Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » mandag, 30. sep, 2013 22:03

@Surf

Du kan sagtens have ret i, at det er hans tanke med at smide en af deres åbenlyst bedste spillere på bænken, men når du har så god en spiller som Mata, så ødelægger det imø. mere, end det gavner, hvis du forsøger dig i den slags ligegyldige magtkampe. Chelski har brug for Mata, og derfor er der ikke råd til at sætte dig i respekt, fordi du vil ændre/udvikle på en spiller. Hvis man ikke mener, at Mata er god nok defensivt, så finder du en måde, hvor det ikke er nødvendigt, at han er et aktiv i defensiven.

Jeg forudser, at Mourinho ikke er træner i Chelski i næste sæson - senest.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » mandag, 30. sep, 2013 22:12

Cabaye kunne da være et udmærket bud på en afløser til Gerrard. Fantastisk afslutning og generelt en spiller, der ville pynte på vores midtbane, når alderen for alvor trykker hos Kaptajnen.

Edit: Jeg ser så, at han er 27 - måske lige en tand for gammel, selvom det lyder lidt absurd at sige om en herre på 27.
Senest rettet af AndreasN mandag, 30. sep, 2013 22:13, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » mandag, 30. sep, 2013 22:12

Jeg er sådan set enig, AndreasN. Det var bare tanker om, hvad årsagen kunne være. Jeg synes også det er tæt på at være meget dumt. Men et eller andet ræsonnement må der jo ligge bag.

Jeg tror tilgengæld, at Mourinho stadig er i Chelsea i næste sæson. Tror han får meget lang snor og i hvert fald et par transfervinduer. Ellers rabler det da først på biblioteket.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » mandag, 30. sep, 2013 22:15

Ja, det var også bare for at stadfæste, hvor dumt jeg synes, det ville være, hvis det skulle være tilfældet - men du kan sagtens have ret i din teori.

Og det er vist ingen hemmelighed, at det rabler på biblioteket. ;-)
Liverpool Football Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 30. sep, 2013 22:29

utroligt at newcastle kan have så 2 forskellige indstilling til at spille fodbold i første halvleg er de jo heldige ikke at være bagud 8 - 0 og i anden halvleg prøver de at indhente det tabte.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » mandag, 30. sep, 2013 23:00

Ross Barkley er imponerende at følge for tiden. (Ligeledes med Ramsey)
Billede

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 01. okt, 2013 00:42

Pongolle skrev:Ross Barkley er imponerende at følge for tiden. (Ligeledes med Ramsey)
Generelt en god generation af engelske midtbanespillere i Wilshere, Henderson, Barkley, Tom Cleverley og mindre etablerede talenter som Will Hughes, Nathaniel Chalobah, Tom Carroll mm.

På trods af et engelsk landshold med utallige problemer, så er der mange klar til at tage over for Gerrard, Lampard, Carrick og Barry.
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 01. okt, 2013 06:47

AndreasN skrev:Cabaye kunne da være et udmærket bud på en afløser til Gerrard. Fantastisk afslutning og generelt en spiller, der ville pynte på vores midtbane, når alderen for alvor trykker hos Kaptajnen.

Edit: Jeg ser så, at han er 27 - måske lige en tand for gammel, selvom det lyder lidt absurd at sige om en herre på 27.
Hans alder bør ikke være en hindring. Tværtimod, 27 år, så er han vel i sin bedste alder som fodboldspiller, og kan han bevare motivation og helbred kan der sagtens være 6-7 gode år i ham endnu.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 01. okt, 2013 10:42

Helt enig, ST. Min pointe er bare, at jeg ser Gerrard have 2-3 år i sig endnu, og til den tid vil det imø. ikke være holdbart, hvis hans afløser er 29-30 år - dertil skal vi have en med flere år i sig. Men lad os starte med at se, om Henderson fortsætter sin udvikling - så er det slet ikke sikkert, at en afløser til Gerrard bliver nødvendig.
Liverpool Football Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 01. okt, 2013 10:59

selv om gerrard er gerne vil spille alle kampe og mr.liverpool så kunne det måske også gøre ham bedre i de kampe han spillede hvis nu han kun spillede halvdelen af dem.
og hvis vi nu kommer i Chl næste år god forbid at jeg jinxer det men så har vi endnu flere kampe og så er nød til at have en world class midtbane spiller
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 01. okt, 2013 11:02

