Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Gud hjælpe mig om Sakho ikke har scoret igen. Vildt imponerende at han lige sparker Frankrig til VM.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hey Woy, se nu at få skiftet Sturridge ud!!
Eller var det et selvmål?Emmy skrev:Gud hjælpe mig om Sakho ikke har scoret igen. Vildt imponerende at han lige sparker Frankrig til VM.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Aner det ikke. På livescore står han som målscorer, har ikke set det.LarsU skrev:Eller var det et selvmål?Emmy skrev:Gud hjælpe mig om Sakho ikke har scoret igen. Vildt imponerende at han lige sparker Frankrig til VM.
Til grin!Emmy skrev:Hey Woy, se nu at få skiftet Sturridge ud!!
Jeg fatter ikke, at vi som klub går med til, at en halvskadet Sturridge får lov at spille mere end en halveg i en ligegyldig venskabskamp. Er det ikke noget med, at klubberne kan give instrukser om, hvor lang tid en given spiller må spille i disse venskabskampe? Eller er det kun i FM?
Har vi fået nogle skader i aften? Har sturridge og Stevie spillede hele kampen uden problemer?? (Har ikke 6'eren)
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0
Stevie byttede med Henderson efter 56 min. Sturridge spiller hele kampenChampen skrev:Har vi fået nogle skader i aften? Har sturridge og Stevie spillede hele kampen uden problemer?? (Har ikke 6'eren)

Heller ikke jeg, men på resultat.dk stod der bare selvmål. Men han havde nok en finger eller en fod med i spillet!Emmy skrev:Aner det ikke. På livescore står han som målscorer, har ikke set det.LarsU skrev:Eller var det et selvmål?Emmy skrev:Gud hjælpe mig om Sakho ikke har scoret igen. Vildt imponerende at han lige sparker Frankrig til VM.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Argh! Skidt scenarie op til kampen på goodison! Ved man hvad der er sket med Johnson?Emmy skrev:Stevie byttede med Henderson efter 56 min. Sturridge spiller hele kampenChampen skrev:Har vi fået nogle skader i aften? Har sturridge og Stevie spillede hele kampen uden problemer?? (Har ikke 6'eren)og GJ gik åbenbart i stykker lige op til kampstart.
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0
Det er også ændret til selvmål nu, så mon ikke han bare har truet en ukrainer med sin mohawk og fået ham til at score selvmålLarsU skrev:Heller ikke jeg, men på resultat.dk stod der bare selvmål. Men han havde nok en finger eller en fod med i spillet!Emmy skrev:Aner det ikke. På livescore står han som målscorer, har ikke set det.LarsU skrev:Eller var det et selvmål?Emmy skrev:Gud hjælpe mig om Sakho ikke har scoret igen. Vildt imponerende at han lige sparker Frankrig til VM.

Sad GJ ikke på bænken?
England får røv til VM.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Jo det ser sådan ud. Derfor kan han jo godt have fået problemer lige op til kampstart, men jeg kan ikke rigtig finde noget info på det.Bojangles skrev:Sad GJ ikke på bænken?
Ja bedøm selvEmmy skrev:Det er også ændret til selvmål nu, så mon ikke han bare har truet en ukrainer med sin mohawk og fået ham til at score selvmålLarsU skrev:Heller ikke jeg, men på resultat.dk stod der bare selvmål. Men han havde nok en finger eller en fod med i spillet!Emmy skrev:Aner det ikke. På livescore står han som målscorer, har ikke set det.LarsU skrev:Eller var det et selvmål?Emmy skrev:Gud hjælpe mig om Sakho ikke har scoret igen. Vildt imponerende at han lige sparker Frankrig til VM.

http://www.dailymotion.com/embed/video/x17e4gp
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
-
Nu så jeg godt nok kun de sidste 25 min. i Sverige - Portugal, men er jeg ene om at tro, at det er en kamp, man vil huske ude i fremtiden? To af verdens bedste fodboldspillere ikke bare nu, men i denne generation, der med hver sin pragtpræstation gør sit allerypperste for at få sit land med til VM. Det er lige til en amerikansk B-film.
Fan af Manchester United