Aquilani4 skrev:Graulund er virkelig trættende at høre på. Bonderøv.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
- TomViolence
- Alder: 37
LarsU skrev:Aquilani4 skrev:Graulund er virkelig trættende at høre på. Bonderøv.![]()
Ah, the irony...
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
StevenCarragher
Hold op hvor er det vildt at se AVB vrage spillere, der ikke præsterede i sidste kamp - og så stadig have et hold, der spiller så godt. Townsend er godt nok en god spiller.
Kan godt lide at Eriksen ikke får fripas, når Holtby har presset så meget på at komme ind. Det er lige præcis der forskellen imellem os og Spurs er - at de har en bred bænk med spillere, der kan gå ind og gøre en forskel..
Men ØV! Havde håbet, regnet og oddset på en villa sejr..
Kan godt lide at Eriksen ikke får fripas, når Holtby har presset så meget på at komme ind. Det er lige præcis der forskellen imellem os og Spurs er - at de har en bred bænk med spillere, der kan gå ind og gøre en forskel..
Lige netop det jeg prøvede jeg sige. Det er nemlig et spørgsmål om kvalitet. Tænk de har townsend, Lennon og Lamela til højre kant!!!StevenCarragher skrev:Hold op hvor er det vildt at se AVB vrage spillere, der ikke præsterede i sidste kamp - og så stadig have et hold, der spiller så godt. Townsend er godt nok en god spiller.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
StevenCarragher
Ja, selvom det er et ekstremt eksempel(de er ikke så godt dækket ind på alle pladser) - men det vilde er jo at Friedel, Kaboul, Rose, Dembele, Eriksen, Lennon, Lamela, Defoe, Adebayor, Chadli, Capoue ikke er på banen..LFC-Aaby skrev:Lige netop det jeg prøvede jeg sige. Det er nemlig et spørgsmål om kvalitet. Tænk de har townsend, Lennon og Lamela til højre kant!!!StevenCarragher skrev:Hold op hvor er det vildt at se AVB vrage spillere, der ikke præsterede i sidste kamp - og så stadig have et hold, der spiller så godt. Townsend er godt nok en god spiller.
Men lad os hygge os lidt over, at United faktisk er sat lidt af...
Man må sige at de har brugt deres penge for Bale, på nogle rigtig gode spillere!
Synes de har fået et meget bedre hold nu, end i sidste sæson. Javel var og er Bale verdensklasse, men blev han skadet, havde de ikke vildt meget. Nu kan de rotere som de vil..
Synes de har fået et meget bedre hold nu, end i sidste sæson. Javel var og er Bale verdensklasse, men blev han skadet, havde de ikke vildt meget. Nu kan de rotere som de vil..
YNWA
Ja.. Efter ham den gamle stoppede, er der kun 5 store hold tilbage i England.StevenCarragher skrev:Ja, selvom det er et ekstremt eksempel(de er ikke så godt dækket ind på alle pladser) - men det vilde er jo at Friedel, Kaboul, Rose, Dembele, Eriksen, Lennon, Lamela, Defoe, Adebayor, Chadli, Capoue ikke er på banen..LFC-Aaby skrev:Lige netop det jeg prøvede jeg sige. Det er nemlig et spørgsmål om kvalitet. Tænk de har townsend, Lennon og Lamela til højre kant!!!StevenCarragher skrev:Hold op hvor er det vildt at se AVB vrage spillere, der ikke præsterede i sidste kamp - og så stadig have et hold, der spiller så godt. Townsend er godt nok en god spiller.
Men lad os hygge os lidt over, at United faktisk er sat lidt af...
YNWA
Bonderøv-dialekten er en af de mest irriterende der findes.TomViolence skrev:LarsU skrev:Aquilani4 skrev:Graulund er virkelig trættende at høre på. Bonderøv.![]()
Ah, the irony...
Hent Shelvey tilbage!
Lad nu vær med at undervurder Man United.
Det er det samme med FCK. Alle sagde de var færdige, men nu er de kun 8 points efter 1. Pladsen.
Deres kommende kampe ser nemme ud. Mon ikke de får maksimumpoints og så er de med i toppen igen. Deres startprogram har været ret svært i modsætning til Arsenal.
Det er det samme med FCK. Alle sagde de var færdige, men nu er de kun 8 points efter 1. Pladsen.
Deres kommende kampe ser nemme ud. Mon ikke de får maksimumpoints og så er de med i toppen igen. Deres startprogram har været ret svært i modsætning til Arsenal.
Hent Shelvey tilbage!
Det var nu også meget ironisk.Aquilani4 skrev:Lad nu vær med at undervurder Man United.
YNWA
You just don't get it, do you?Aquilani4 skrev:Bonderøv-dialekten er en af de mest irriterende der findes.TomViolence skrev:LarsU skrev:Aquilani4 skrev:Graulund er virkelig trættende at høre på. Bonderøv.![]()
Ah, the irony...
Faktisk lidt utroligt, at du fortsætter med dine usympatiske og usmagelige udgydelser her på stedet, når du allerede ér blevet advaret om dit sprogbrug. Prøv nu at opføre dig en smule voksent. Eller find en anden sandkasse at lege i.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Ville i den grad håbe på at der blev tilføjet i forum vedtægterne at, du må ikke bare være på forum, når du udelukkende er troll. Dernæst er det flere gange opfordret til at undlade at citere troll, da "ignorer funktionen" så er ligegyldig.LarsU skrev: Faktisk lidt utroligt, at du fortsætter med dine usympatiske og usmagelige udgydelser her på stedet, når du allerede ér blevet advaret om dit sprogbrug.
Edit, må hellere skrive jeg ikke er STENsikker på england lover er troll, bare for at undgå eventuel karantæne for min påstand.
Verden er smask fuld af hyklere....
Ja, du har nok ret i, at det klogeste bare er at 'ignorere'.Thommo skrev:Ville i den grad håbe på at der blev tilføjet i forum vedtægterne at, du må ikke bare være på forum, når du udelukkende er troll. Dernæst er det flere gange opfordret til at undlade at citere troll, da "ignorer funktionen" så er ligegyldig.LarsU skrev: Faktisk lidt utroligt, at du fortsætter med dine usympatiske og usmagelige udgydelser her på stedet, når du allerede ér blevet advaret om dit sprogbrug.
Edit, må hellere skrive jeg ikke er STENsikker på england lover er troll, bare for at undgå eventuel karantæne for min påstand.