Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Har folk set Debuchy's tackling imod WBA?
Det burde give en ualmindeligt lang karantæne. Mere end Suarez's bid. Det var så hensynsløst og jeg forstår slet ikke man kan finde på at gøre sådan noget.
Det burde give en ualmindeligt lang karantæne. Mere end Suarez's bid. Det var så hensynsløst og jeg forstår slet ikke man kan finde på at gøre sådan noget.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- TomViolence
- Alder: 36
Jeg er i princippet enig med dig, men forskellen er - i mine øjne - bare, at sådan en tacklings straf allerede er fastlagt, hvorimod et bid er ... lettere uortodokst, og dermed svære at sammenligne på den måde, som du gør her.thefugle skrev:Har folk set Debuchy's tackling imod WBA?
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Gult kort til Oscar for film. Av av hva Mourinho?
Men men, han skal jo nok få snoet medierne om sin lillefinger og få det til at lyde som om Oscar er heldig med at være i live.
Men men, han skal jo nok få snoet medierne om sin lillefinger og få det til at lyde som om Oscar er heldig med at være i live.

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Howard Webb 12.mand for Manure igen? 
Så er der vist ingen grund til at se den kamp.

Så er der vist ingen grund til at se den kamp.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Re: Sv: Dagens Kampe
Holy moly...thefugle skrev:Har folk set Debuchy's tackling imod WBA?
Fuldstændig retarderet tackling!
Et bid i armen bliver man bare ikke "skadet" af. Den der tackling, hvis den havde ramt hans fod eller bare skinnebenet. Det kunne nemt ha været en brækket knogle. Det er mere "potentielt" karriere sluttende end et bid. Jeg tror nu heller ikke suarez bed så hårdt..TomViolence skrev:Jeg er i princippet enig med dig, men forskellen er - i mine øjne - bare, at sådan en tacklings straf allerede er fastlagt, hvorimod et bid er ... lettere uortodokst, og dermed svære at sammenligne på den måde, som du gør her.thefugle skrev:Har folk set Debuchy's tackling imod WBA?
@Lars
Ja, jeg er næsten helt i chok..:/
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- TomViolence
Scum er en større konkurrent til 4 pladsen end spurs så Come ón eriksen
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
0-0 ville umiddelbart være det bedste resultat for os - det ville betyde vi henter 2 point på begge holdene.peter42 skrev:Scum er en større konkurrent til 4 pladsen end spurs så Come ón eriksen
Det douche gjorde var også, meget uortodokst.TomViolence skrev:Jeg er i princippet enig med dig, men forskellen er - i mine øjne - bare, at sådan en tacklings straf allerede er fastlagt, hvorimod et bid er ... lettere uortodokst, og dermed svære at sammenligne på den måde, som du gør her.thefugle skrev:Har folk set Debuchy's tackling imod WBA?
Verden er smask fuld af hyklere....
Eriksen med assist... Og så har de da fået gang i Adebayor
- TomViolence
Ikke rigtig, desværre. Hvad er det i øvrigt for et komma?Thommo skrev:Det douche gjorde var også, meget uortodokst.TomViolence skrev:Jeg er i princippet enig med dig, men forskellen er - i mine øjne - bare, at sådan en tacklings straf allerede er fastlagt, hvorimod et bid er ... lettere uortodokst, og dermed svære at sammenligne på den måde, som du gør her.thefugle skrev:Har folk set Debuchy's tackling imod WBA?
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
Flot Wellbeck!
Godt set af Webb....
Hvor er det ulækkert at se på Wellbeck!
Hvor er det ulækkert at se på Wellbeck!

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly