Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 04. dec, 2013 22:56

:lol:

Tyvstjålet fra facebook:

David Moyes has spent the last 11 years trying to get Everton to beat Man Utd at Old Trafford, and tonight he has finally achieved it!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 04. dec, 2013 23:02

AndreasN skrev::lol:

Tyvstjålet fra facebook:

David Moyes has spent the last 11 years trying to get Everton to beat Man Utd at Old Trafford, and tonight he has finally achieved it!
:D

Apropos FB, Twitter etc.: Mon ikke Niklas Bendtner i morgen vil udråbe sig selv til universets største fodboldspiller nogensinde og annoncere, at han inden for få dage forventer at modtage et hertil svarende tilbud fra Real eller Barca?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 04. dec, 2013 23:18

ScouserTommy skrev: Apropos FB, Twitter etc.: Mon ikke Niklas Bendtner i morgen vil udråbe sig selv til universets største fodboldspiller nogensinde og annoncere, at han inden for få dage forventer at modtage et hertil svarende tilbud fra Real eller Barca?
Tvivlsomt, Bendtner har haft laaangt større støtte fra mig, end nu, men vil dog ikke jorde ham. Det klarer pressen fint. Synes det var et sølle forsøg på at være morsom. Bare min mening.
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 05. dec, 2013 00:06

Surf skrev:Vi kan vel godt lige nyde den her engang.

Billede
Haha. Selvom nogle mener, at Man Utd har en middelmådig trup (det gør jeg så ikke), så må man da alligevel indrømme, at Moyes har gjort det elendigt indtil videre. Det er tre kampe i træk nu uden sejr.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 05. dec, 2013 01:18

Thommo skrev:
ScouserTommy skrev: Apropos FB, Twitter etc.: Mon ikke Niklas Bendtner i morgen vil udråbe sig selv til universets største fodboldspiller nogensinde og annoncere, at han inden for få dage forventer at modtage et hertil svarende tilbud fra Real eller Barca?
Tvivlsomt, Bendtner har haft laaangt større støtte fra mig, end nu, men vil dog ikke jorde ham. Det klarer pressen fint. Synes det var et sølle forsøg på at være morsom. Bare min mening.
Syntes Bendter klare fint selv at 'jorde' sig selv, manden er jo til grin.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 05. dec, 2013 01:57

Dansk mentalitet når det er værst, sparke på en mand der ligger ned. At han scorer idag, gøres til noget negativt. Hvis ikke han havde scoret var han OGSÅ til grin, det er svært at være ham, er jeg helt overbevist om, idet at han er en en succes idag, men stadig til grin.

Janteloven var for ned af gående før krisen, men synes i den grad den grad fint i disse stunder. Min konklussion er at krisen har noget at sige.... Og det at være med i kliken det jorderer Bendtner selvfølgelig. Følg flokken, så er du i sikkerhed mentaliteten, som jeg kalder det....Pænt sagt, kyllinge mentalitet er et andet ord. Det er sjældent folk har en mening offentligt, der ikke følger et stort flertal....Men det er ganske naturligt idet det ligger i generne(helt seriøst). Men mangler personligt disse gener, er jeg overbevist om.
Verden er smask fuld af hyklere....

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » torsdag, 05. dec, 2013 05:04

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 05. dec, 2013 12:55

Thommo skrev:Dansk mentalitet når det er værst, sparke på en mand der ligger ned. At han scorer idag, gøres til noget negativt. Hvis ikke han havde scoret var han OGSÅ til grin, det er svært at være ham, er jeg helt overbevist om, idet at han er en en succes idag, men stadig til grin.

Janteloven var for ned af gående før krisen, men synes i den grad den grad fint i disse stunder. Min konklussion er at krisen har noget at sige.... Og det at være med i kliken det jorderer Bendtner selvfølgelig. Følg flokken, så er du i sikkerhed mentaliteten, som jeg kalder det....Pænt sagt, kyllinge mentalitet er et andet ord. Det er sjældent folk har en mening offentligt, der ikke følger et stort flertal....Men det er ganske naturligt idet det ligger i generne(helt seriøst). Men mangler personligt disse gener, er jeg overbevist om.

Vås !

at gemme sig bag janteloven når man møder kritik er dansk mentalitet.

Der er ingen der sparker til Bendtner mens han ligger ned, men han skal da heller ikke belønnes for hans opførsel, som er decideret barnlig ? jeg nægter simpelthen at belønne en mand jeg ingen respekt har for, grundet hans opførsel og hans udtalelser, fordi han score et mål med HULL..

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 05. dec, 2013 13:19

Bellamy_fever skrev:
Thommo skrev:Dansk mentalitet når det er værst, sparke på en mand der ligger ned. At han scorer idag, gøres til noget negativt. Hvis ikke han havde scoret var han OGSÅ til grin, det er svært at være ham, er jeg helt overbevist om, idet at han er en en succes idag, men stadig til grin.

Vås !

at gemme sig bag janteloven når man møder kritik er dansk mentalitet.

Der er ingen der sparker til Bendtner mens han ligger ned, men han skal da heller ikke belønnes for hans opførsel, som er decideret barnlig ? jeg nægter simpelthen at belønne en mand jeg ingen respekt har for, grundet hans opførsel og hans udtalelser, fordi han score et mål med HULL..
Hvilken opførsel og hvilke udtalelser er det du har et problem med?

