Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » mandag, 02. sep, 2013 20:10

Jeg er overbevist om, at vores vindue er slut. D-day er medt underholdende for Arsenals fans, der ser deres klub brænde en masse penge af på holdets i forvejen stærkeste position
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 02. sep, 2013 20:14

Badooo skrev:Jeg er overbevist om, at vores vindue er slut. D-day er medt underholdende for Arsenals fans, der ser deres klub brænde en masse penge af på holdets i forvejen stærkeste position
Unuanceret. Moderne spillere kan sagtens rotere og spille flere positioner. Jeg tror ikke der er nogle klubber der ville sige nej til ham.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 02. sep, 2013 20:19

Jesper skrev:
Badooo skrev:Jeg er overbevist om, at vores vindue er slut. D-day er medt underholdende for Arsenals fans, der ser deres klub brænde en masse penge af på holdets i forvejen stærkeste position
Unuanceret. Moderne spillere kan sagtens rotere og spille flere positioner. Jeg tror ikke der er nogle klubber der ville sige nej til ham.

Vil du sætte Özil ned og spille CB eller hvad?

Det skal forståes som at Arsenal forstærker sig på et område hvor de allerede er stærke. De er svage alle mulige steder hvor Wenger ikke fatter at købe ind til..
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 02. sep, 2013 20:33

Podolski er lige blevet skadet. Det samme er Oxlade, så de bliver nødt til at bruge 32-årige Roscisky på fløjen. Özil er en af de 10 bedste spillere i verden, og så siger man ikke nej. Nogle gange må man overlade det til efter købet med hvor en så god spille skal sættes ind.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 02. sep, 2013 20:33

thefugle skrev:
Jesper skrev:

Det skal forstås som at Arsenal forstærker sig på et område hvor de allerede er stærke. De er svage alle mulige steder hvor Wenger ikke fatter at købe ind til..
Jeg ser at de er blevet offer for nogle titelløse år og løfter om et stort budget. I de sidste par år har de bygget et stærkt hold op med vægt på hold. Det er som at FM-holdningen er at indkøb er den eneste kvalitet fremfor kontinuitet.
Ikke forstået på den måde at jeg er imod forstærkninger, for det er jeg bestemt ikke. Jeg tror bare man i Arsenals tilfælde undervurderer det Wenger har bygget op.
Og mht Ozil, så kan jeg kun sige, at han vil indgå perfekt i en allerede temmeligt velsmurt maskine.
Selvfølgelig kan de umiddelbart virke lidt tynde defensivt, men også her har de forbedret sig.

Når det er sagt, så banker vi dem alligevel!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 02. sep, 2013 20:38

Havde jeg været fan af Arsenal, så havde jeg revet mig i håret af frustration over, at den defensive midt og den målmand, som jeg synes de virkeligt mangler, ikke er blevet hentet før Özil.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 02. sep, 2013 20:42

Ifølge SkySports;

Chelsea har accepteret et låne bud på Demba Ba, fra et "unævnt" hold.

Tror personligt han bliver Arsenal spiller.
Senest rettet af thefugle mandag, 02. sep, 2013 20:43, rettet i alt 1 gang.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » mandag, 02. sep, 2013 20:43

Arsenal?
Scouser by heart.

Siden 2009.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 02. sep, 2013 20:44

TomViolence skrev:Arsenal?
Regner jeg med. Özil og Ba så begynder folk at tie stille igen tror jeg

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » mandag, 02. sep, 2013 20:45

Det tror jeg bestemt også.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 02. sep, 2013 20:47

Özil er høj høj klasse og med tanke på vores system, hvor Rodgers pt. gør brug af spillere på kanterne, som egentlig har det bedst centralt, så virker det lidt mærkeligt at rynke på næsen af Wengers muligheder for at stille med Cazorla, Rosicky og Özil bag Giroud. Og stadig har han en spiller som Walcott, der kan true i dybden, hvilket Podolski vel også kan, selvom han mest har været farlig, når han er kommet i andet geled. Flamini, Özil og Ba. Så har Arsenal fået adresseret mange af problemerne i truppen. Viviano ved jeg så ikke helt, hvorfor man har hentet, men han kan vise sig at være med til at højne niveauet på målmandsposten.

LFC har haft et fint vindue, men det ser det også ud til, at de andre bejlere til topfirepladsen får. Måske pånær EFC.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » mandag, 02. sep, 2013 20:53

Interview med Rodgers i dag om de tre signings samt hvad vi kan forvente os.

http://liverpoolfc.com/news/latest-news ... -day-deals
So a few hours of the window left...any more business?

There won't be much more. We may look to bring one more in and we're just waiting on the go-ahead for that from the other club, but apart from that we did a lot of work early and haven't tried to leave it all to this mad day which sees the whole of football go berserk. We've tried to be controlled and get the players in as early as we possibly could. It means I can go and enjoy a nice evening at the Bill Shankly dinner and look forward to seeing some of the great players of the past and some members of Bill's family. It should be a good evening with all the signings done.
Det må helt sikkert være Shay Given. Jeg havde ellers håbet en del på Yarmolenko.
Scouser by heart.

Siden 2009.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 02. sep, 2013 20:54

Hva fanden skal vi med Given altså

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » mandag, 02. sep, 2013 20:55

Jesper skrev:
thefugle skrev:
Jesper skrev:

Det skal forstås som at Arsenal forstærker sig på et område hvor de allerede er stærke. De er svage alle mulige steder hvor Wenger ikke fatter at købe ind til..
Jeg ser at de er blevet offer for nogle titelløse år og løfter om et stort budget. I de sidste par år har de bygget et stærkt hold op med vægt på hold. Det er som at FM-holdningen er at indkøb er den eneste kvalitet fremfor kontinuitet.
Ikke forstået på den måde at jeg er imod forstærkninger, for det er jeg bestemt ikke. Jeg tror bare man i Arsenals tilfælde undervurderer det Wenger har bygget op.
Og mht Ozil, så kan jeg kun sige, at han vil indgå perfekt i en allerede temmeligt velsmurt maskine.
Selvfølgelig kan de umiddelbart virke lidt tynde defensivt, men også her har de forbedret sig.

Når det er sagt, så banker vi dem alligevel!
Al respekt for det som Wenger har bygget op. De har vel nærmest ikke haft en eneste sæson uden for top 4 siden han trådte til. Det virker blot som om at han nogen gange sætter kontinuiteten lidt for højt. Jeg kan godt forstå at arsenal's fans bliver lidt frustreret, de har en klub med et godt navn, en god økonomi og alligevel virker det til at de gang på gang fedtspiller, i dette vindue er det kommet til udtryk i de latterlige lave bud som de har givet på diverse top spillere. Ozil mener jeg dog er af så høj klasse at jeg ikke forstår at nogen kan være utilfreds med ham.

Vi er vel egentlig lidt i samme situation, en økonomisk ansvarlig ledelse som ikke har uanede olie millioner at bruge af. Vi kan sagtens tiltrække de store navne, lige indtil man begynder at snakke løn, så smutter de igen.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 02. sep, 2013 20:56

Well... Shay Given vil give mig ro ved at tænke på målmandsposten, men det er jo ikke lige den signing man ønsker sig her på falderebet.

Besvar