Dagens Kampe
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Dagens Kampe
He-he-he Phil Bardsley til 1-0 i første halvlegs Fergie-time 

Vi SMADRER det PIShold !
øvra står og brokker sig igen igen igen, efter der er fløjtet til halvleg, hvorfor fanden giver de ham ikke gult.
Verden er smask fuld af hyklere....
- TomViolence
- Alder: 36
Han har lige fået et gult kort pga. hånd på bolden, så det ville være noget kontroversielt at give ham hans andet gule kort ... Hvilket jeg egentlig synes er fair nok.Thommo skrev:øvra står og brokker sig igen igen igen, efter der er fløjtet til halvleg, hvorfor fanden giver de ham ikke gult.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
Utroligt at en så ung og uerfaren spiller som Januzaj skal ind og tage så meget ansvar. Det viser lidt Manchester Uniteds nuværende forfatning. Det er mig stadigvæk en gåde, at man troede Fellaini var løsningen på den centrale midtbane.
Det skal dog nok (desværre) vende, når Rooney og Van Persie er tilbage. De to spillere er alene dygtige nok til at afgøre kampene på egen hånd.
Det skal dog nok (desværre) vende, når Rooney og Van Persie er tilbage. De to spillere er alene dygtige nok til at afgøre kampene på egen hånd.
Men når Sturridge er tilbage.. Uha.. SAS!Robbie_God_Fowler skrev:Utroligt at en så ung og uerfaren spiller som Januzaj skal ind og tage så meget ansvar. Det viser lidt Manchester Uniteds nuværende forfatning. Det er mig stadigvæk en gåde, at man troede Fellaini var løsningen på den centrale midtbane.
SAS > Rooney & RvP
YNWA
Nå det så jeg ikke, nej 2. gule er nok i overkanten. Zapper bare forbi af og til.
Rooney ja, men van Persie har ikke set særlig stærk ud i de kampe han har spillet i år..Robbie_God_Fowler skrev:Utroligt at en så ung og uerfaren spiller som Januzaj skal ind og tage så meget ansvar. Det viser lidt Manchester Uniteds nuværende forfatning. Det er mig stadigvæk en gåde, at man troede Fellaini var løsningen på den centrale midtbane.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- TomViolence
- Alder: 36
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vores agenter Borini og Assaidi gør deres arbejde til UG med kryds og slange.
-
Det ændrer dog ikke på det faktum, at han stadigvæk er dygtig nok til at vinde kampene for Manchester United. Senest eksemplificeret i kampen mod Arsenal. En Van Persie på 90% er imø stadigvæk blandt ligaens bedste angribere.thefugle skrev:Rooney ja, men van Persie har ikke set særlig stærk ud i de kampe han har spillet i år..Robbie_God_Fowler skrev:Utroligt at en så ung og uerfaren spiller som Januzaj skal ind og tage så meget ansvar. Det viser lidt Manchester Uniteds nuværende forfatning. Det er mig stadigvæk en gåde, at man troede Fellaini var løsningen på den centrale midtbane.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Dagens bedste Twitter besked
@themichaelowen's tweet: https://twitter.com/themichaelowen/stat ... 8371419119
@themichaelowen's tweet: https://twitter.com/themichaelowen/stat ... 8371419119
*host* odds 5,0 *host*, det er lige før jeg er glad for den aske grå zombie fra man u, han er sgu penge værdAllanShore skrev:Ud fra jeres odds, så tror I jo slet ikke på United!? Det er trods alt jeres egne penge.

At finalen er opnåeligt er idag lige meget, jeg er sgu glad for aske