hele tiden får resultater uden at være sprudlende.
Tror de er Citys største konkurrent til titlen, hvoraf jeg ikke regner med at Arsenal holder helt i mål. Jeg tror vi selv kommer tæt på uden at vi for alvor blander os.
Tror de er Citys største konkurrent til titlen, hvoraf jeg ikke regner med at Arsenal holder helt i mål. Jeg tror vi selv kommer tæt på uden at vi for alvor blander os.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Nøj en skævert Puncheon

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hvad skete der lige for Leeds i dag? 0-6 mod Sheffield W.?
Trist at se vores gamle ærkerivaler synke så dybt. Jeg læste at de har indgået en samarbejdsaftale - der dog næppe omfatter udveksling af spillere
- med San Francisco 49ers. Men hvad angår branding, marketing, merchandise etc etc kan de uden tvivl lære meget af amerikanerne
Trist at se vores gamle ærkerivaler synke så dybt. Jeg læste at de har indgået en samarbejdsaftale - der dog næppe omfatter udveksling af spillere
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det havde kostet MINDST en kasse øl, at sparke et så slattent og ukoncentreret straffespark på mit veteranhold!Skøtt skrev:Nøj en skævert Puncheon![]()
Vi SMADRER det PIShold !
Mener bestemt der var mål på den Cardiff sparket på overlæggeren. Ikke på selve skudet men efter mål manden griber den fører han den ind bag stregen i luften.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Det kostede mig 300 kr. Indtil nu da jeg havde tippet på at Crystal Palace vil score på straffesparkCynwal skrev:Det havde kostet MINDST en kasse øl, at sparke et så slattent og ukoncentreret straffespark på mit veteranhold!Skøtt skrev:Nøj en skævert Puncheon![]()
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Den var helt sikkert over stregen. Måske der blev dømt frispark til keeperen?Hekkem skrev:Mener bestemt der var mål på den Cardiff sparket på overlæggeren. Ikke på selve skudet men efter mål manden griber den fører han den ind bag stregen i luften.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det må man da håbe, at der blev dømt. For ellers virker deres nye system da slet ikke!ScouserTommy skrev:Den var helt sikkert over stregen. Måske der blev dømt frispark til keeperen?Hekkem skrev:Mener bestemt der var mål på den Cardiff sparket på overlæggeren. Ikke på selve skudet men efter mål manden griber den fører han den ind bag stregen i luften.
YNWA
Man så ikke på klippet fra 6'eren om der blev dømt frispark til målmandenSimonA skrev:Det må man da håbe, at der blev dømt. For ellers virker deres nye system da slet ikke!ScouserTommy skrev:Den var helt sikkert over stregen. Måske der blev dømt frispark til keeperen?Hekkem skrev:Mener bestemt der var mål på den Cardiff sparket på overlæggeren. Ikke på selve skudet men efter mål manden griber den fører han den ind bag stregen i luften.
Flot mål af Christian Erksen
Eriksen!!