Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Og jeg synes heller ikke, at man. utd. har flyttet sig fra os. Ej heller har everton. Jeg synes ikke, at vi er svagere end mange hold denne sæson - tværtimod synes jeg, at vi har en langt mere konkurrencedygtig trup qua vores indkøb og qua en mere samspillet trup.
Liverpool Football Klopp
-
Ja det har du fuldstændig ret i og nok også det dummeste en manager skulle sige.Wormie skrev:det svært at trække spiller til ved at sige,
Du var billig og vores konkurrent skulle i have dig, her er en plads på bænken så kan du komme ind hvis spiller X bliver skadet.

Don't worry be happy. YNWA!
Cazorla og Giroud (og Podolski selvom han er skadet) er vel også spillet mere ind nu. Det samme er Kagawa og Van Persie. Sådan kan man blive ved. Jeg synes ikke vi står styrket qua transfers, måske med undtagelse af Aspas-købet, men lad os nu se, hvilken rolle han får over en hel sæson.
Ja, det kan man da godt argumentere for, men nu har Arsenal ikke brugt sidste sæson på at implementere et nyt koncept, som hele truppen skulle uddannes i.
Liverpool Football Klopp
@ Alonso
Mht om vi er stærkere end sidst er egentlig også vanskeligt, for der skal man i virkeligheden sammenligne de andre hold med sidste år, for at vurdere det. Er trupperne i toppen eks blevet svagere, så kan vi få en bedre placering, selvom holdet måske er præcis lige så godt som i sidste sæson. Typisk vil man dog vurdere holdet som værende bedre.
Mht om vi er stærkere end sidst er egentlig også vanskeligt, for der skal man i virkeligheden sammenligne de andre hold med sidste år, for at vurdere det. Er trupperne i toppen eks blevet svagere, så kan vi få en bedre placering, selvom holdet måske er præcis lige så godt som i sidste sæson. Typisk vil man dog vurdere holdet som værende bedre.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Tottenham og liverpool har 2 trupper som er meget tæt på hinanden men all in all syntes jeg stadig liverpool på papiret har den bedste trupThunderZtorm skrev:Arh, vi er da helt sikkert nærmere Arsenal der jo nærmest intet har lavet i det her transfervindue (so far)..Oomph242 skrev:Jeg vil mene, at selv uden Bale har Tottenham et langt bedre hold end os nu.
Jeg kan slet ikke se, vi er i nærmere dem eller for den sags skyld de andre 6 over os fra sidste sæson.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Ben Smith @BenSmithBBC 29m
#LFC also increasingly hopeful of a deal to sign Victor Moses on a season-long loan from #CFC. More on @BBCSport
Ben Smith @BenSmithBBC 30m
Mamadou Sakho and Tiago Ilori have undergone medicals with #LFC today. Both should be at Anfield tomorrow.
https://twitter.com/BenSmithBBC
#LFC also increasingly hopeful of a deal to sign Victor Moses on a season-long loan from #CFC. More on @BBCSport
Ben Smith @BenSmithBBC 30m
Mamadou Sakho and Tiago Ilori have undergone medicals with #LFC today. Both should be at Anfield tomorrow.
https://twitter.com/BenSmithBBC
Jeg fatter det ikke...
Hvis man nu vil ind og læse tweets... Ikke skrive, men bare læse fra andre brugere, hvordan gør man så? Kan man det uden at oprette en bruger derinde?
Hvis man nu vil ind og læse tweets... Ikke skrive, men bare læse fra andre brugere, hvordan gør man så? Kan man det uden at oprette en bruger derinde?
Badooo siger, hvad han mener!
Du kan tilmelde dig gruppen "LFC Transfer Speculations" på facebook, så får du alle de relevante tweets og opdateringer, samt billeder fra træning og andet godt.Badooo skrev:Jeg fatter det ikke...
Bliver snart vanvittig af at høre på Tottenham har så meget bedre en trup end os og de har bare handlet så godt ind, bla bla bla bla.
Forstår ikke begejstringen af deres indkøb udover Capououeoeue, Paulinho og Soldado, hvor vi har 3 spillere der er bedre end dem.
Engang imellem må man lige analysere de spilleres kunnen som de har købt, istedet for bare at kigge på hvor profileret et navn det er, og så sige det er en sikker succes.
De har mistet Bale, og nej de har ikke købt ind til at erstatte ham. Man kan ikke erstatte Bale, såvel som vi aldrig kunne erstatte Suarez hvis vi solgte ham.
Forstår ikke begejstringen af deres indkøb udover Capououeoeue, Paulinho og Soldado, hvor vi har 3 spillere der er bedre end dem.
Engang imellem må man lige analysere de spilleres kunnen som de har købt, istedet for bare at kigge på hvor profileret et navn det er, og så sige det er en sikker succes.
De har mistet Bale, og nej de har ikke købt ind til at erstatte ham. Man kan ikke erstatte Bale, såvel som vi aldrig kunne erstatte Suarez hvis vi solgte ham.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Jeps, tør øjnene alle mand
Som det ser ud nu, så får vi ikke brug for nye centerbacks de næste 10 år, og kan bruge energi andetsteds....

"Liverpool ... Super offensiv.. Specielt hvis Suarez bliver.. Puha... Men resten af holdet er middelmådigt... Dem skal vi slutte over uanset hvad..."
Fra en Tottenham mand. Det var sku noget af en statement.
Fra en Tottenham mand. Det var sku noget af en statement.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Så er tiden ved at nærmer sig, hvor dette transfer vindue lukker, og hvad er der så sket. Der har været godt gang i svingdøren, en del spiller er væk og mange nye er kommet til. Desværre ikke helt de profiler man havde håbet på. Den eneste sted jeg syntes vi ser bedrer ud på er forsvaret, hvor Kolo, Mamadou Sakho og Tiago Ilori giver os mere brede og klasse. På midtbanen er der stort set ikke sket noget. Mens offensiven har budt på et par nye spiller, desværre ligner de mere brede spiller end forstærkninger Aspas, Alberto og Moses (regner med han bliver Liverpool spiller på mandag), er alle spændende spiller, men ingen af dem har endnu vist det store i deres karriere. Vores start 11 er god måske top 3 i PL, men når vi skal have folk ind fra bænken går det hurtigt ned af bakke. Et par skader i start 11eren og vores trup er kun til top 6. Countinho, Suarez og Sturridge skal helst ikke have for mange skader, da de er vores eneste klasse spiller offensivt set, kan vi hold de 3 skadesfri tro jeg på top 4, men det bliver svært.
ville bare sige ben arfa scorede et drømme mål idag. jeg ville helt klart fortrække ham over moses.
Ben Arfa er RW hvor Moses mere er LW, jeg formoder at Aspas skal dække vores RW og ved at Moses spiller LW kan Coutinho spille COM.Kara skrev:ville bare sige ben arfa scorede et drømme mål idag. jeg ville helt klart fortrække ham over moses.