Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Oh my lort hvor er Tottenham bare....ja dårlige uden Bale. Tror ikke på en top 4 til dem med mindre de får hentet noget kvalitet. Er ikke imponeret af deres indkøb indtil videre..offensivt i hvert fald...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Det er med til at gøre Jonjo Shelvey god at han tror så meget på sig selv, men det er godt nok også med til at gøre ham dårlig. Han er alt ofte ikke velovervejet nok.
Hvad angår Tottenham, så mangler de temposkift. Afleveringsspillet er for konservativt og de har ikke nok spillere med eksplosioner på banen.
Og som jeg har skrevet det præsterer de så selvfølgelig et rigtig godt angreb.
Hvad angår Tottenham, så mangler de temposkift. Afleveringsspillet er for konservativt og de har ikke nok spillere med eksplosioner på banen.
Og som jeg har skrevet det præsterer de så selvfølgelig et rigtig godt angreb.
der var vores gode gamle Jonjo godt nok heldig at dommeren ser dårligt.. og det er vi sådan set også.. kom så Swansea !
forresten har jeg bemærket at jeg synes Michu er træls at se på.. han brokker sig og bliver hidsig meget ofte.. kan selvfølgelig bare være han er overtændt i dag men synes det har været lidt små irriterende at kigge på
forresten har jeg bemærket at jeg synes Michu er træls at se på.. han brokker sig og bliver hidsig meget ofte.. kan selvfølgelig bare være han er overtændt i dag men synes det har været lidt små irriterende at kigge på
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja, og kunne Cardiff - med goe gamle Craig Bellamy på holdetCynwal skrev:Come on Swansea!!!!!!!!!!!!
Står Tottenham på alt spil de første 10 min., men så fik Swansea pludselig den største chance hidtil. Gjorde ikke noget med en gedigen overraskelse i dag på White Hart Lane.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- TomViolence
- Alder: 36
Troede ikke det var tilladt at stoppe op i sit tilløb?
I øvrigt ikke straffe.
I øvrigt ikke straffe.
Senest rettet af Alonso søndag, 25. aug, 2013 18:16, rettet i alt 1 gang.
Tak for ingenting Shelvey. 

Shelvey er virkelig klodset og uintelligent, tvivler på han bliver nogen stor spiller. Bony virker til at være ret tung og/eller doven.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
...og med 5 + tillæg tilbage af 2. halvleg fører Cardiff så 2-1Cynwal skrev:... men Cardiff har udlignet til 1-1

Vi SMADRER det PIShold !
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
3-1Cynwal skrev:...og med 5 + tillæg tilbage af 2. halvleg fører Cardiff så 2-1Cynwal skrev:... men Cardiff har udlignet til 1-1![]()
Fantastisk.... Kom så Swansea..
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
.... 3 min + tillæg tilbage, og Cardiff fører nu 3-1Cynwal skrev:...og med 5 + tillæg tilbage af 2. halvleg fører Cardiff så 2-1Cynwal skrev:... men Cardiff har udlignet til 1-1![]()

Vi SMADRER det PIShold !
Cardiff = Plastik.
Men utrolig opbakning.
Og folk siger at Tyskland har en bedre opbakning
Men utrolig opbakning.
Og folk siger at Tyskland har en bedre opbakning

Hent Shelvey tilbage!
Fint dommertrække tottenham har haft i PrL starten,
udover det kan de ikke score generelt udover på straffespark.
Swansea ser ud til at forsætte hvor de slap sidste år. virkelig ringe. tror i mon laudrup kan blive fyret?
udover det kan de ikke score generelt udover på straffespark.
Swansea ser ud til at forsætte hvor de slap sidste år. virkelig ringe. tror i mon laudrup kan blive fyret?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
2 straffesparkssejre til Tottenham. Ellers ikke imponerende offensivt, de savner godt nok Bale. Men deres defensiv ser til gengæld solid ud.