Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg må indrømme, at jeg nok havde overvurderet hvor stor effekt Mourinho ville have på Chelseas middelmådige spillermateriale. Inden sæsonen så jeg dem som seriøse titelkandidater, men det kan jeg simpelthen ikke se for mig mere. Jeg tror faktisk, at Arsenal har bedre chancer for titlen end Chelsea, og måske er det endda kun City og Arsenal der kommer til at kæmpe om titlen. Man u har da også en chance, men jeg tror simpelthen at City er et skridt foran.
Meget vil dog også afhænge af, hvor langt de respektive hold når i CL henover foråret.
Meget vil dog også afhænge af, hvor langt de respektive hold når i CL henover foråret.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Nogle der ved, hvor Willian er i dag? Han er ikke i truppen, og jeg synes generelt ikke, at man har hørt meget til ham efter hans skifte til Chelsea.
han er vel købt for at de andre ikke skulle få ham
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- TomViolence
- Alder: 36
Burde Torres straffes efterfølgende efter han rev Vertonghen i ansigtet?
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
selvfølig skal han det. problemet er vel at det er næsten i stil med at bide.TomViolence skrev:Burde Torres straffes efterfølgende efter han rev Vertonghen i ansigtet?
men tror næppe han får noget ovehoved. selv om han brugte efter FA standard få omkring 8-10 dage
Det kan han vel ikke når dommeren så situationen. Så Torres er nok heldig denne gang. Han har tilgengæld spillet godt.TomViolence skrev:Burde Torres straffes efterfølgende efter han rev Vertonghen i ansigtet?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- TomViolence
- Alder: 36
Dommeren så måske, at Torres tog Vertonghen i ansigtet, men da ikke, at han deciderede rev ham?Surf skrev:Det kan han vel ikke når dommeren så situationen. Så Torres er nok heldig denne gang. Han har tilgengæld spillet godt.TomViolence skrev:Burde Torres straffes efterfølgende efter han rev Vertonghen i ansigtet?
Og jeg synes nu ikke Torres har været særlig god, men det er en anden diskussion.

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Surf skrev:Det kan han vel ikke når dommeren så situationen. Så Torres er nok heldig denne gang. Han har tilgengæld spillet godt.TomViolence skrev:Burde Torres straffes efterfølgende efter han rev Vertonghen i ansigtet?
jo for dommeren så både situationen mod evra og ivano så FA kan godt overrule hvis de hader personen nok til det.
men som sagt tror næppe torres får karantæne med mindere han bliver smidt ud her.
Vertongen gult kort. syntes faktisk den var til rød. han var jo HELT fri igennem hvis han ikke fik nakket ham.
Torres spiller rigtig godt for tiden.
og mata er så klasse det gør helt ondt.
og mata er så klasse det gør helt ondt.
objektivt set så var eriksen stortset usynlig, 3-4 gode aktioner og med i målet i første halvleg, fejlaflevering og placerings fejl i anden halvleg hvor han stort set ikke rørte bolden.
så var han hellere ikke så god som alle i tottenham har gjort ham til.
Synes skud et er værre med danske medier der gør ham til mere end han er.Wormie skrev:objektivt set så var eriksen stortset usynlig, 3-4 gode aktioner og med i målet i første halvleg, fejlaflevering og placerings fejl i anden halvleg hvor han stort set ikke rørte bolden.
eks 1. Efter Tottenham målet, skrev de "Eriksen tryller - Tottenham scorer"
eks 2. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 109021.ece
Denne artikel hvor overskriften ligefrem er "Se Eriksens GENIALE oplæg"
Det bliver jo skudt helt ud af proportioner, hvis det var et genialt oplæg.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Rødt til torres i en lige duel imo.
Generelt skidt dommer præstation.
Tottenham er ved at være det nye United.
Generelt skidt dommer præstation.
Tottenham er ved at være det nye United.
Haha, torres dit fjols. Klart gult for mig at se - han er ikke i nærheden af bolden og går kun efter at ramme Vertonghen, som han så misser. For mig at se ser det ud som om, at han slår ud efter ham også med den en knyttet hånd. Og så burde han være sendt ud for hans slag/riv/skub i ansigtet.
Men dejligt at se ham sejle rundt i det i en ellers god kamp fra hans side.
Liverpool Football Klopp
Har du lidt had til torres ?AndreasN skrev:Haha, torres dit fjols. Klart gult for mig at se - han er ikke i nærheden af bolden og går kun efter at ramme Vertonghen, som han så misser. For mig at se ser det ud som om, at han slår ud efter ham også med den en knyttet hånd. Og så burde han være sendt ud for hans slag/riv/skub i ansigtet.

Syntes det mega pinligt at se på ham. og dommeren dømmer ham så blødt som man nu kan.
Torres skulle også have haft rødt tidligere men det ændre ikke på at vertonghen skulle have haft de forskellige kort også.