Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Crystal Palace tekniske niveau er rystende ringe. Tæmninger misses, eller springer flere meter væk. Og flere af spillerne har svært ved at udføre en simpel indersideaflevering.
Fantastisk stemning på Selhurst Park, men nok et af de ringeste mandskaber der har været i den bedste engelske række i nyere tid.
Fantastisk stemning på Selhurst Park, men nok et af de ringeste mandskaber der har været i den bedste engelske række i nyere tid.
Får man ikke minimum 2 dage for direkte rødt?Surf skrev:Arh. Arsenal har vist Liga Cup i midtugen. Så Arteta er alligevel med imod os.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Fuck nu af. Hvor er det dog irriterende at det findes så elendige hold i Premier League... CP kan ingenting overhovedet.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Ligemeget.. Vi vinder i dag og så slår vi Arsenal på lørdag!LFC-Aaby skrev:Fuck nu af. Hvor er det dog irriterende at det findes så elendige hold i Premier League... CP kan ingenting overhovedet.
YNWA
Det tør jeg ikke skulle sige. Tænkte umiddelbart kun på 1 dag, men ved det faktisk ikke.LFC-Aaby skrev:Får man ikke minimum 2 dage for direkte rødt?Surf skrev:Arh. Arsenal har vist Liga Cup i midtugen. Så Arteta er alligevel med imod os.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Kommentatorerne på 6'eren nævnte lige noget med 3 dage?Surf skrev:Det tør jeg ikke skulle sige. Tænkte umiddelbart kun på 1 dag, men ved det faktisk ikke.LFC-Aaby skrev:Får man ikke minimum 2 dage for direkte rødt?Surf skrev:Arh. Arsenal har vist Liga Cup i midtugen. Så Arteta er alligevel med imod os.
YNWA
-
Hvor er Ozil bare fantastisk god. Et niveau over alle andre.
Hvis det er for en nødbremse, så er jeg ret sikker på, at reglen om tre spilledages karantæne for direkte rødt frafalder. Det giver kun én spilledag.SimonA skrev:Kommentatorerne på 6'eren nævnte lige noget med 3 dage?Surf skrev:Det tør jeg ikke skulle sige. Tænkte umiddelbart kun på 1 dag, men ved det faktisk ikke.LFC-Aaby skrev:Får man ikke minimum 2 dage for direkte rødt?Surf skrev:Arh. Arsenal har vist Liga Cup i midtugen. Så Arteta er alligevel med imod os.
Og så alligevel ikke på niveau med vores egen fantastiske SuarezRobbie_God_Fowler skrev:Hvor er Ozil bare fantastisk god. Et niveau over alle andre.

Kloppite
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Godt nok et vildt skæg Tim Howard har groet... 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
FC Midtjylland er færdige. Så snart banerne begyndte at blive dårlige startede de med at falde.
FCK bliver nok mestre nu.
FCK bliver nok mestre nu.
Hent Shelvey tilbage!
Sanchez må have set Sturridge tidligere i dag 

david moyes lignede en på 55 år da han forlod everton, 3-4 mdr senere ligner han vel en på 65-68 år. han er 50 år iflg wiki 

Verden er smask fuld af hyklere....
http://www.goal.com/en-my/news/3895/spa ... eal-madrid
Helt enig. Real Madrid er virkelig hyklere. Så sent som i midtugen fik de en Juventus-spiller smidt efter et Ronaldo-dive.
Helt enig. Real Madrid er virkelig hyklere. Så sent som i midtugen fik de en Juventus-spiller smidt efter et Ronaldo-dive.
Hent Shelvey tilbage!
- Bellamy_fever
I mine øjne er spansk fodbold blevet ligegyldigt.. der er for langt fra Barca og Real til de andre, og de to klubbers indbyrdes kampe handler ikke om fodbold længere - det er pinligt at se på, det hold der kommer bagud vil bruge resten af kampen på at forsøge og presse dommeren til at få smidt en ud, istedet for at spille bedre... jammerligt.Aquilani4 skrev:http://www.goal.com/en-my/news/3895/spa ... eal-madrid
Personligt syntes jeg dog Madrid er de værste til det, men mange siger det modsatte så jeg forholder mig dog neutral
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"