Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » lørdag, 31. aug, 2013 01:04

Der er det med det, at Honda nok vil kræve en kæmpe sign on. Han er på en fri transfer, og spillerne (og agenterne) har den ide, at hvis klubben sparer en transfersum, så skal en del af de sparede penge ned i disses lommer. Derudover har Honda nok en del bejlere, hvilket bare forstørrer sign on fee'en samt lønnen. Jeg tror ikke, at han er heeelt billig i løn. Hvis han så flopper, hvem skal så betale den pris du nævner + overtage den lønpost, som han uden tvivl får? Honda er en spændende spiller, men af en eller anden grund lugter jeg Joe Cole omkring ham. Og det vil vi for alt i verden ikke ud i, igen.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » lørdag, 31. aug, 2013 08:47

Ikke for at lyde alt for pessimistisk men er der nogen af de her spillere : Ilori, Sakho, Moses, Given at i betragter som marquee signings, eller nærmer vi os et løftebrud. :oops:

Ps. Har en god mavefornemmelse omkring Sakho.
Så kan vi jo gå efter Mata i januar. :music:

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 31. aug, 2013 08:56

Sakho vil jeg se som en stor og vigtigt handel. De andre 3 vil endnu engang bare være kvantitet til truppen. Igår læste jeg rygter om at vi skulle have budt på damião for et par dage siden. Han ville være et klassekøb. Jeg har ikke set ham spille i international, men til OL for Brasilien var han helt vildt spændende og målfarlig!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 31. aug, 2013 10:10

Den er svær... Sakho er uden tvivl et navn der signalerer en form for kvalitet. Alligevel virker det ret tomt, at han bliver vores marquee-signing. Jeg er ret overbevist om, at flertallet af Liverpool-fans havde forventet den lovede marquee-signing til at være et offensivt navn.

Løftebrud kan vi ikke kalde det - hvilket godt kan være frustrerende - for Werner og Rodgers henter trods alt mindst ét ombejlet navn til start-11'eren.

Resten er typiske Liverpool-handler. Ikke noget der forstærker det store, men det giver os lidt mere mulighed for at skifte ud. Ligesom resten af købene i dette vindue.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 31. aug, 2013 10:22

rnh skrev:Ikke for at lyde alt for pessimistisk men er der nogen af de her spillere : Ilori, Sakho, Moses, Given at i betragter som marquee signings, eller nærmer vi os et løftebrud. :oops:

Ps. Har en god mavefornemmelse omkring Sakho.
Så kan vi jo gå efter Mata i januar. :music:
Jeg vil mene, at Sakho er en relativt stor signing. Men kan vi nu ikke stoppe med det der "løftebrud". Det er faktuelt forkert. Vi er ikke blevet lovet noget som helst.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 31. aug, 2013 10:22

Jeg har sikkert misset det, men hvornår er vi blevet lovet en stjernespiller til truppen?

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 31. aug, 2013 11:04

Det er vi aldrig blevet, folk læser bare diverse udtalelser med r*ven og så finder de selv frem en fortolkning .. og så.hjælper.et debatforum hvor man virkelig kan gejle hinanden op samt medier der gør brug af vendinger som kan forståes i flere retninger selvfølgelig også på det.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » lørdag, 31. aug, 2013 11:05

Jeg mener at have læst flere steder at Rodgers lover marquee signings. :http://www.caughtoffside.com/2013/07/12 ... liverpool/

Ordet løftebrud var ikke ment så slemt som det kunne lyde, det var møntet til debat.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 31. aug, 2013 11:33

Nej. Der er aldrig blevet lovet noget som helst. Derimod er der blevet sagt, at man håber på, og man arbejder på. Altså ingen løfter.

Sakho vil være et fremragende køb, men vi har selvsagt ikke lykkedes med at købe vores store offensive targets. Derfor synes jeg, at man skal stoppe med at snakke om, hvem der nu bliver den 'marquee' signing, der har været snak om.

Jeg glædes blot over, at vores trup samlet set er væsentligt stærkere end den trup, der præsterede som et af de bedste hold gennem det sidste halve år af sidste sæson. En trup der kun vil blive stærkere, hvis vi lykkedes med de fire targets, der er snakket om.
Liverpool Football Klopp

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 31. aug, 2013 11:40

Men det er altså lidt skidt, hvis vi ikke får mindst én offensiv spiller, inden vinduet lukker. Ser virkelig ikke Aspas som en starter. Og Sterling og Ibe er for unge til en hel sæson. Salget af Downing giver lige pludselig ikke særlig meget mening. Forestil jeg, hvis Suarez og Sturridge bliver skadet på samme tid...

Brugeravatar
AndreasN

Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » lørdag, 31. aug, 2013 12:19

Ja, så ville vi godt nok have brug for den kampafgørende og nådesløse frontfigur Downing... Downing er ikke en spiller, vi har brug for at erstatte, når vi har to spillere, der er bedre end ham i forvejen.

Og så synes jeg, at det er latterligt at opstille scenarier om, hvad nu hvis den og den bliver skadet... Ja, så er det sgu hamrende ærgerligt. Hvad hvis Van Persie og Rooney bliver skadet?
Liverpool Football Klopp

Hazebaze

Indlæg af Hazebaze » lørdag, 31. aug, 2013 12:32

Så har de Welbeck og Hernandez...

Hr. Larsen

Indlæg af Hr. Larsen » lørdag, 31. aug, 2013 12:34

Liverpool readying ambitious move for Real Madrid star:

Liverpool are reportedly readying a surprise bid for Real Madrid playmaker Kaka according to Sports Direct News.

Brendan Rodgers is expected to make an offer for the Brazilian who is little more than a bit-part player in Spain, and could well be tempted by a move to the Premier League before the transfer window closes soon.

Kaka has already had a limited role at the club, and Isco's summer arrival will place him out of contention even further.

With the World Cup next year in his native Brazil, the ex-AC Milan ace will be desperate to shine this season to be part of the squad.

Brendan Rodgers has adopted a youthful transfer policy but may feel that the chance to add balance with the purchase of an experienced campaigner such as Kaka is too good an opportunity to pass up.

Kaka has already publicly stated his intention to leave Real Madrid, announcing;

“now is the right moment for me and for the club for me to leave amicably”.

With Coutinho and Lucas Leiva at the club Rodgers may feel his pursuit of another Brazilian could well be a successful one.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » lørdag, 31. aug, 2013 12:45

Hazebaze skrev:Så har de Welbeck og Hernandez...
Welbeck har primært spillet med udgangspunkt i venstre side, og Hernandez er ikke i nærheden af at være på van Persies niveau. Vi kan også nemt sige, at vi har Aspas og Borini, hvis det er det, vi er ude i.

Faktum er, at det Downing bidrog med, eller mangel på samme, har vi i Aspas, Sterling og Ibe, der alle er bedre. Altså er det tåbeligt at snakke om, vi skal have en erstatning for ham.
Liverpool Football Klopp

asger90

Indlæg af asger90 » lørdag, 31. aug, 2013 12:49

AndreasN skrev:Ja, så ville vi godt nok have brug for den kampafgørende og nådesløse frontfigur Downing... Downing er ikke en spiller, vi har brug for at erstatte, når vi har to spillere, der er bedre end ham i forvejen.

Og så synes jeg, at det er latterligt at opstille scenarier om, hvad nu hvis den og den bliver skadet... Ja, så er det sgu hamrende ærgerligt. Hvad hvis Van Persie og Rooney bliver skadet?
Det er vel sådan set lidt både og?

Jeg mener sagtens man kan argumentere for at Rodgers og FSG solgte vores sæson sidste år ved ikke at købe en afløser for Carroll. Det var jo helt tydeligt at vi manglede en angriber i den første del af sæsonen, som vi så fik i januar. Det er svært ikke at tænke på om vi kunne have nået top 4 med Sturridge (eller en anden angriber) til rådighed hele sæsonen.

Og så er det vel også et spørgsmål om sikkerhed. Vi ved at spillere som Ibe og Sterling er monstertalenter, men vi ved endnu ikke om vi kan regne med dem en hel sæson. Må indrømme at jeg er mere tryg ved at bruge Downing en hel sæson end de to og Aspas på kanterne. Men det er jo sådan set også bare fordi de ikke har spillet mere end de har. De kan jo bestemt godt vise sig at være bedre end Downing, men jeg synes vi spiller højt spil ved at have Coutinho med en halv sæson, en 17 årig, en 18 årig og en i PL uprøvet Aspas til kanterne i en hel sæson i PL.

Besvar