Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Nej, de tweets var dateret til i går - min computer står på det rigtige klokkeslæt.
Men kan man slette sine egne tweets er det jo der, den ligger. Har aldrig lavet et må jeg indrømme. For mig er twitter blot en kilde til at få hurtige informationer om Liverpool, fra spillere, legender osv.. En af disse havde blot henvist til siden, og jeg må indrømme, at jeg nok er hoppet i med begge ben!
Men kan man slette sine egne tweets er det jo der, den ligger. Har aldrig lavet et må jeg indrømme. For mig er twitter blot en kilde til at få hurtige informationer om Liverpool, fra spillere, legender osv.. En af disse havde blot henvist til siden, og jeg må indrømme, at jeg nok er hoppet i med begge ben!
Liverpool Football Klopp
Det er ham der tweeter der har sat sin dato tilbageAndreasN skrev:Nej, de tweets var dateret til i går - min computer står på det rigtige klokkeslæt.
Mon ikke Twitter's time registration er serverstyret?
Lodtrækningen til sidste års ottendedelsfinaler i Champions League, var der også noget lusket ved.
Dette kan jeg desuden selv bekræfte. Jeg så et billede af de omtalte testresultater dagen inden.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champion ... ammentraef
Dette kan jeg desuden selv bekræfte. Jeg så et billede af de omtalte testresultater dagen inden.
-
Hvis intentionen var at snyde, hvor dumt er det så ikke at lave to identiske lodtrækninger?Pakken skrev:Lodtrækningen til sidste års ottendedelsfinaler i Champions League, var der også noget lusket ved.
Fan af Manchester United
Er det bare mig, eller er det ikke sket før? Synes det lyder helt vildt bekendt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Mener samme snak var omkring lodtrækningen til VM puljerne
Kyriakos Papadopoulos fik iflg bold. de første minutter i benene i over et år, og ham ville Schalke have 16-17 mill for da LFC forhørte sig. Skal ikke udtale mig om fremtiden, og om Papadopoulos er bedre end Sakho engang i fremtiden men foretrækker i den grad Sakho til samme penge, tænk hvis vi i sommers havde fyret en formue af på en mand der var ude til december. Herligt man(LFC ledelsen) tænker sig om.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Februar er hård for Arsenal:
Fixtures
8 Feb Liverpool (away, Premier League)
12 Feb Manchester United (home, Premier League)
15 Feb FA Cup fifth round
19 Feb Bayern Munich (home, Champions League)
Fixtures
8 Feb Liverpool (away, Premier League)
12 Feb Manchester United (home, Premier League)
15 Feb FA Cup fifth round
19 Feb Bayern Munich (home, Champions League)
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Husk lige at få marts med:
Marts:
Bayern (a)
Tottenham (a)
Chelsea (a)
Man City (h)
Marts:
Bayern (a)
Tottenham (a)
Chelsea (a)
Man City (h)
Så kom der en reaktion til Wilsheres "finger", i sidste weekend.
http://m.skysports.com/article/football//9077947
For an FA charge to follow, all three panel members must agree it is a sending-off offence. In this instance, the panel were unanimous.
The Arsenal midfielder has until 6pm on December 18 to respond to the FA charge.
Gunners boss Arsene Wenger admitted in his post-match press conference that the club would accept any ban handed out "if he did it".
If that is the case, then Wilshere is likely to miss the visit of Chelsea to the Emirates Stadium next Monday.
http://m.skysports.com/article/football//9077947
For an FA charge to follow, all three panel members must agree it is a sending-off offence. In this instance, the panel were unanimous.
The Arsenal midfielder has until 6pm on December 18 to respond to the FA charge.
Gunners boss Arsene Wenger admitted in his post-match press conference that the club would accept any ban handed out "if he did it".
If that is the case, then Wilshere is likely to miss the visit of Chelsea to the Emirates Stadium next Monday.
BBC Sport @BBCSport 22m Vis oversættelse
Cardiff boss Malky Mackay is told by owner Vincent Tan in a highly critical email to resign or he will be sacked, BBC Sport understands.
Det kan simpelthen få mit pis i kog, at man skal have sådan en snotdum asiat til at drive en fodboldklub i den bedste engelske række. Først ødelægger hans en enorm del af klubbens identitet, og nu behandler han den som sit legetøj. Stakkels Mackay. Jeg håber godt nok, at det fjols er ude af fodboldens verden så hurtigt som muligt.
Cardiff boss Malky Mackay is told by owner Vincent Tan in a highly critical email to resign or he will be sacked, BBC Sport understands.
Det kan simpelthen få mit pis i kog, at man skal have sådan en snotdum asiat til at drive en fodboldklub i den bedste engelske række. Først ødelægger hans en enorm del af klubbens identitet, og nu behandler han den som sit legetøj. Stakkels Mackay. Jeg håber godt nok, at det fjols er ude af fodboldens verden så hurtigt som muligt.
Liverpool Football Klopp
- TomViolence
- Alder: 36
Rodgers har været ude og forsvare Mackay og det synes jeg generelt alle managere er ift hurtige fyringer og beslutninger der imod spillets ånd og historie.AndreasN skrev:BBC Sport @BBCSport 22m Vis oversættelse
Dog er det markedets præmisser - ejer han klubben, så kan han jo gøre hvad han vil! Tror det ville være særdeles fordelagtigt, hvis man (og ved ikke hvem "man" er) på en eller anden måde via lov skulle have en vis fan-indflydelse på hver klub, således at traditioner og historik blev respekteret.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Folk var også rimelig uforstående over for fyringen af Nigel Adkins i Southampton sidste sæson, da han jo egentlig havde fået dem til at klare det nogenlunde. Pochettino har så bare taget dem til et helt nyt niveau, som jeg personligt ikke havde regnet med, så det viste sig, at det var et klogt træk af ejeren. Det kan jo også være, at det ender med at forbedrer Cardiff, for de hænger sgu lidt med røven i vandskorpen pt. Især spillemæssigt.
Fan af Manchester United