AndreasN skrev:Helt enig, ST. Min pointe er bare, at jeg ser Gerrard have 2-3 år i sig endnu, og til den tid vil det imø. ikke være holdbart, hvis hans afløser er 29-30 år - dertil skal vi have en med flere år i sig. Men lad os starte med at se, om Henderson fortsætter sin udvikling - så er det slet ikke sikkert, at en afløser til Gerrard bliver nødvendig.
Hvis Gerrard ikke opper sig i forhold til det niveau han har vist i de seneste kampe, så mener jeg vi har brug for en afløser allerede til januar. Han fylder simpelthen for lidt på midten efter min mening og har ikke det samme drive som tidligere.

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » tirsdag, 01. okt, 2013 11:15

Mads T. skrev:
AndreasN skrev:Helt enig, ST. Min pointe er bare, at jeg ser Gerrard have 2-3 år i sig endnu, og til den tid vil det imø. ikke være holdbart, hvis hans afløser er 29-30 år - dertil skal vi have en med flere år i sig. Men lad os starte med at se, om Henderson fortsætter sin udvikling - så er det slet ikke sikkert, at en afløser til Gerrard bliver nødvendig.
Hvis Gerrard ikke opper sig i forhold til det niveau han har vist i de seneste kampe, så mener jeg vi har brug for en afløser allerede til januar. Han fylder simpelthen for lidt på midten efter min mening og har ikke det samme drive som tidligere.
Er ked af at indrømme det, men jeg er rent faktisk enig. Der er bare ikke nok dynamik i Lucas/Gerrard konstellationen.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Indlæg af Callesen » tirsdag, 01. okt, 2013 11:32

Var PSG og/eller Monaco ikke ude efter Cabaye i sommers? Så vi får ham nok ikke uden kamp.

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 01. okt, 2013 14:18

Husk lige på, at spillere som Gerrard også kan have formnedgange. Dette forum har før meldt ham ude og kaldt ham for gammel, hvorefter han er kommet stærkt tilbage. Lad os lige se det an.

Uanset hvad, er jeg fortsat i tvivl om Allens kvalitet, og derfor synes jeg sagtens vi kan se os om efter en stærk, ung spiller til midtbanen. Se bare hvad Arsenal i dag har fået ud af, at være lidt tidligt ude med snøren om de engelske midtbanetalenter. Vi mangler en Wilshere eller en Ramsey, der er 17-20 år og tæt på førsteholdet. Henderson og Allen har da potentiale, men de nærmer sig jo også en alder, hvor man ikke rigtigt kan kalde dem talenter længere. Tilgengæld spiller de begge en position, hvor man sagtens først kan få sit endelige gennembrud midt i tyverne.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 01. okt, 2013 14:34

Wormie skrev:selv om gerrard er gerne vil spille alle kampe og mr.liverpool så kunne det måske også gøre ham bedre i de kampe han spillede hvis nu han kun spillede halvdelen af dem.
og hvis vi nu kommer i Chl næste år god forbid at jeg jinxer det men så har vi endnu flere kampe og så er nød til at have en world class midtbane spiller
Som - formoder jeg - de fleste herinde elsker jeg Stevie, og det er derfor hårdt - og svært - at erkende, at det lakker mod enden med kaptajnen. Jeg kan derfor have været tilbøjelig til, mere eller mindre ubevidst, at ignorere/bagatellisere tendenserne til, at han ikke længere er den Stevie, han var for 4-5-6 år siden. Men nøgternt vurderet er de der selvfølgelig.

Så vi skal passe på ham, hvis vi vil have ham på holdet ret meget længere, og der er derfor god mening i BÅDE at køre en afløser i stilling OG spare ham til de vigtigste kampe.

Om Hendo er denne afløser er jeg lidt i tvivl om. Der kan ikke sættes spørgsmålstegn ved hans energi og drive, men imo mangler han den karisma og udstråling, der kan gøre ham til det altoverskyggende samlingspunkt på holdet. Jeg tror heller ikke, at han har den evne til at afgøre jævnbyrdige kampe, som Stevie havde/har. Men jeg kan rigtig godt lide Hendo og ser ham gerne blive i mange år, han har gjort store fremskridt siden han ankom til klubben og har potentiale til at blive en nøglespiller; men derfra og så til at blive den nye Stevie er der stadig et spring.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar