Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg er ret enig i den vurdering. Synes dog at "fin kamp" ikke dækker helt i forhold til Reinas præstation, som var enormt god. Han har flere klasseredninger og holder alle skud sikkert uden at give returbolde. At dømme ud fra de to kampe, som jeg har set ham spille i denne sæson indtil videre (Dortmund og Milan), så bør vi sagtens kunne få et fint transferbeløb for ham til sommer.Rasmus skrev:Jeg synes da absolut Napoli var det bedste hold på banen, ligesom Reina vel også stod en mere end "fin kamp"? Ligegyldigt hvad er det nu rart at se Rafa med stor succes og også en Rafa, som tilsyneladende spiller lidt mindre med håndbremse, end han til alle tider ellers har haft tradition for. De sidste ti minutter parkerede de dog bussen, hvilket virkede lidt unødvendigt. Milan var ikke bedre.Fribytter skrev:Han var generelt lidt usikker ved indlæg, men ellers stod han en fin kamp. Og han leverede nogle helt fantastiske lange udspark.AJ skrev:Reina blev den første nogensinde, der pillede et Balotelli-straffe!
Napoli spillede dog ikke godt, men de var effektive, dog med lidt hjælp fra Abbiati ved 2-0-målet, og de kunne faktisk være kommet på 3-0, hvis Pandev havde afsluttet ordentligt.
Hvor er det i øvrigt også dejligt at se Rafa have succes i Italien. Håber, at det fortsætter.
Og så må jeg nok æde min skepsis i forhold til, om Higuain kunne score mål udenfor et klassemandskab som Real Madrids. Jeg synes faktisk, at han ser bedre ud i Napoli. Måske fordi, der bliver placeret mere ansvar på ham. Han arbejder hårdt og ser hurtigere ud, end jeg synes han så ud i Real Madrid.
Kloppite
Det forstår jeg simpelthen ikke.
Skud på mål: 22(8) - 9(3)
Boldbesiddelse: 56% - 44%
Hjørnespark: 8 - 3
AC Milan var før kampen ubesejret i 13 kampe på San Siro, hvor de havde vundet de 11 af dem. Kampen endte 1-2. AC Milan brændte et straffespark undervejs. Yderligere to situationer kunne have givet et straffespark. Og derudover ramte AC Milan også træværket. Napoli var skarpe i de afgørende situationer, men at det spillemæssigt var det klart bedste hold, har jeg virkelig svært ved at se.
Det eneste, jeg kritiserer Reina for, er håndteringen af indlæg. Her så han flere gange usikker ud. Ellers stod han godt. Jeg kunne da godt have skrevet "en rigtig fin kamp", "en særdeles fin kamp" eller noget lignende, men jeg kan ikke se, at det gør den store forskel. Jeg mener jo ikke, at Reina stod dårligt. Han er i øvrigt flere steder blevet kåret til kampens spiller, og imø. er det med til at tegne et billede af en kamp, hvor Napoli ved få anledninger truede AC Milans mål, og hvor hovedfokus var at forsvare den tidlige føring. AC Milan kom ikke frem til vildt mange chancer, men de havde stadigvæk overvægt i spil og chancer.
Skud på mål: 22(8) - 9(3)
Boldbesiddelse: 56% - 44%
Hjørnespark: 8 - 3
AC Milan var før kampen ubesejret i 13 kampe på San Siro, hvor de havde vundet de 11 af dem. Kampen endte 1-2. AC Milan brændte et straffespark undervejs. Yderligere to situationer kunne have givet et straffespark. Og derudover ramte AC Milan også træværket. Napoli var skarpe i de afgørende situationer, men at det spillemæssigt var det klart bedste hold, har jeg virkelig svært ved at se.
Det eneste, jeg kritiserer Reina for, er håndteringen af indlæg. Her så han flere gange usikker ud. Ellers stod han godt. Jeg kunne da godt have skrevet "en rigtig fin kamp", "en særdeles fin kamp" eller noget lignende, men jeg kan ikke se, at det gør den store forskel. Jeg mener jo ikke, at Reina stod dårligt. Han er i øvrigt flere steder blevet kåret til kampens spiller, og imø. er det med til at tegne et billede af en kamp, hvor Napoli ved få anledninger truede AC Milans mål, og hvor hovedfokus var at forsvare den tidlige føring. AC Milan kom ikke frem til vildt mange chancer, men de havde stadigvæk overvægt i spil og chancer.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Sgu da kun, hvis man er skabs-Tottenham-fan!LFC-Aaby skrev:Lamela er fanme spændende!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Du synes ikke han er en spændende spiller?LarsU skrev:Sgu da kun, hvis man er skabs-Tottenham-fan!LFC-Aaby skrev:Lamela er fanme spændende!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Tottenham bliver hjulpet af dommeren. Først et straffe til villa som ikke bliver dømt, og derefter laver Paulinho et karate spark i 3. sals højde. Der skulle uden tvivl være dømt farligt spil. Jeg hader Tottenham....
Det ville være lidt det samme som at måtte indrømme, at van Persie er en spændende spiller. Holdene er for store konkurrenter til os til at jeg kan indrømme sådan noget om deres spillere...LFC-Aaby skrev:Du synes ikke han er en spændende spiller?LarsU skrev:Sgu da kun, hvis man er skabs-Tottenham-fan!LFC-Aaby skrev:Lamela er fanme spændende!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
-
Tottenhams start 11'er er ikke blevet bedre, men det er deres bredde i den grad. Det er vel nærmest kun på de to back situationer, hvor de ikke har habile back ups.
Hvad snakker du om??? Man kan sguda godt beundre fodboldspillet og spilleres kvaliteter selvom de spiller hos konkurrenterne? Så er Eriksen heller ikke en spændende spiller? Hvad med Özil, som er en af mine klare favoritspillere???LarsU skrev:Det ville være lidt det samme som at måtte indrømme, at van Persie er en spændende spiller. Holdene er for store konkurrenter til os til at jeg kan indrømme sådan noget om deres spillere...LFC-Aaby skrev:Du synes ikke han er en spændende spiller?LarsU skrev:Sgu da kun, hvis man er skabs-Tottenham-fan!LFC-Aaby skrev:Lamela er fanme spændende!
Perfekt kamp for Tottenham. Alle de dygtige spillere, som ikke kommer for meget på græs, blev holdt i gang, fik et boost selvtillid, får en runde mere i Ligacuppen.
Øv.
Øv.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
I mener vel ikke at i holder med Chelsea MOD Spurs på lørdag?
Hent Shelvey tilbage!
Tilgengæld er Everton minutter fra at tabe til Fulham! En lille oprejsning.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Rolig nu. Tag det ikke så alvorligt.LFC-Aaby skrev:Hvad snakker du om??? Man kan sguda godt beundre fodboldspillet og spilleres kvaliteter selvom de spiller hos konkurrenterne? Så er Eriksen heller ikke en spændende spiller? Hvad med Özil, som er en af mine klare favoritspillere???LarsU skrev:Det ville være lidt det samme som at måtte indrømme, at van Persie er en spændende spiller. Holdene er for store konkurrenter til os til at jeg kan indrømme sådan noget om deres spillere...LFC-Aaby skrev:Du synes ikke han er en spændende spiller?LarsU skrev:Sgu da kun, hvis man er skabs-Tottenham-fan!LFC-Aaby skrev:Lamela er fanme spændende!