Det her er hvad han har udtalt:
"- Det var en fantastisk følelse. Det tror jeg også man kunne se på min jubel. Det var min første Premier League-start i denne sæson, så jeg er meget glad for, at vi vandt og for at jeg scorede, siger Bendtner til Arsenal TV."

Hvad er problemet?

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 05. dec, 2013 13:27

Hans generelle karriere igennem snakker jeg om, jeg ændre ikke mening om ham og for den sags skyld andre mennesker over en dag grundet en kamp fordi han laver et mål og udtaler sig ordentligt.

Det ændre altså ikke på alt det lort han har lavet igennem hans karriere og den, sorry to say, fiasko af en fodboldspiller han er blevet til i forhold til alle de muligheder han stod med. Jeg har faktisk haft rigtig høje tanker om Bendtner, men at han lige pludselig score et mål, for mig altså ikke til at vende 180 grader og tro at nu er han en verdensmand og alle hans hjerneblødninger er fortid..

af samme årsag som jeg heller ikke skaber mig som en sindssyg når Liverpool taber mod Hull og erklærer os som et middelmådigt hold, fordi jeg ved at den slags sker for selv de bedste og det ændre ikke det store billede at Liverpool ER en større klub end Hull... det er bare ikke nok for mig at Bendter scorer ÉT mål til at ændre min mening om ham (igen, noter venligst at jeg startede med at være possitiv stemt på ham, men alle hans idiotiske beslutninger udenfor banen, og hans manglende evner på banen har fået mig til at være 'modstander' af Bendtner.)

Edit: Er det gået din næste forbi at han næsten lige, i fuldskab, har smadret døren til swimmingpool i hans lejlighedkomplex kl. lort om natten. for så dagen efter at udtale at han ønsker at fokusere på den vigtige kamp aften efter.... det er DEN slags.

Edit igen:
Jeg startede altså ikke med at 'angribe' Bendtner i denne situation, jeg argumentere bare mod ****** (kan ikke huske hvem det var) som smed jantelovskortet fordi man lavede jokes om Bendtner... Man må MEGET gerne stikke næsen langt frem som Bendtner (eller Zlatan eller Ballotelli - som jeg personligt bedre kan lide, BEGGE to.. idét de viser klassen på banen OG ikke whiner bagefter over den 'negative opmærksomhed') gør, og skabe sig som en rockstar, men så skal man edermame ikke stå og pibe bagefter når folk så peger fingre når du ikke kan leve op til det billede du selv har skabt dig.

Vil Bendtner skånes for at blive 'mobbet' fordi han ingen mål score, skal han lade være med at kræve en så høj løn, han skal lade være med at kalde sig en verdensklasse striker (mange år siden han gjorde det). Sådan er det, hvis du sælger en vare på at det er verdens bedste så skal det edermame også være det, og hvis det ikke er det, skal det da ihvertfald ikke rende og ødelægge ting og skabe sig, så skal det som MINIMUM kæmpe røven ud af bukserne for at blive det.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 05. dec, 2013 13:53

Jeg falder ikke i svime over Bendtner, fordi han har scoret et mål mod Hull. Indrømmer, at det var en flot scoring, men der skal mere til. Tør du tage et væddemål på, om næste gang han trækker overskrifter bliver fordi han har været i slagsmål, ødelagt ting, moonet offentligt eller lignende, eller fordi han har spillet en fantomkamp for Arsenal?

Jeg er indtil videre meget skeptisk ift hans evne til at administrere hans uomtvisteligt store talent; en del af min negativitet skyldes formentlig lige præcis, at jeg jo ikke er i tvivl om at manden faktisk kunne blive en klasseangriber (dog ikke decideret verdensklasse, men mindre kan også gøre det...), og at det derfor er så forbandet ærgerligt, at han ikke tager karrieren mere seriøst.

Jeg har af og til sammenlignet ham med Frederik Fetterlein, der også havde evner til langt mere end han opnåede, men som ødelagde det for sig selv med en udsvævende livsstil, hvor indsatsen i nattelivet og ugebladene ofte forekom vigtigere end den på træningsbanen. Den sammenligning holder jeg fast i, indtil Bendtner selv giver mig anledning til at ændre den. Håber da at det sker, for landsholdet kan ved gud godt bruge en klasseangriber.
Senest rettet af Sledgehammer torsdag, 05. dec, 2013 17:14, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 05. dec, 2013 16:33

:twisted:

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 07. dec, 2013 13:59

Vil jo helst ikke sige noget godt om Manure, men man kan altså ikke andet end være lidt misundelig på deres stadion. Nu har de vel for 2. gang på 3 dage omkring 75000 tilskuere, der lægger penge i klubkassen. Vi MÅ se at få opgraderet på den front, de ekstra penge de henter her ift os kunne vi også godt bruge...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 07. dec, 2013 14:37

Det vel også planen. men man kan også hører 70.000 suk højere ind 40.000 :D sådan som de spiller p.t
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 07. dec, 2013 14:42

Wormie skrev:Det vel også planen. men man kan også hører 70.000 suk højere ind 40.000 :D sådan som de spiller p.t
Ser man på 5 sæsoner, så vil tilskuerkapaciteten, større eksponering og brandværdi utvivlsomt kunne gøre sit ift at tiltrække talenter og ikke mindst økonomisk kapacitet i transfervinduerne. Så man kan godt grine nu (og det gør man), men de kommer igen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar