Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 25. sep, 2013 22:50

En kammerat skrev at han lagde op til 1-0 målet.
også skulle han have tacklet stolpen. Og som Twitter profilen skriver have gjort en god profil.

Elra

Indlæg af Elra » onsdag, 25. sep, 2013 23:27

Callesen skrev:også skulle han have tacklet stolpen.
Jep, der er en fin gif af det:

Billede

:P
Man Utd fan.

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » torsdag, 26. sep, 2013 10:25

Rasmus skrev:
Aquilani4 skrev:Det jeg finder irriterende med Spurs er at de ofte slår LFC, mens de altid taber til MUFC. Thats it. Holder med dem i North London derbies.
Ja, f.eks. Men det er nu først og fremmest pragmatik - Spurs er på både sportslige og økonomiske parametre godt og grundigt ved at overhale Liverpool inden om, hvis ikke de allerede har gjort det. Det simple rationale må derfor være - alt skidt for Spurs er godt for Liverpool (og vice versa).
Den problemstilling irriterer mig virkeligt også. Jeg har altid godt kunne lide Tottenham, men det var primært fordi, at Liverpool, i begyndelsen af min tid som LFC-fan, altid hentede 6 pinde mod dem. Nu, hvor Tottenham er ved at overhale os sportsligt (og vel også økonomisk, ja), så har jeg sværere og sværere ved at lide dem.

Men de spiller altså en fornuftig omgang bold, og deres post-Bale tid ser ikke ud til at blive helt så trist, som man kunne have håbet på.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » torsdag, 26. sep, 2013 11:15

http://instagram.com/p/esyo7ig_sO/#

C*nten ser for det første dum ud og så kan han ikke skrive engelsk. Han har boet i landet i 7-8 år og laver stadig simple stavefejl :lol:
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
phl

Indlæg af phl » torsdag, 26. sep, 2013 11:33

Aquilani4 skrev:http://instagram.com/p/esyo7ig_sO/#

C*nten ser for det første dum ud og så kan han ikke skrive engelsk. Han har boet i landet i 7-8 år og laver stadig simple stavefejl :lol:
Ja, folk der ikke kan stave er godt nok nogle dumme cunts..

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 26. sep, 2013 12:19

Man scorer ikke Caroline Fleming og Julie Zangenberg uden at være en skide flot fyr.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » torsdag, 26. sep, 2013 17:59

Jeg har lagt mærke til at du kun skriver herinde når ManU vinder.

Du var væk i dagene efter nederlaget i søndags, men er nu tilbage igen efter igår.

Ligesom ManU-fans generelt. Only singing when you're winning. Jeg lagde mærke til at der først blev stemning på OT efter Hernandez scorede. Inden da var det helt dødt.
Hent Shelvey tilbage!

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 26. sep, 2013 18:25

AllanShore skrev:Man scorer ikke Caroline Fleming og Julie Zangenberg uden at være en skide flot fyr.
Mener du sådan helt seriøst Julie Zangenberg er lækker eller pæn? Hun er da noget så utiltrækkende.

Rooney er sku da herre ugly, og han har en ret lækker kæreste. Så udseende betyder ikke en dyt.

Skills på en fodbold bane, + lidt penge. Det er der den ligger mester.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 26. sep, 2013 19:13

AllanShore skrev:Man scorer ikke Caroline Fleming og Julie Zangenberg uden at være en skide flot fyr.
To hjernedøde kyllinger. Og Zangenberg er ikke i nærheden af lækkerhed.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 26. sep, 2013 19:39

Hvis du vurderer Coleen Rooney som lækker, men at Zangenberg ikke er, så kan vi vist bare konstatere, at vores smag er ret forskellig ;)
Fan af Manchester United

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 26. sep, 2013 20:02

AllanShore skrev:Hvis du vurderer Coleen Rooney som lækker, men at Zangenberg ikke er, så kan vi vist bare konstatere, at vores smag er ret forskellig ;)
Jo men jeg sætter os pris på en pige rent faktisk har en krop der sidder lidt bryster på og sådan, og ikke en pige der minder om en træ med tynde grene, og ligner en 14 årig i ansigtet :)

Uden at jeg anfægter netop din smag

Udover din smag for fodboldklub (cheapshot, sorry had to take it) ;)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » torsdag, 26. sep, 2013 20:56

Aquilani4 skrev:http://instagram.com/p/esyo7ig_sO/#

Jesus Kristus da for et mærkeligt aggressivt og barnligt sprogbrug.

Og det fra en herre, der først for nylig fandt ud af, hvordan man egentlig staver til Aquilani...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 26. sep, 2013 21:47

Tror du forveksler ordet "flot" med ordet "rig". som Peter Crouch sagde det - hvis han ikke var prof fodboldsspiller ville han være jomfru ;)

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 26. sep, 2013 22:02

ThunderZtorm skrev:Tror du forveksler ordet "flot" med ordet "rig". som Peter Crouch sagde det - hvis han ikke var prof fodboldsspiller ville han være jomfru ;)
Nu har den gode Caroline selv ret mange penge, men jeg tror vi er ved at komme ud på et godt sidespor nu :)
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » torsdag, 26. sep, 2013 22:16

Svar nu på mit spørgsmål.
Hent Shelvey tilbage!

Besvar